A Te esetedben,nem igazán az a lényeg cm szinten milyen blokkos,hanem milyen henger van rajta,mekkora.Azért h.a hengert levedd,nem muszáj mindenképp a blokkot kivenned,hacsaknem akarsz abszolult precíz lenni,hozzáteszem Én még tán sosem vettem ki robogóból a blokkot emiatt!A te blokkod magnetti marelli lehet,vagyis suzuki reddszerű,nem f 10-12-15,amely minarelli,vagyis yamaha sist,de ez tyúk vagy tojás szitu.Továbbá magyar dugattyút ajánlanék,melyet többször teszteltem,s volt szerencsém végigkisérni útját 0-ától 36 ezer km ig,mikor még mindig megfelelő állapotban volt a további használatra.Pusztán a szerelési tanácsadásokat kell pontosan betartani!A sett ára,most 2500 ft körül lehet,várunk ciao
Aham!A zipes! Hát elviték,ezt meg hozták és egy kis kp-t dobtak rá!Hát akkor a dugón nem spórolúnk annyira,de az a 6000-es kategória elég lesz!Furatás és főtengely újitás terén szerencsém van,egy ismerős 1-2 ezer ft-ért megcsinálja mindkettőt!Jó munkát végez,eddig nem volt gond vele!
Na majd akkor kiderül mi kell bele,a napokba szétkapom,mint hülyegyerek a rácsoskiságyat! Csak össze is tudjam rakni majd!
HELLÓ!
Segitség kéne ,hátsó fékbetétet szeretnék cserélni egy cr be de nem tudom kitekerni a fékbetétet fogó pálcát ,ilyenkor mi a teendő?Van valami technika?
Segítsetek légyszi .
hát figyi a tkrj-t már érdemes, azok ilyen 6 körül indulnak, vagy ezen felül prox, vertex amelyek szintén japánok, de azok drágábbak. A hengert is majd az új dugóhoz kell igazítani, (fúrás, hónolás) ez gépműhelybe 4 körül szokott lenni. Ha már szét van szedve akkor nem árt kiméretni a hajtókar lógását, főtengely centírozottságát, főtengelycsapágyakat. Ha ezeket megcsinálod, nagyon fasza motor lesz. Én a 3ezres dugót csak akkor ajánlom -ez csúnyán hangzik, de legtöbben így csinálják- ha eladásra megy a gép, mert előző életében kilincs vagy kanál volt valószínűleg. Ha megbízhatót akarsz, nem azon spórolod el azt a 3-4 ezer Ft-ot.dugo1dugo2
Egyébként én akartam veled cserélni a zip-re, csak mire eladtam, addigra te is eladtad az mtx-et
Aham!Hát fogalmam sincs milyen blokk ez,de tán a malaguti f10,vagy 12-ben is ilyen van,meg tán a suzuki katanába,de abban már nem vok biztos!Központi rugós ez a crosser,a lábtartónál van a rugó,így vannak ilyen lengőkarok is vagy mik pluszba!Hát a kipufogó előéletéről semmit se tudok,de ez volt a motoron!Kb milyen árba mozognak a dugók amit már érdemes bele rakni?Meg honnan lehet megrendelni?Nem szeretnék túl sokat költeni rá,mert nincs miből se,de tuningolni se akkarom,szóval normál használatra megteszi a kinai vagy magyar dugó?Vagy elég veszélyes játék?
Amugy én árultam az mtx-et,de már elkelt!Abból van ez a malaguti,de ezzel se vok előrébb,annyi hogy ha ez kész lesz ezzel mehetek útcán,azzal meg nem mehetem volna!Ja ha érdekel valakit van egy fain kis fej idomom eladó!
szia, hát próbáld rá a tiedre a kipufogót, ha felmegy rá akkor jó! Egyébként arról nem hiányzik a hangtompító? Ha igen, az se nagy gond, lehet házilag is csinálni, ha nem akarsz újat venni. Gondolom fekvő mina blokkos a gépezet. Blokkot se nagy dolog kivenni, leszeded az idomokat aztán látni fogod hogy 1 tengely tartja elöl ha jól emlékszem, meg a hátsó teleszkóp. Olcsón jó dugót nem nagyon lehet venni, a kettő általában üti egymást, van 2-3 ezerért magyar vagy kínai gyártású dugó, meg ami normális japán, az a duplájától indul, talán a tkrj a legolcsóbb normális, szokták is hirdetni itt az apróban. Egyébként nem te árultál egy mtx-et?
Köszi szépen!Hát megpróbálok infókat adni,ha már segitenek nekem!Így szerintem mindenki tanul kicsit!Meg biztos van olyan is aki csak olvasa,és neki is jó jön,nem kell külön megkérdeznie a dolgokat! Hát jó lenne ha tudnál segiteni abban hogy honnan lehet olcsón jó dugót szerezni!Megköszönném!A kipuffantó melyik részét kéne lefényképezni,vagy lemérni hogy lehesen tudni mire való?Menthető esetleg,vagy csak rá kéne szánnom a pénzt egy másikra?Igaz ha másikat kéne venni,az csak jó sokkára jönne össze,mert elég nehézkes most az anyagi helyzetem!
Hogy kezdjek neki a blokk szétszedésének?Motorból hogy lehet ezt kivenni,mert nekem ez tényleg magas,simson nekem egyszerűbb jóval!
Köszönök szépen mindenkinek minden kis segitségét amit eddig kaptam,és előre a többit is ha kapok még!
Amennyiben így van,nincs kakaó!Okozhatja ugyan membrántörés a gyűrűtörés,akármi lehet odabenn,le kéne lökje az ujjad,h.alig tudd tartani!Na igen,a kipuff elég "gázos"Kár érte!Innen nem veszem ki igazán nagy hengerre való e vagy 50-es,s így kérdéses mekkora henger van a gépeden,ha olcsó jóminőségű dugókitt kell,írj s mondom hol!Ja és kösz hogy reagálsz nem mindenki teszi.íDon't give up!
Cseréltél mér ilyenen szettet?
Furcsa mikor a szervízben sem tudták rárakni a 116 os 525 ös Tsubakit....rövid volt...azért kérdeztem mekkora a következő méret belőle
Üdv! Számold le most mekkora van rajta hány szemü és olyan hosszat kell rá rendelni. Valószinü nem gyári átétel van rajta mert a gyári hossz az 116 de van118-is az nálunk Tsubakiban 27200ft Vagy adik DID-et 19900ft. Adsatlapomon elérsz!
Sziasztok segítséget szeretnék kérni
2006 os CBF 600 am van lánszett csere elött állok Tsubaki láncot akarok rá tenni viszont a gyári 116 os rövid rá 525 o gyűrűs létezik belőle 118 vagy akkor mekkorát tegyek rá tsubakit akarok csak
Előre is köszi mindenkinek a segítséget
Köszi a segitséget!Megvizsgálom úgy is!A kipuff helyén benéztem,és látni a gyűrűt!Még azzon filóztam,hogy nem e a mebrán vagy mi ment ki a karbi és a henger között!
Na majd akkor kiderül mi kell bele,a napokba szétkapom,mint hülyegyerek a rácsoskiságyat! Csak össze is tudjam rakni majd!
Segitség kéne ,hátsó fékbetétet szeretnék cserélni egy cr be de nem tudom kitekerni a fékbetétet fogó pálcát ,ilyenkor mi a teendő?Van valami technika?
Segítsetek légyszi .
Egyébként én akartam veled cserélni a zip-re, csak mire eladtam, addigra te is eladtad az mtx-et
Amugy én árultam az mtx-et,de már elkelt!Abból van ez a malaguti,de ezzel se vok előrébb,annyi hogy ha ez kész lesz ezzel mehetek útcán,azzal meg nem mehetem volna!Ja ha érdekel valakit van egy fain kis fej idomom eladó!
Hogy kezdjek neki a blokk szétszedésének?Motorból hogy lehet ezt kivenni,mert nekem ez tényleg magas,simson nekem egyszerűbb jóval!
Köszönök szépen mindenkinek minden kis segitségét amit eddig kaptam,és előre a többit is ha kapok még!
Furcsa mikor a szervízben sem tudták rárakni a 116 os 525 ös Tsubakit....rövid volt...azért kérdeztem mekkora a következő méret belőle
nekem egy F3-as van, sport dobot szeretnék rá
vki tudna ajánlani márkát vagy, hogy mire kell figyelni?
csövi
2006 os CBF 600 am van lánszett csere elött állok Tsubaki láncot akarok rá tenni viszont a gyári 116 os rövid rá 525 o gyűrűs létezik belőle 118 vagy akkor mekkorát tegyek rá tsubakit akarok csak
Előre is köszi mindenkinek a segítséget
Milyen blokk van benne?
Van valami ismert típushibája?
Alkatrész kapható hozzá?