Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én mezőgazdasági vonalon tanultam, mégis szét/összerakok bármit
nem mondom, hogy nincsenek rejtélyek előttem, de attól még minden működik amit csináltam.
autóm motorját ízekre szétszedtem, 2x1 méteres műhelyasztalra pont elfért a bele

ezt csak azért írom, mert a papír nem minden, hoztam már motort szerelőtől rosszabb állapotban mint ahogy vittem........
magammal meg maximálisan meg vagyok elégedve, bontok is egy bortot mert megérdemlem
Gondolod, hogy innen látatlanba meg lehet mondani, hogy egy hézagoló alátétet pl.honnan felejtettél ki? Mi esett le a földre,vagy lett berúgva az asztal alá?!
azért kértem innen segítséget mert reméltem más is járt már így amúgymeg elméletileg helyén van minden épp ezért vagyok tanácstalan és igen most lett felújítva még 1métert nemment de ha baj h megmertem kérdezni akk bocs
50es kismotorba főtengely csere után nem akarja bevenni a sebességeket. A váltókar simán mozog. Ha sikerül berakni 1be utánna felfelé többnyire beveszi a sebességeket. de visszaváltásnál szinte mindig üresbe ugrik. Ez mitöl lehet? :S (Nem én cseréltem a főtengelyt..) Elöre is köszönöm a válaszokat :)
Utána még majd az ilyen motorokat eladják, mint "felújított, megkímélt" darabot, amit egyedül a szakemberektől kíméltek meg, összegányolva az egészet. MINIMUM a szereléshez : egy szakmunkás bizonyítvány , vagy egy gépipari szakközép iskola !
"...mert vmit rosszhelyre raktam csak én nem értek hozzá annyira..." Csak azt nem értem hogy akkor mi a sza....nak nyúltál bele. Kenyeret sem állsz neki dagasztani, ha nem vagy pék, műteni sem állsz neki, ha nem vagy orvos.... Na mindegy. Itt találsz pár leírást a géphez, hátha segít valamit: http://www.szocimotoros.hu/hu/...
üdv tudna valaki segíteni etz 250 -nél van 1 olyan problémám h nem lehet hátrafelé forgatni a főtengelyt a berugó(ív) és amit az hajt fogaskarék azok nem engedik mikor jár a motor akkor recsegő hangot ad ami a berugókar racsnijából ered itt mi lehet a gond mert vmit rosszhelyre raktam csak én nem értek hozzá annyira és ha vki tud segíteni azt megköszönném üdv köszi előre is!
Yamaha RD/DT gyújtás elektronika valaki ért hozzá!
Gratulálok!
PPPPPsssszt ! Lábujjhegyen dübörögjél ! Mint a kis egér , amikor az elefánttal sétált ! Egyébként gratula!
Váááá...végre ismét dübörög a Vulcan-om .Miután a szerelő 3 hét után sem nyúlt az indítómotoromhoz (lehet csak saját magához.. ),bementem a bankba és kértem egy Visa kártyát.Aztán Ebay-en meg megrendeltem Németországból egy bontott önindítót,szállítással együtt 25.000 volt.Magyar bontókban nem találtam,vagy 4-5 nagyobbat felhívtam.A legtöbbje még csak nem is foglalkozik chopperekkel.De már mindegy.Lényeg hogy most ismét funkcionál a gépezet.
Vagy ha annyit eszik valaki masinája, hogy a 6000 km-es csereperiódusra már betölt plusz 6 liter olajat, annak is felesleges
a kollégák szárazkartelesre megcsinálták és egy 200 literes hordó van hátra fölgumipokolva. így minek havonta olajat cserélni.
.... de van olyan akinek az alsóira az van írva hogy SZERDA, CSÜTÖRTÖK .. vagy épp SZEPTEMBER... OKTÓBER..
Alsógatyát is lehet naponta 6x cserélni, de .........
Hacsak nem tényleg beszartál!
Csika bácsi, akkor nem mondod meg nekem az adatokat?
nincs még nagymotorom csak ezt nem tudtam h mikor szoktak olajat cserélni
haver három ezrenként cserélgeti R6-ban, biztos ami biztos
Nekik az mondom, tízenként még jobb lenne
nabazz tényleg... szarul emlékeztem... Ellenben sokan ezen adatok alapján cserélgetik a nyálat a gépben
Nocsik.
Ezeket az adatokat honnan szeded?
250-esnél nagyobb Suzukik:
Első ocs. 1000 km.
Második 6000 km.
Majd 6000 km.-enként.
Segítségeteket kérném most lett váltó cserélve a motoromba össze rakás után üresbe szépen pörög de terhelve olyan mintha nem kapna üzemanyagot lehörög mi lehet a hiba?
ez a gyár által előírt intervallum. Szervizkönyvekben nézz utánna. gyártónként más és másak a kilométer értékek, de átlagban ennyi szokott lenni amennyit leírtam. ha belegondolsz, 1000 km-t kb 1 -2 hónap alatt teszel bele a motorba. annyira nem rövidek ezek az intervallumok