Először töltsd ki az adatlapot a miénkhez hasonlóan mert itt úgy illik ! Aztán nézd meg, forog -e a ventilátor ! Kézzel ! Majd állj neki és töviről hegyire, ahogy illik, mert éjjel az út szélén sokkal szrabb!
Akkor itt az ideje , levenni az ülést, majd a tankot, és megnézni mi hol található. A fedélre rá van írva, mit találsz alatta. Még jó, hogy nem a szomszédlány szoknyája alatt kerested ?!
valóság jelen van. ha a Rigának kidrótoztad a sebváltóját egyesbe akkor nem kellet váltani csak húzni neki. és nem kellet hézagolni mert ez orosz technika.
kannás borból nem illik egyet inni mert az 8 liter. minimum 2 de az is a kannatetőből. amúgy itt nem érvényes az a vicc hogy ha elbaszod a gereblyenyelet akkor fogpiszkáló lesz belőle.
szerencsére csak egy bortot ittam (ez is bizonyítja magasfokú szerénységem)
különben lehet írnék kellemetlent is
nem írtam olyant hogy okosabb és/vagy ügyesebb lennék bármelyik szerelőnél
sőt a hibák okát sem mindig tudom segítség nélkül feltárni
azt írtam hogy kiba...tt ügyes vagyok és amit szétszedek össze is rakom
nem úgy mint egy csomó @, aki panaszkodik mindig, ráadásul le sem tudja írni értelmesen mi is a hiba
arcom meg tényleg nagy, 2xl-es bukóm van
amúgy simán elmennék motorszerelést tanulni, akár egy 20 évestől is...... csak nincs lehetőségem
ini bátyjám azért nagyfelületű arcnak hatott ez a beszólás szerinted mi véletlen tanuljuk a szakmát? tény h nem minden a tudás és a papíralapon megszerzett tudás.. kell hozzá müszaki érzék, és tapasztalat legfőképp. De azt nekem senki ne állítsa hogy egy becsületes, tanult, szakmáját tekintve is motorkerékpár szerelőnél többet fog érteni a motorokhoz az aki hobbi szinten néha otthon szétbarkácsol ezt azt.. lehet hogy össze tudod rakni, szét tudod szedni.. de ez nem minden!.. tisztában kéne lenni a dolgok müködésével, a miértekkel ... hadd ne soroljam.
Sziasztok!
nah megint írok ide sajnos, az lenne a gond a ktm lc2-vel hogy még mindig nyomja ki a túlfolyón a vizet, pedig most cseréltem hengertalp tömitést, a nyár végén hengerfejtömitést, vízpumpa termosztát rendben, az lehet a gond forrása hogy a régi hűtősapkát ami 1.40-es volt azt 1.2 es újra cseréltem le? am ilyen h. fej töm van benne: http://www.biker-world.hu/egyt...
és ha szerintetek ezt kéne megin cserélni akkor hol lehet legyártatni?
tudom h látatlanba nem de ha erretéved vki aki találkozott ugyanazzel a problémával akkor talán tudott volna segíteni mert amit kivettem az vissza is került énse ezt szedtem szét először és bármi mást szedtem szét az működött is ez az 1. ami nemjó de amíg nem tudok biztosat nem akarom megbontani de azért köszi üdv norbi!
különben lehet írnék kellemetlent is
nem írtam olyant hogy okosabb és/vagy ügyesebb lennék bármelyik szerelőnél
sőt a hibák okát sem mindig tudom segítség nélkül feltárni
azt írtam hogy kiba...tt ügyes vagyok és amit szétszedek össze is rakom
nem úgy mint egy csomó @, aki panaszkodik mindig, ráadásul le sem tudja írni értelmesen mi is a hiba
arcom meg tényleg nagy, 2xl-es bukóm van
amúgy simán elmennék motorszerelést tanulni, akár egy 20 évestől is...... csak nincs lehetőségem
nah megint írok ide sajnos, az lenne a gond a ktm lc2-vel hogy még mindig nyomja ki a túlfolyón a vizet, pedig most cseréltem hengertalp tömitést, a nyár végén hengerfejtömitést, vízpumpa termosztát rendben, az lehet a gond forrása hogy a régi hűtősapkát ami 1.40-es volt azt 1.2 es újra cseréltem le? am ilyen h. fej töm van benne: http://www.biker-world.hu/egyt...
és ha szerintetek ezt kéne megin cserélni akkor hol lehet legyártatni?