Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Te esetedben,nem igazán az a lényeg cm szinten milyen blokkos,hanem milyen henger van rajta,mekkora.Azért h.a hengert levedd,nem muszáj mindenképp a blokkot kivenned,hacsaknem akarsz abszolult precíz lenni,hozzáteszem Én még tán sosem vettem ki robogóból a blokkot emiatt!A te blokkod magnetti marelli lehet,vagyis suzuki reddszerű,nem f 10-12-15,amely minarelli,vagyis yamaha sist,de ez tyúk vagy tojás szitu.Továbbá magyar dugattyút ajánlanék,melyet többször teszteltem,s volt szerencsém végigkisérni útját 0-ától 36 ezer km ig,mikor még mindig megfelelő állapotban volt a további használatra.Pusztán a szerelési tanácsadásokat kell pontosan betartani!A sett ára,most 2500 ft körül lehet,várunk ciao
Aham!A zipes! Hát elviték,ezt meg hozták és egy kis kp-t dobtak rá!Hát akkor a dugón nem spórolúnk annyira,de az a 6000-es kategória elég lesz!Furatás és főtengely újitás terén szerencsém van,egy ismerős 1-2 ezer ft-ért megcsinálja mindkettőt!Jó munkát végez,eddig nem volt gond vele!
Na majd akkor kiderül mi kell bele,a napokba szétkapom,mint hülyegyerek a rácsoskiságyat! Csak össze is tudjam rakni majd!
HELLÓ!
Segitség kéne ,hátsó fékbetétet szeretnék cserélni egy cr be de nem tudom kitekerni a fékbetétet fogó pálcát ,ilyenkor mi a teendő?Van valami technika?
Segítsetek légyszi .
hát figyi a tkrj-t már érdemes, azok ilyen 6 körül indulnak, vagy ezen felül prox, vertex amelyek szintén japánok, de azok drágábbak. A hengert is majd az új dugóhoz kell igazítani, (fúrás, hónolás) ez gépműhelybe 4 körül szokott lenni. Ha már szét van szedve akkor nem árt kiméretni a hajtókar lógását, főtengely centírozottságát, főtengelycsapágyakat. Ha ezeket megcsinálod, nagyon fasza motor lesz. Én a 3ezres dugót csak akkor ajánlom -ez csúnyán hangzik, de legtöbben így csinálják- ha eladásra megy a gép, mert előző életében kilincs vagy kanál volt valószínűleg. Ha megbízhatót akarsz, nem azon spórolod el azt a 3-4 ezer Ft-ot.dugo1 dugo2
Egyébként én akartam veled cserélni a zip-re, csak mire eladtam, addigra te is eladtad az mtx-et
Aham!Hát fogalmam sincs milyen blokk ez,de tán a malaguti f10,vagy 12-ben is ilyen van,meg tán a suzuki katanába,de abban már nem vok biztos!Központi rugós ez a crosser,a lábtartónál van a rugó,így vannak ilyen lengőkarok is vagy mik pluszba!Hát a kipufogó előéletéről semmit se tudok,de ez volt a motoron!Kb milyen árba mozognak a dugók amit már érdemes bele rakni?Meg honnan lehet megrendelni?Nem szeretnék túl sokat költeni rá,mert nincs miből se,de tuningolni se akkarom,szóval normál használatra megteszi a kinai vagy magyar dugó?Vagy elég veszélyes játék?
Amugy én árultam az mtx-et,de már elkelt!Abból van ez a malaguti,de ezzel se vok előrébb,annyi hogy ha ez kész lesz ezzel mehetek útcán,azzal meg nem mehetem volna!Ja ha érdekel valakit van egy fain kis fej idomom eladó!
szia, hát próbáld rá a tiedre a kipufogót, ha felmegy rá akkor jó! Egyébként arról nem hiányzik a hangtompító? Ha igen, az se nagy gond, lehet házilag is csinálni, ha nem akarsz újat venni. Gondolom fekvő mina blokkos a gépezet. Blokkot se nagy dolog kivenni, leszeded az idomokat aztán látni fogod hogy 1 tengely tartja elöl ha jól emlékszem, meg a hátsó teleszkóp. Olcsón jó dugót nem nagyon lehet venni, a kettő általában üti egymást, van 2-3 ezerért magyar vagy kínai gyártású dugó, meg ami normális japán, az a duplájától indul, talán a tkrj a legolcsóbb normális, szokták is hirdetni itt az apróban. Egyébként nem te árultál egy mtx-et?
Köszi szépen!Hát megpróbálok infókat adni,ha már segitenek nekem!Így szerintem mindenki tanul kicsit!Meg biztos van olyan is aki csak olvasa,és neki is jó jön,nem kell külön megkérdeznie a dolgokat! Hát jó lenne ha tudnál segiteni abban hogy honnan lehet olcsón jó dugót szerezni!Megköszönném!A kipuffantó melyik részét kéne lefényképezni,vagy lemérni hogy lehesen tudni mire való?Menthető esetleg,vagy csak rá kéne szánnom a pénzt egy másikra?Igaz ha másikat kéne venni,az csak jó sokkára jönne össze,mert elég nehézkes most az anyagi helyzetem!
Hogy kezdjek neki a blokk szétszedésének?Motorból hogy lehet ezt kivenni,mert nekem ez tényleg magas,simson nekem egyszerűbb jóval!
Köszönök szépen mindenkinek minden kis segitségét amit eddig kaptam,és előre a többit is ha kapok még!
Abszolult kivétel aki kivétel,még ennyi,mert jó az összetartás,És magam ellen beszéltem látva az előző hozzászólásokat,abszolult tisztelet
Amennyiben így van,nincs kakaó!Okozhatja ugyan membrántörés a gyűrűtörés,akármi lehet odabenn,le kéne lökje az ujjad,h.alig tudd tartani!Na igen,a kipuff elég "gázos"Kár érte!Innen nem veszem ki igazán nagy hengerre való e vagy 50-es,s így kérdéses mekkora henger van a gépeden,ha olcsó jóminőségű dugókitt kell,írj s mondom hol!Ja és kösz hogy reagálsz nem mindenki teszi.íDon't give up!
köszönöm szépen a segítséget ezt akartam tudni
Azért irtam következö méretre a 118 szemet de van hosszabb is
Cseréltél mér ilyenen szettet?
Furcsa mikor a szervízben sem tudták rárakni a 116 os 525 ös Tsubakit....rövid volt...azért kérdeztem mekkora a következő méret belőle
Ha gyári van rajta akkor 116 szem van rajta
hello
nekem egy F3-as van, sport dobot szeretnék rá
vki tudna ajánlani márkát vagy, hogy mire kell figyelni?

csövi
gyári áttétel van rajta....
Üdv! Számold le most mekkora van rajta hány szemü és olyan hosszat kell rá rendelni. Valószinü nem gyári átétel van rajta mert a gyári hossz az 116 de van118-is az nálunk Tsubakiban 27200ft Vagy adik DID-et 19900ft. Adsatlapomon elérsz!
Úgy hogy a Tsubaki 525 116 os rövid rá
a gyári rövid azt hogy érted.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni
2006 os CBF 600 am van lánszett csere elött állok Tsubaki láncot akarok rá tenni viszont a gyári 116 os rövid rá 525 o gyűrűs létezik belőle 118 vagy akkor mekkorát tegyek rá tsubakit akarok csak
Előre is köszi mindenkinek a segítséget
Megvizsgáltam!Hát fújdogálja az újam a gyertya helyén,de nem valami meggyőző!Nem löki el,nem pufog,csak érzem hogy fúja,kis nyomásal!
Hát nekem még bonyolúltabb,kicsit,de tanulgatom!Jó drága a dugó hozzá,azt hitem hogy kb a fele ennek az árnak!Köszi az infót!
Ha nem rá való a kipuffgondolom cserélni kéne?!De sajna,arra most abszolút nem telik! De elkéne ezzel is zötyögnie gondolom!
Köszi a segitséget!Megvizsgálom úgy is!A kipuff helyén benéztem,és látni a gyűrűt!Még azzon filóztam,hogy nem e a mebrán vagy mi ment ki a karbi és a henger között!
Szerelt már valaki Cagiva supercity50 -t?

Milyen blokk van benne?
Van valami ismert típushibája?
Alkatrész kapható hozzá?
nagyon szépen köszönöm!