És abban egészen biztos vagy hogy sima hőkapcsolója van? És mivan akkor ha NTC ellenállás? Azt nem kellene simán összezárni, főleg ha közvetlen az ECU- ba megy be...
aztat nem kéne
Én először azt nézném meg hogy hol a jeladója a ventinek, ha azt rövidre zárod, vagyis bekapcsolod elindul-e a propeller. Elképzelhető egyszerű érintkezési hiba is. Ha nem indul a következő a biztosíték, ha az is okés, akkor egy szakember megkeresése a következő ésszerű lépés.
amikor meg kell állni a lámpánál, vagy valami más ok miatt, akkor kezdi nyomni a vizet kifele, a hőmérséklet meg pillanatok alatt felszökik. Gondolom menet közben hűti a menetszél.
Persze lehet vízszivattyú is, meg a hengerfej is, de ezt egy ilyen szép motornál nem részletezném hogy mivel jár. Egyébként csak megállásnál forr fel, menet közben nem?
Naszóval az történt a szép mocival, hogy felforrt a motorja egy motoros felvonuláson vagy 110 fokra, kigyulladt a piros lámpa, elkezdte kinyomni a hűtőfolyadékot. Azóta pillanatok alatt felforr, két-három piros lámpánál való várakozás, és már ereszti is a vizet. Eldobós a dolog, vagy gyógyítható?
Hidegen szokták megnézni a szintet. Akkor kell utántölteni ha kevés van benne. Az hogy mennyit fogyaszt évente, ez miféle kérdés?! Attól függ hogy mennyire szomjas, mennyire kopott a motor, és hogy mennyire sűrű olajat raktál bele előtte. Sokan felöntik sűrű olajjal, hogy ne egyen belőle sokat. Ez erős hiba, ezt ne tedd. Csak a gyár által előírt minőséget (vagy jobbat) szabad használni. A motorból el nem tűnik az olaj, azt vagy megette, vagy kifolyt, vagy kiömlött belőle. Keresd meg hogy hol...
Hogyan kell ellenőrizni az olajszintet?
Hidegen vagy melegen?
Mert nekem hidegen a nívó pálvca nem éri el az olajszintet
évente vagy valamikor kell utána tölteni olajat?
Meg ha fagyaszt olajat akkor menniyt fogyaszt évene kb?
meg h pedig a motorbol füst nem jön akkor sem amikor hideg meleg és volt bene olaj pedig!kifojni nem fojt az biztos de eltünt.
300 km-rt mentem vele olajcsere után és most nem éri el a nívó pál
ca az oljszintet (hidegen)
Akkor topikváltás...
Talán a gixxer topikban magukhoz térnek a fiúk hogy tudjanak segíteni. Itt a tapasztalat többet érne mint az okoskodás.
Én először azt nézném meg hogy hol a jeladója a ventinek, ha azt rövidre zárod, vagyis bekapcsolod elindul-e a propeller. Elképzelhető egyszerű érintkezési hiba is. Ha nem indul a következő a biztosíték, ha az is okés, akkor egy szakember megkeresése a következő ésszerű lépés.
Remélem tudtam segíteni.
mikori a vas?
Hidegen vagy melegen?
Mert nekem hidegen a nívó pálvca nem éri el az olajszintet
évente vagy valamikor kell utána tölteni olajat?
Meg ha fagyaszt olajat akkor menniyt fogyaszt évene kb?
meg h pedig a motorbol füst nem jön akkor sem amikor hideg meleg és volt bene olaj pedig!kifojni nem fojt az biztos de eltünt.
300 km-rt mentem vele olajcsere után és most nem éri el a nívó pál
ca az oljszintet (hidegen)