Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hűtővíz.Szia!én alul a vízpumpánál szoktam leengedni,ott fel kell fellazítani a bilincset vagy van rajta 1 kíssebb csavar az oldalán ott is leengedheted+a hengerfejen is van 1 csavar(enyémen 10-es kulcs kell rá)azt minden képp ki kell csavarnod,mert nem jön le a hengerfejböl a víz.Légteleniteni nem kell(ha japán motorod van),feltöltöd a hűtőt teljesen a hűtősapka aljáig+megnyomkodod a csöveket amikor már nem megy lejjebb a szint akkor jó,a tartályt is öntsd fel fagyálloval,rajta van két vonal a közé.Mindenképp olyan hűtőfolyadékot rakj bele ami ethylén-glykol bázisu mert ez jó az aluminiumnak,én castrolt szoktam belerakni 1500ft kb. litere nem kell semmivel keverni,zöld szinü,-40-ig fagyállo
öntéshibának látszik a kínaiaknál ez még belefér a jóba. préseltesd át a másikba a palástot.
Itt talán látszik egy kicsit a kipufogócsatorna aljában lévő üreg!
Segitséget kérnék!
Van egy Kymco ZX Feverem.33e km után gyürütörés miatt vettem egy dio AF-18 hengerszettet,mivel az uaz mint a motoromé.Mikor megjött,megnéztem a henger ki-beömlői ugyanugy voltak,mint a ZX eredeti hengere,dugó is az volt.Csak annyit vettem észre hogy a kipufogojárat alsó részén a hengerfal után volt egy fél gyufáskatulya nagyságu bemélyedés-tehát a kipufogókivezető furat alja nem folyamatos volt, eltért a régi hengeremtől.
Összerakás után :a motor lassan pörög föl,a 110 kilómmal,de barátom 60kilójával is a max sebesség egyenesen 40-45kmh 6000 fordulat.Félgáz fölött nem megy följebb a fordulat.Lejtőben felgyorsul azért 60 fölött is menne,és utánna egyenesen már megtartja az 55 öt.
Az alapfordulatállitó csavart teljesen be kellett csavarnom,a levegőcsavart pedig-ami eddig 1/4 et volt nyitva most 1 teljes fordulatra ki kellett nyitnom hogy legyen alapfordulatom.
A motoromon minden a régi a henger,dugó kivételével-,tisztitva lett,szimeringek is cserélve.
Az af18 henger kipufogókivezetése létezik hogy gyárilag ilyen?
Mert most már csak erre tudok gondolni,hogy visszatartja a mélyedés a kipufogógázt!
Előre is kösz a véleményeket!
kösz ha te mondod gondoltam rákérdezek...remélem igazad van bár elvileg szerintem is jónak kellene lennie (csak azza vezeték )
Mé ne menne
Sziasztok nem tudom jártas e valaki kx ügyben szerintetek menne 94-es karbival egy 98-as 250-es kx mert azon van vezeték álítólag valami "jeladó" de sajnos így ezzel a karbival hoztam el darabokban a motort ez van hozzá!választ előre is kösz;)
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Le akarom cserélni a hűtővizet, de mivel még sosem csináltam ilyet, ezért szeretném ha valaki kiokosítana hogy mit hogyan kell. Mi a menete a dolognak? Hol kell leengedni, hogy kell újratölteni, hogy kell légteleníteni stb. Milyen fajta és mennyi fagyállót vegyek hozzá? A piros színű alu kímélő kell? Előre is köszi a segítséget.
Kösz, még átnézem ezeket is, a gázbowden az biztos hogy jó, azt néztem, nem szorul, szépen működik.
eddig a c3-asokat csak blokkba tettem, kerékbe a normált
csak most hoznának olcsóbban a kerekembe csapágyat csak c3-ast....
vagy a keréknek mindegy?
Mi a baj a laza illesztésű csapággyal? Ne legyen rozsdás , és mehet !
c3as csapágyakat kerékbe tenni nagyon gáz?
Fel van tekerve az alapjárat, vagy a gázbowden húzódik, vagy el van fordulva a tolózár (súber).
Csavarozd fel rúgd be és ha visít mint az ördög akkor tuning masinád lett. ha nem akkor közlekedsz mint a többi átlagos polgár.
A komplett blokk az annyit tesz hogy fék, gázbowden kikötve! Elektromos csatik szétszedve teleszkóp oldva! Blokk ki alóla! Belőle kerék ki! Kipufogó sajnos nincs meg!

robbantott ábra annyira azért nem zavar össze! :D

Mivel nem tudom milyen a membránház kialakítás! Tehát ez most egy szimpla 2 ütemű piaggio blokk megbuzizva, vagy belevan komolyabban i snyúlva!
Részletekben van elbújva az ördög!
robbantott ábra csak összezavar. ha külső méretek egyeznek akkor de csak akkor komplett blokkcsere karbival kipuffal. a vezetékek bekötései megoldhatók. kérdés csak az hogy a komplett egész motor hátsórészt takar-e, neked így van-e meg?
Szia!
Gondolkodós itt a dolog! Mivel lehet hogy felesleges az egész blokkot kicserélni!
MIVEL: Szinte biztos hogy csak a hengerfej, szívócsonk, membrán, illetve az elektronika más!
Itt az a nagy kérdés hogy maga a blokk ugyanaz e! Mivel ha nem akkor kap egy normál szívócsonkot, karburátort, hengerfejet, elektronikát, mivel az szinte biztos hogy más!

Ha valaki ismeri ezt a purejet blokkot segítsen kérem, mert én ilyet eddig elvből nem csináltam viszont most kötelező program! :S

Jah, még egy robbantott ábra is jó lenne, ha más nincs!
akku töltést és gyújtást be lehet kötni a motor felfogatás ki kell mérni és a bekötési pontokat leellenőrizni, ha egyezik akkor már a benzin ellátást /variátor hosszát lengéscsillapító bekötését fék bekötését ha egyben van meg/ átalakitani. ha minden jó fél nap és gurul.
hello!
Nos a hengerfej mindenképpen külömbözik az injektor fészke miatt, karbicsonk is kell másik valószínű.az elektronika szerintem nem külömbözik, kivéve az injektor cuccait.szerintem egy az egyben bele lehet rakni.
Na meg ugye az injektoros nem berúgós.de ez lényegtelen.
Segítség kellene! hogyan lehet rárakni a teflongyűrűt az injektorra?
Ha tud valaki segítsen.
köszi előre is
csavard be tövig a levegőt és 2 fordulást csavard ki és akk benzin is megy a karbiba ha nem jó tehát dadog akk adj neki addig levegőt amedidg lenem forg rendesen
Sziasztok,

Egy olyan problémám lenne, hogy építgetek egy 25ös NSR-t magamnak, és valamiért nem indul be normálisan.
Szépen össze lett rakva, henger hónolva, új vertex dugó. Minden kitakarítva, Karbi átnézve, úszószint ellenőrizve.
Azt csinálja, hogy hiába tekertetem, nem indul be magától, légszűrő fenn, szívócsonk rendben, nem lyukas.
Csak úgy hajlandó elindulni, hogy ha befogom a légszűrőház tetejét teljesen és akkor gondolom felránt egy csomó benzint a karbiból és felpörög mint a vaddisznó, de ennyi, ha azt a benzint kijáratom belőle, akkor újra nem indul sima indítózásra.
Ez mitől van?
Valahol falsot szív? Vagy a karbival lehet valami?
Már mindent átnéztem, maximum a főtengely szimmeringre tudok gondolni, hogy esetleg ott lehet gubanc és az fordult ki, csak a lendkerék annyira fel van szorulva hogy a lehúzóval se jön le, pedig már légkulccsal is verettem...
Meg arra is gondoltam, hogy akkor ha ki lenne fordulva ilyenkor valamennyi benzinnek át kéne folynia a lendkerékhez, és olvasottak alapján, akkor is beindulnak ha az van kifordulva, csak nem mennek rendesen.
Esetleg ötlet hogy mit nézzek át? Vagy szerezzek egy próba karbit másikat?