Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen akkor tanúl a gyerek ha kérdez!
most nem figyeltél az a gondja,be sem indul,egy egyszerű ,nem is mondo,nézd meg tök hülye hiba csövi kollega
De nem indul be sajnos,erről van szó!Van szikra,benzint is kap és mégse ketyeg!Csak görgőt és ékszíjat cseréltem,azzóta meg se kép se hang!Illetve vagy 3-szor kezdet beregni,de nem indult be végül is!
Járó motornál. Alapjárat körül.
Olyan 2-3 cm-re .
Aham!Értem!Ahogy inditózok tartsam a kezem a kipuf végéhez hogy fúja e,vagy nem!Ha nem akkor kipuf le és ellenőrzés!Köszi!
Akkor tanul a gyerek , ha kérdez!
Kicsi jótanács.Ha változtatsz,s rövidebb vagy hosszabb lesz a beömlő távolsága,némileg változni fog az átöblítési sebesség,valamint a levegő-üzemanyag keverék aránya,a megváltozott külső belső nyomás hatására.Ez hosszútávon jelentkezik ugyan,de kenési problémát,kopást idézhet elő,tehát jól számoljatok.Gyere továbbra is,a többiekkel kimatekozzuk .....
30-40 év múlva biztos túdja az ember hová nyúljon,de csak akkor ha megtanulja és csinálja!ipek meg jól jönnek a kezdőknek,hogy mit nézzen meg,hogy mire figyeljen oda,és esetleg mit ne csináljon,mert baj lehet........stb!Szóval jól jön egy rútinos szerelő segitő irányzéka,szava hogy mit merre,hány méter! Vagy rosszúl gondolom?!
Ne vedd le egyből a kipuffot, ha megy a motor tartsd a tenyered a füst elé. Jól érezhetően érezned kell ahogy "üti" a tenyered a füst ! ha nem üti, csak "bűzölög", na akkor vedd le.
Köszi a tipeket!A kipufra nem is gondoltam!De az is lehetséges hogy a berugó szerkezeten át a gögős részig ami a főtengelyen van lehetséges hogy valamit rosszúl raktam volna össze?!A motor forog,a szokásos erő kell a rugásához,de az öninditó is könnyen viszi!Na mindegy,holnap a kipuffot leveszem és megnézem mi újság van vele!Ha az nem még a szimering az amire nagyon gondolok!Ezekről a motorokról lehet robbantott rajzot szerezni valahol?
Te INI ! A Jó Isten áldjon meg téged vagy 4-5 apró gyerekkel ! Motort nem lehet távba javítani, csak tippelni tudunk , mi lehet. Azért van a gazdája dolgozzon ! Egy biztos , 35-40 év múlva már tudni fogja hová nyúljon.
Lehet azzal a tipikus hejzettel állsz szemben,az egyik nap indut a másiknap már nem,ami azt jelentheti,elszaladtak a lovak,vagy a kéményed úgy eldugult,hogy nemhajlandó átöblíteni a rendszer meg a többi sok,de ez tipikus.Még valami,egy ügyfelem behozta a gépet ugyanezzel a gondal,ajj képzelheted mire rájöttünk,kihagyta a hézagolásokat,és így felszorult felfeszült minden a forgattyúsházra,így nem volt meg a kezdő lendületi sebesség ahhoz hogy járjon a motor.Nem lesz nagy gondja,csak elbujt valahova a kis sumák
kapásból végy le a hengerfejből is, tetess bele nagyobb szelepeket, fokold át a motort, tervezd ujra a vezérlési szögeket, és állíts a gyujtástérképen is biztos ami biztos egy turbót is dobj oda tartalékba
állítólag szikra van mindig, 3 litert eszik városban
ha csak 5 percre áll meg utána indul
én nem láttam, telefonon kérdezte
akkor ez a megoldás. elfokoljuk és visszanyerem a teljesitménycsökkenést nyitott hangolható dobbal
igazából az a teljesitmény csökkenés amire te gondolsz, az az össz teljesitmény 2-5%a maximum.. tehát ne gondolj arra hogy elindulni is képtelen leszel vele
azt mondják teljesitmény csökkenésem lessz, attol hogy eltávolodik a sor minimálisan, igyzából abból kiindulva hogy pl egy kocsin mekkora utat tett meg a benzin a karbi vagy központi injektortol ebböl kiindulva olyan nagy teljesitménycsökkenésem csak nem lehet attól a kis közdarabtól
Sehol,az egy igazi kocsmába járós moci lehet
Na látod az lesz szép ezt a hibát megkeresni. Lehet például, hogy a gyújtóelektronikában szerepet játszó tekercsek valamelyikében van egy ilyen hőfok függő szakadás. De legelőbb nézzétek meg a tűszelepet, előfordulhat, hogy túl dús a keverék . Szikrát nézzetek nagyságra , átüt -e legalább 6 millimétert , de lehet bármi.
egyik ismerősnek valami hibázik a gépén
egy yamaha jogról van szó
hidegen pöccre indul, melegen pöccre indul, de ha használat után áll egy fél órát akkor nem indul, kihül teljesen és újra indul pöccre

hol kellene keresni a hibát?
sziasztok
most vásároltam egy BSE-XR 125 pitbikeot
LIFAN125 ccm blokkal
Kérdésem
Hány ccm motorolaj kell a motorblokkba ?
Hány ccm váltóolaj kell a váltóba?
A váltó olaj szintjelző csavar hol található a motorblokkon?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Azt még nem néztem,de nincs is müszerem kimérni!Csak kézzel tudnám a kompresziót vizsgálni,de így meg nem az igazi!
Szikra van,benzint is kap!A gyertyát is cseréltem és semmi!Gögő és ékszíj csere előtt tökéletesen indult!Még a főtengely szimeringen filózok,nem e az a hibás!A lendkereket hogy lehet leszerelni?Vagy ha kompresszió a baja mégis mennyi a dugó gyűrű egy Malaguti crosserbe?Köszi a segitséget!üdv
sziasztok az lenne a kérdésem hogy aprilia sr 50 97es évjárat-hoz milyen hajtómű olajat ajánlottok esetleg neten hol tudom megvenni olcsón.
Köszi a segítséget!
jó meglátás ha nem tudsz szerezni rx sort, akkor marad az hogy csináltatsz 4db 45 fokos torkot aztán mehet fel a zx sor