Egy egyszerű ötlet h.megnézd a kompressziót,ha már gyűrűdarabokat találtál.Tekerd ki a gyertyát,fogd be az ujjaddal a furatot.Ha könnyedén betudod fogni,elég a berugót használnod,biztos elszaladtak a pacik!A kéményed pedig egy jó kis leovince,de nem erre a gépre való,valszeg ezért van megtörve....
Sziasztok! Honda NS-1 karbi beállitása érdekelne ha valaki tud segiteni... és hogy az NGK B8ES és BR8ECS között mi a különbség? mert senki nem volt képes eddig elmagyarázni..:S a választ előre is köszönöm!
Megnézem!Csak nehéz osztódni! A skodámat,a simsonom és a malagutit egyszere felváltva csinálom!Ha az egyikel megakadok,csinálom addig a másikat!Plusz még a kert betakaritás is! Sok egyszere,de haladok apránként mindennel!
Mielőtt szétdöntenéd, less be a hengerbe a kipufogó nyíláson, és ha szerencséd van látod az alsó holtpont előtt, hogy állnak a gyűrűk a dugattyú horonyban?
Helló minden segitő kész emberkének!
Hát sajnos be van kokszal rakódva a kipuf rendesen!Az öninditó forgasa rendesen,meg elenőriztem,átnéztem az összerakásasát a görgős résznek az okés!De gyűrű darabkák potyogtak ki a kipufból! Na most nem tudom hogy ez mostani vagy régi,mert kaptam a régi hengert a motoral,ami igen megviselt,mivel kicsúszott a csapszeg és azt végig karistolta a henger falát,gyűrű törésről nem regélt az ex tulaj!Most az a félelmem,hogy gyűrű töréses lett!
Na én még robogót nem szedtem szét!A simson, mz az megy már csukot szemel is,de ezt az se tudom hogy kezdjem!Búrkolatokat leszedjem először gondolom!Majd valahogy blokk ki és le a henger!
Mennyi lehet malaguti crosser robogó dugó?
Ja és ime a kép a kipuffról!
üdv
ha a szíj és görgő csere előtt indult akkor ott lessz valami probléma, szedd szét és ellenőrizd a dolgokat, elképzelhető hogy nem megfelelő alkatrész vagy szerelési hiba miatt folyamatos áthajtás van a főtengely és kerék között emiatt az önidító nem képpes rendesen megforgatni a motort!
cziprusz Heverom külföldön van most szóval nem tudom megnézni. neki 70es dugó 8000 ft-ba került fúrással együtt. Az 50-es tuti drágább ha olyanod van:) Ha nincs más nézesd meg szerelővel,feleslegesen ne vegyél meg hozzá semmit se... üdv.
Úgy értettem,látszik e hogy bevan kokszolva,eldugult e a vége,nem mindig jelenti azt hogy a kéményben az a gáz,de ha úgy van árulkodó jel lehet.Várunk holnap ciao....
Ugyan elektro-motornak szántam szakamai szinten,de így máár rád is vonatkozik,sok sikert!Valaha én is voltam úúú bakker 25 jóó volt!Várunk mi lett,hagy tanuljunk a szenevedéseidből sima ügy lesz ciao....
Hát elég szűk végű kipuff van rajta,és ráadásul középen nem gyári törésel meg van hajlitva felfelé!De lefényképezem majd,és mindenkép tudatom veletek a fejleményeket!
Ja és egy megjegyzés!:Nem minden fórumon segitőkészek az emberek,de itt igen!Pozitiv tapasztalatal gazdagottam!
Holnap estére jön a fejlemény és a kép a kipufról!
Mivel arra panaszkodtál harmincat megy a gép,nemkizárt ez a fő gáz,nem szűk a röffencs vége?Nem látsz be rajta?Akárhogyis,tudasd velünk a fejleményeket,és a végeredményt,mert a siker mindannyiunk záloga,és a "tanácsadók"sikere!Igaz,kollegák?
Hát már nem vok gyerek,nem sokára 25-leszek!De mint mondják holtáig tanul az ember!Köszi a segitséget,holnap meg is vizsgálom rendesen a dolgot,és remélem egy kipuff takaritás megoldja a dolgot!gy kipróbálnám már hogy hogy muzsikál a kicsike!Eddig nem tudtam rendesen kipróbálni,mert kockás görgővel került hozzám!
Hát sajnos be van kokszal rakódva a kipuf rendesen!Az öninditó forgasa rendesen,meg elenőriztem,átnéztem az összerakásasát a görgős résznek az okés!De gyűrű darabkák potyogtak ki a kipufból! Na most nem tudom hogy ez mostani vagy régi,mert kaptam a régi hengert a motoral,ami igen megviselt,mivel kicsúszott a csapszeg és azt végig karistolta a henger falát,gyűrű törésről nem regélt az ex tulaj!Most az a félelmem,hogy gyűrű töréses lett!
Na én még robogót nem szedtem szét!A simson, mz az megy már csukot szemel is,de ezt az se tudom hogy kezdjem!Búrkolatokat leszedjem először gondolom!Majd valahogy blokk ki és le a henger!
Mennyi lehet malaguti crosser robogó dugó?
Ja és ime a kép a kipuffról!
Az lenne a kérdésem,hogy 125-ös EXC-hez milyen a legjobb keverék arány,ti milyet használtok?Köszi
vagy valami hasonló láncszerelő kelléke?
ha a szíj és görgő csere előtt indult akkor ott lessz valami probléma, szedd szét és ellenőrizd a dolgokat, elképzelhető hogy nem megfelelő alkatrész vagy szerelési hiba miatt folyamatos áthajtás van a főtengely és kerék között emiatt az önidító nem képpes rendesen megforgatni a motort!
Ja és egy megjegyzés!:Nem minden fórumon segitőkészek az emberek,de itt igen!Pozitiv tapasztalatal gazdagottam!
Holnap estére jön a fejlemény és a kép a kipufról!