ja jut eszembe a legelső amivel kezdj az a hibakód olvasás. hátul az ülés alatt található egy fekete kupakkal levédett csati, vagy a hátsó ülés alatt, vagy az első alatt, vagy a kettő közé lesz besuvasztva. arrol leveszed a kupakot, és ha megnézed a csatit, a csatiban csak kettő érintkező lesz pontosan egymással szemben. ezt a kettőt kell egy rövidke dróttal összekötnöd, ha ezzel megvagy, igy teszed gyujtásra a motort és ha van valami hibakód a gépben azt ki fogja neked írni, ami alapján már lehet nézelődni komolyabban.
én ugy indítanék hogy elektromos rendszert átvizsgálni ( ami az injektorokra megy leginkább), ha az rendben akkor le huzod az összes pipát ( hogy nehogy induljon a blokk), kiveszed a helyéről az injektort ugy hogy kapjon benzin nyomást illetve vezérlő feszültséget egyaránt, akár az egész sort le lehet venni és akkor nem kell nagyon szétszedni a dolgokat.. amikor kint van a kezedben a cucc, de rákötve még a motorra, akkor egy fehér papírlapot a torkok elé teszel és elkezdesz indítózni hogy egyáltalán a befecskendezés megy-e.. ha nem, akkor lehet h el vannak koszolódva az injektorok, vagy nem jut el odáig a benzin (ellenőrizni egyszerü, lehuzod a benzin csövet a sorról, és gyujtásra teszed a gépet.. folyatni fogja a benzint elég szépen ha rendes nyomáson müxik az AC, bár a hitelesebb az volna ha megmérnéd a nyomását )
nagyjából ez ugrott be igy elsőre (ha nagyon nagy hülyeségeket írtam volna akkor a tanultabbak javítanak, így elsőre talán még használhatónak is hangzik számomra az ötlet )
igen tudom. csináltatni kellene 4db 45fokos beömlőt, és arra felcsavarozni a 10es szivocsonkjait .ha meg picivel hátrább áll azt teleszarom, kap egy sportlégszürőt a nagy szar helyett
mindenképp vagy a blokkhoz való sort kellene felrakni, vagy ugyanolyan helyzetben felhelyezni a zx sort, mint ahogy a zx blokkon állna, ugy még müködhet a dolog
uraim kérdésem lenne hozzáértökhöz, zx10 (régi) hajtokaros kukás blokkal szereztem bele egy hibátlan rx blokkot, elvileg belemegy a blokkmag ugyanaz, ami a kérdés, sajna a karbisora nincs meg, és fel szeretném tenni rá a 10esét, ami ugye 45 fokban meg van döntve már a 10esen az rx-en még vizszintesen áll a karbi, milyen megoldást javasoltok, cseréljem le a hengerfejet, vagy szerezzek valami 45 fokos torkokat? jó lenne tudni van e megoldás hogy ne keljen megbontanom azt a blokkot, mert egybe van és nagyon patent. javaslatokat elöre is köszi, ha valaki tid esetleg rx sort a 10esért cserébe szoljon csak hibátlan érdekel.
Sziasztok! Szükségem lenne egy jó ötletre, mert én már kifogytam. Van egy K5 gixxer ezer pályamotorom. Augusztus közepén volt utóljára használva. Azóta volt rajta segédváz idom, stb cserélve, de beinditva nem. Ma rákerültek az uj idomok, féktárcsák, stb, meg minden ami kellet. Igen ám......de beindulni nem akar. Álló helyben elromlani ugye nem szokás, tehát... Fujtunk be a légszürőházba motorinditó sprayt, ekkor járt is...de amint a spray-t elégeti azonnal leáll! Az üzemanyagcsövet néztük, nyomás van benne ,tehát nyomja a benzinpumpa a cuccot...Gondoltunk még elektromos dologra, de semmi rendelleneset nem fedeztünk fel rajta.
Tehát ha valakinek van ötlete az kérem bombázzon vele mert keddre szükségem lenne a vasra....
THX
cziprusz Megnézted a kompressziót? Haveronak ugyan ilyen gépe van,és neki is ilyen gondja volt. Vagy esetleg autósboltba nézess ehhez a típushoz gyertyát:)
Sziasztok!Segitségeteket kérném!Van egy malaguti crosser robogóm!Görgöt és ékszíjat cseréltem rajta!De azóta nem akar beindulni!Szikra van,benzint is kap és se kép se hang!Előte jól müködöt,pöc röf volt!Valakinek esetleg valami ötlet mit nézek még meg?Karbit kitakaritotam!
Miután kicseréltétek az elektromos kurblit,és az elektromos musclit is,és az érhálózat is rendben van,vegyétek le az önindító szabadonfutóját a variátortárcsa mögul!Variátorszijj por,elkopott feszítőgörgők,gyenge picirugók,koptt megrepedt szabadonfutóház,az önindító közlőkerekének lógása a tengelyen,hézagolás a két egység között mind mind hatalmas energiát von el,vesz igénybe!Sorolhatám,de ha eddig nem oldódott meg ott lesz a baj,az 70 cm-es elméletnek pedig ne dőlj be,jó üzleti fogás,főleg azoknak akik nem értenek hozzá vagy a sötétben tapiznak.Sok sikert!Ha pedig te vagy a szerelő,ismét tanultál talán valami építőt!Ciao!
sziasztok az lenne a kérdésem hogy van nekem egy aprilia sr 50 gyári kipufogós és ha vennék rá egy Dellorto PHBG 19 es karbit a fogyasztása mennyi lenne? és a végsebessége kb?
Most 17,5es karbi van rajta.
Vedd ki az akkutól az indítóreléig menő vastag vezetéket, (miután a testvezetéket már kivetted, és nézd meg nincs-e eloxidálódva!Indítás közben sercegést nem hallasz? Ha ezekkel nincsen baj, akkor vigyél egy szálat az akkutól az indítómotor csavarjáig , és ezzel megtudod nézni nem a relé kontakthibás -e ? Ha eddig eljutottál írj mi van ?
Próbáld meg először hogy vastag vezetékkel kösd össze az akkut az indítómotorral direktben. Írd meg mi történik. Lehetséges hogy nagy az átmeneti ellenállás és elveszik a feszültség egy része emiatt.
nagyjából ez ugrott be igy elsőre (ha nagyon nagy hülyeségeket írtam volna akkor a tanultabbak javítanak, így elsőre talán még használhatónak is hangzik számomra az ötlet )
Galéria:
http://sportmotor.hu/motoros_k...
msn és email: csababoy0@t-online.hu
Tehát ha valakinek van ötlete az kérem bombázzon vele mert keddre szükségem lenne a vasra....
THX
Valaki meg tudná mondani,hogy mekkora kompressziót illene mérnem Nsr 125 F-ben?Köszi!
Most 17,5es karbi van rajta.
ennek a 19es karbinak vannak hibái stb?
Próbáld meg először hogy vastag vezetékkel kösd össze az akkut az indítómotorral direktben. Írd meg mi történik. Lehetséges hogy nagy az átmeneti ellenállás és elveszik a feszültség egy része emiatt.
Egyáltalán nem forog?
Gyertya nélkül próbáltad?