Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Honda NR 750!Egyszerűen nem akar kijukadni az ováldugattyú,hiába kötöm ki a vízhűtést az injektorrol,vagy lehet ha a leszabájzót kikapcsolom,mert csak 16-ezerig forog 750-es,és 14 éves létére,az lehet h.segít?Lehet jól jönne egy HOGYAN rontsuk el topik?
na ez megy nekünk.küldjetek már egy elrontani való motort.
És távelrontásban?
Hali.
Télen is várunk mindenkit a szervízbe, október 1-től február 28-ig 2000 Ft/óradíjjal dolgozunk,minden termékre -10% kedvezmény,nálunk vásárolt cuccok beépítése ingyenes. Használd ki,ne tavasszal tolongj a többi türelmetlennel,szezonra legyen startra kész a géped!
HIVATALOS MÁRKAFÜGGETLEN MOTORSZERVIZ !
Elérhetőség az adatlapomon!
Távjavításban nem is lehet javítani, max tanácsolni.
Jártam úgy hogy a tanksapka szellőzője dugult el.Akárhányéves tapasztalata van az embernek,megszivathat!Csak tipp de hátha bejön!Elektromotor nemtudhatja "szegény"hányéves tapasztalata van bárkinek is,csak ahol tud segít!Sok sikert!Ciao
ez így kerek kolléga, esetleg a szívató is lehet elektromos és ezért nem mükszik.
Az elektromos problémákról. :Nagy valószínűséggel zárlatos lett az aksid.Javaslom szerezz egy műszert és nézd meg az aksi feszültségét normális esetben 12,5-13.5 Voltot kell mérned ha ennél kevesebb tedd fel töltőre ha nem automata a töltőd akkor min 12 órára ,de inkább 24-re Ha savas akkor vedd le a kupakokat és mielőtt elkezdenéd tölteni nézd meg a víz szintet ,a cellák fölött kb 1cm re kell lennie a szintnek de a legtöbb aksin már kívülről is látod a szintet mert átlátszó sőt a min és max szint is be van jelölve.Ha kevés a töltés előtt öntsd fel deszt vízzel. A lényeg ha e töltés alatt felhabzik vagy kifut a víz belőle akkor tutira halott ha nem akkor a töltés után várj kb 1 órát és mérd meg.Ha nemtudta megtartani a min 12,5 voltot akkor is halott.Az aksi kiszerelés előtt azért rúgd be a gépet (valahogy) és mérd meg a töltését a motor töltésének is 12,2-14 volt között kell lennie ha ettől eltér akkor az is szar.A többi gond szerintem nem bovden bár azért vizsgáld meg és olajozd be ahogy javasolták.Szerintem főleg beállítási gondok vannak.Kúrva sok levegőt kap ezért nem indul ,gondolom automata szívatós.Ha igazam akkor biztos ez a baj.Ha nehezen elindítottad akkor bekapcsol a szívató és még a sok levegő is párosul hozzá ezért pörög.A sok levegő lehet :valahol farsot szív vagy karbi beállítás.
Meg persze olajozd is meg a bowdent, és nézd meg hogy nem szálszakadt-e. De remélem ezt nem kell külön elmagyarázni....
Engedd vissza a gázbowdent, ne legyen annyira feszes.....
Üdv sanyi1692!

Szerintem a benzinellátás ellenőrzése lenne az elsődleges, tisztítással egybekötve. Azt nem tudom hogy porlasztós- e a motorod? Utána már jöhet a beállítás is. Az irányjelző problémáját okozhatja a zavarszűrő nélküli gyertya használata is, jártam így de lehet bármi más is. Most fel lehetne sorolni az összes alkatrészt ennyi erővel. Szépen át kell bogarászni. A többiek is segítenek talán.
sziasztok az lenne a problémá hogy: van nekem egy aprilia sr 97es évjárat és ha rugom nem indul csak akkor ha egy kis benzin felszivok injekciós tűbe kiveszem a gyertyát és befecskendezem a blokkba akkor 3 rugás és indul ez az egyik másik ha beindul nagyon nagy az alapjárat ha nem huzom a féket megy a motor annyira nagy van mikor visszaáll rendesen de van mikor visít harmadik mikor már megyek vele kiteszem az indexet és folyamatosna ég de ha egyhelyben állok nemhuzom a gázt akkor villog öninditóval se indul eddig indult ha csak ráadom a gyujtást még a lámpa se és az index se és nemis dudál csak ha bevan indítva szerintetek mi lehet abaja valami elektromosság?
Köszi a választ!A dekni belűlről tiszta gumis!Ha sztendere állítom,és úgy kipőrgetem a variátor rendesen müködik!De terhelve halot,kipörög,de megy max 30-at!Veszek egy szíjat rá és majd kiderül!
Ha azt mondod ,hogy terhelésen is szépen kipörög ,de a sebessége ócska akkor az nyilván kihajtás.A sebességet nagyban befolyásolja a szíj mivel annak a vastagsága is maga egy áttétel + ha meg laza akkor még meg is csúszhat.Ha sokat pörgeted nem érzel enyhe gumiszagot pl. a kerékkörül?Javaslom vegyél rá egy típusnak megfelelő szíjat és cseréld le.Ha nem történik érdemi változás akkor lehet továbblépni.
Szevasztok! Sikeresen elhagytam a Derbi senda X-racemről, helyzetjelző búráját, ha valakinek lenne egy felesleges, vagy tudna egy oldalt, ahol olcsón hozzá tudok jutni, kérlek írjatok! Előre is köszi! Ui: Gondolkodom Ledesben is...
Azt viszont meg lehet nézni a stroboszkóp lámpával , hogy a gyújtás szakadozik-e? Vagy a fordulat emelkedésével mi történik vele.
Rezgés hatására bizonyos fordulaton létrejövő kontakthiba a gyújtórendszerben . Csatlakozó kitörött a forrasztásból. Például. Mert én meg 38 éve foglalkozom motorokkal. Mert valami hiba van az biztos, ami hirtelen lett, és most nem találod.
Szíj az elég ramaty!Laza is és rojtos a széle!Lehet hogy csak az lenne?Nem volt még robogóval dolgom,így az nekem még magas!
Gyúccsad,senkire ne hallgass csak rám ,ezek szívatnak .Gyújtsad megfele nyugodtan
Szíj?Variátor tárcsa?Görgök?
Helló mindenkinek!Most került hozzám egy malaguti crosser robogó!Minden okés szinte egyet kivéve!Terhelve nem bir menni csak max 30-at,emelkedőnek se megy!Motor jár,kipörög!Terhelve is majdnem teljesen kipörög!De nem tudok rájönni mi a baja! 30-ig jól gyorsúl,érezni bene az erőt,de ott mintha elvágnák és nincs tovább!Valakinek esetleg valami ötlet mi lehet az okozó!Előre is köszönöm!
Köszike de azért ennyire kezdő nem vagyok.Benzincsap nincs membrános és szépen folyik.Írtam ,hogy a karbinak nincs baja és ha a benzin kevés lenne előbb felpörögne és úgy állna le ,de ez nem leáll csak fullad.Lámpám is van ,de mivel nem tudok fordulatot mérni és adatot sem tudok ,hogy menyinek kell az alapjárati fordulatnak lenni sokra nem megyek vele.A jel is jó helyen van a felső holtpont előtt 0.3-0.5 környékén (belefér)!Köszike de tényleg ésszerű dologra gondoltam.(több mint 10 éve motorokkal foglalkozom.)
Stroboszkóp lámpád van?
Nézd meg nincsen-e eldugulva a fő fuvóka, vagy a benzincsap. Nem kell mindjárt összefélni magad !
Sziasztok szakik!Kérném a segítségeteket.Van nálam egy egy Kínai fos Qiangjiang Qj50QT-18.Először 0 szikra CDI-CPI csere és mivel a jeladó és tekercs is nagy ellenállást mutatott az átlaghoz képest (több motortípushoz hasonlítva) az alaplap is cserélve lett.Mivel e-hez a szarhoz semmit nem kapni és paramétereket sem lehet megtudni róla így az lett belevéve ami stimmelt méretileg felfogatásilag és stekkerezisileg.Az elektronika Motowell (nyitott) az alaplap és jeladó Yamaha.A motor jó lett szépen ment kb 100-120km-ig.Aztán egyszer csak 1-2 pukk a kipun és elkezdett gázadásra fulladni és akadozni.Az alapjárat szép egyenletes és finoman reagál az állításra,könnyen indul ,de mikor gázt húz az ember egy bizonyos fordulat után (viszonylag hamar) fullad és durrog.A kipu nem lehet mert anélkül is ugyan ez, karbi tuti jó levegőszűrő új az alaplap fix bár én már kimartam ,hogy tugyak állítani ,de valszinüleg az előgyújtás szabályzó beleszól mert bármerre tekerem ugyan az.Könyű indulás ,szép alapjárat fordulaton fulladás és durrogás (mintha utógyújtása lenne).Késne a jeladó? Segítsetek mert én kifogytam ,felgyújtom esküszöm!