Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nagy áramot még mindig bimetálos kapcsolóval oldják meg a hűtőt jól át kell nézni ott lesz a kapcsoló. ott összezárhatod de csak ott.
Ha ez egy termosztátház, akkor egy termosztát és a termosztátház fedele hiányzik.
Egyáltalán nem vagyok biztos benne, jogos az észrevétel.
segítsetek a képen látható alkatrész kellene nekem. a gazdi ragaszkodik hozzá.
letöltöttem a leírást (service manual), köszi, remélem ki tudom bogarászni. Magyar nyelvűt nem találtam.
Akkor topikváltás...
És abban egészen biztos vagy hogy sima hőkapcsolója van? És mivan akkor ha NTC ellenállás? Azt nem kellene simán összezárni, főleg ha közvetlen az ECU- ba megy be...
Nem tudom, mindegyik más kicsit.

Talán a gixxer topikban magukhoz térnek a fiúk hogy tudjanak segíteni. Itt a tapasztalat többet érne mint az okoskodás.
hány fokon indul a ventillátor?
aztat nem kéne
Én először azt nézném meg hogy hol a jeladója a ventinek, ha azt rövidre zárod, vagyis bekapcsolod elindul-e a propeller. Elképzelhető egyszerű érintkezési hiba is. Ha nem indul a következő a biztosíték, ha az is okés, akkor egy szakember megkeresése a következő ésszerű lépés.
amikor meg kell állni a lámpánál, vagy valami más ok miatt, akkor kezdi nyomni a vizet kifele, a hőmérséklet meg pillanatok alatt felszökik. Gondolom menet közben hűti a menetszél.
Ess neki, de előbb ezt nézd át
Remélem tudtam segíteni.
Ezt így fejből nem vágom, de ha nekiállsz bogarászni, akkor tuti megtalálod.
Persze lehet vízszivattyú is, meg a hengerfej is, de ezt egy ilyen szép motornál nem részletezném hogy mivel jár. Egyébként csak megállásnál forr fel, menet közben nem?
Ahhha. Eredeti kérdésem az volt, hogy hol találom rajta a venti biztosítékot... essek neki?
Lehet biztosíték, hőgomba, vagy maga a ventillátor. Egy multiméterrel hamar meg lehet találni.
2003
Naszóval az történt a szép mocival, hogy felforrt a motorja egy motoros felvonuláson vagy 110 fokra, kigyulladt a piros lámpa, elkezdte kinyomni a hűtőfolyadékot. Azóta pillanatok alatt felforr, két-három piros lámpánál való várakozás, és már ereszti is a vizet. Eldobós a dolog, vagy gyógyítható?


mikori a vas?
Szép motor, de ahogy látom a gazdi sem utolsó. Persze ami látszik belőle a motoros ruhától...
Hidegen szokták megnézni a szintet. Akkor kell utántölteni ha kevés van benne. Az hogy mennyit fogyaszt évente, ez miféle kérdés?! Attól függ hogy mennyire szomjas, mennyire kopott a motor, és hogy mennyire sűrű olajat raktál bele előtte. Sokan felöntik sűrű olajjal, hogy ne egyen belőle sokat. Ez erős hiba, ezt ne tedd. Csak a gyár által előírt minőséget (vagy jobbat) szabad használni. A motorból el nem tűnik az olaj, azt vagy megette, vagy kifolyt, vagy kiömlött belőle. Keresd meg hogy hol...
közbe meg még főzök is...
Hogyan kell ellenőrizni az olajszintet?
Hidegen vagy melegen?
Mert nekem hidegen a nívó pálvca nem éri el az olajszintet
évente vagy valamikor kell utána tölteni olajat?
Meg ha fagyaszt olajat akkor menniyt fogyaszt évene kb?
meg h pedig a motorbol füst nem jön akkor sem amikor hideg meleg és volt bene olaj pedig!kifojni nem fojt az biztos de eltünt.
300 km-rt mentem vele olajcsere után és most nem éri el a nívó pál
ca az oljszintet (hidegen)
Nem kell kapkodni ! Abból csak a baj van!
Már jöhetsz is Badacsonyba!
bocs, hogy még nem adatlapoztam, de gyorsan kellett...