Tisztelt kolléga! Nekem néha a hátamon is van "porlasztó" mikor permetezek! Vagy pl. mikor törkölypálinkát permetezek a fülem mögé, hogy jó "illatom" legyen !
hello
Olyan kérdésem lenne h meddig kel járatni az új hengert? tudom h rendes esetben 1000km. de ez pit bike (komolyabb) tehát verseny célü szerü.. ezt is addig kel?
Köszönöm a segítséget
ezt nem értem én sem
volt már nem egy gépem de ilyen még nem volt
ahogy erőltetem úgy nő a holtjáték, és utána vissza......
szerkezetileg ezt nem indokolná semmi
mondjuk a kuplungkar zörgése a legidegesítőbb benne
xr400 motornál:
hidegen szinte minimális a kuplung holtjáték, ha bemelegszik kb 1 centi a karon mérve (ez teljesen jó)
minél nagyobb terhelést kap annál nagyobb a holtjáték,(hegymenet sokat kuplungolva, triálgyakorlatok stb) végén már több mint feléig "belóg" a kuplungkar
majd ahogy hűl ki egyre csökken
kuplung nem csúszik old/kapcsol rendesen, csak elég idegesítő jelenség
elméletileg 2-3 ezret futott új lamellák vannak benne
mit lehetne vele tenni?
A lényeg hogy van egy 50-es gilera runner ami már injektoros (PureJet) és szokásukhoz híven elhalálozott!
Viszont van hozzá egy komplett piaggio blokk ami még karburátoros!
A két blokk között mi a különbség? Ilyenekre gondolok, hogy elektronika, kipufogó, variátor, kuplung, henger (hengerfej más)! Szóval a karburátoros blokkhoz mit muszály vennem hogy jó legyen?
Olyan írjon lehetőleg akinek van is ehez köze! És nem más megoldásokra vagyok kíváncsi!
Hello mindenki! Valaki tudna segiteni nekem abban ,hogy egy Honda MT 50-nek az elektromos hálózatát újra kábelezzem,sajnos az enyémen szinte semmi nem maradt épp álapotba ,nem is kellene pl.: index,gyújtáskapcsoló,világitás csak szikrát adjon a gép,hogy beinduljon.Ha valaki tud segiteni akár msn,képet küldeni vagy internet cimet adni,stb akkor itt az e-mail és msn címem: harazibarna@freemail.hu! Előre is köszönöm!
Nem igazán irodalom, hanem robbantott ábrák inkább, hogy szétszerelésnél összerakásnál ne legyen gond. Már 15 ezer km-t futott a motor mióta nálunk van, és most már alig bír menni. Nem tudjuk egyelőre, hogy mi is lehet a gond, lehet hogy a henger, dugógyűrű kopott már mivel egyre többet is fogyaszt, de a szíjat is meg kéne nézni milyen állapotban van. Szóval nem szerettünk volna belefogni bárminemű ábra nélkül.
Köszönöm a segítséget mindenkinek!
Üdv.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy a 95-ös cbr 900 rr első lámpáját be lehet e valahogy szerkeszteni a 92-esébe aminek tudjátok 2 kerek különáló van de a fejidom eléggé hasonlít. Biztos csinált már valaki ilyet vagy csak én vagyok ilyen elvetemült?
Előre is köszi a tapasztalatokat, jó lenen tudni mielőtt megveszem hogy ne a kukába landoljon :D
Sziasztok !
Egy kis segítség kéne ! Van nekem egy Yamaha yog típusú robogóm, 70 ccm henger és 1 Leo-vince kipufogóval szerelt szörnyeteg ! Hidegen lehetetlen beindítani, csak akkor indul ha fecskendezek egy kis benzint a hengerbe ! Ha elindulok vele egyszer csak felbőg a motor és nagy erővel kilő, utána meg mint 1 elektromos bicikli ! Várom a válaszotokat !
Nekem a Hondán amikor rossz volt úgy próbáltam ki a benzinpumpát,egy fél literes műanyag üveg kupakját kifúrtam,belevezettem egy másik benzincsövet és ezen keresztül adtam a benzint.Lényeg az,hogy az üveget magasra emeld mert ugye a benzin felfelé nem folyik :) és ne felejts el egy lyukat fúrni az üveg aljára ami ugye most a teteje hogy kapjon levegőt. Akkor próbáld amikor 3 nap után nem indul. Ha így elindul akkor vlszleg a benzinpumpa a rossz.
Ez a gilera DNA ugyanúgy alsótankos mint sok más robogó az ami fenn van az csak egy sisaktartó.A benzintank aljában van egy kis kerek szűrő betekerve ahonnan az üzemanyag befolyik a vákumcsapba majd onnan kellene tovább a karbiba.Én csak aztz nem értem miért csak 3 napig indul és ha 4 nap után próbálom inditani akkor már nem kapja fel a benzint.Lehet hogy be kéne épiteni egy kis tartályt felülre amiből egyszerűen ráfolyna a karbira a benzin?
Mivel nagyobb gázadásra a fulladáson kívül még néha el-el kapta ezért gyanakodtam gyújtáshibára,hogy esetleg kihagy és mivel ez elektronikus gyújtásmodul azért vettem a CDI-t újat de akkor gondolom gyújtás kizárva az lehet amit mondasz
A gumicsöveknél a légszűrőház gumicsövére gondolsz?
A talpnál meg a membrán és a karbi csatlakozásra?
Tehát,ha jól értelmezem akkor szerinted sok levegőt kap mert falshot szív? nem lehet,hogy esetleg sok benyát kap és attól fullad?
Mondjuk úszószint nem jó a karbiban?
Nem lesem meg a videót,de régről emlékszem,a porlasztód lesz a ludas,falsot szív,ha nem a talpnál,akkor a gumi csöveknél valahol.Annak idején szoptam velük sokat,mindnek más volt a baja.Hálistennek,mára kihaltak,vagy 8 éve nem láttam olyat
Én is segítséget szeretnék kérni
A Honda Tact negyednél több gázadásra fullad,lehörög.
Alapjáraton szépen megy hidegen-melegen pöcre indul.
.Lassan óvatosan lehet vele menni finom gázzal de már több gáz kellene lehörög.Egyébként erő van benne amíg nem kell nagy gázt húzni a kompresszió is jó.Gondoltam a cdi kezd behalni vettem is egy újat de azzal sem jobb. Nem olyan tüneteket produkál mint egy erőtlen széthajtott motor éppen ellenkezően tök jól gyorsul addig a pontig. Shubert tűt már kipróbáltam az összes lehetséges állásban de nem volt változás.Benzin levegő csavar másfél kint van de annak szerintem csak az alapjáratnál van szerepe az meg jó. Gyertya vadi új,karbi átpucolva egyébként azt is most vettem használtan mert a régi karbival is ezt csinálta tehát nem ott van a gond.trafó beméretve,henger fúratva,dugó,gyűrük,csapszeg,tűgörgő,főtengely,főtengelycsapá
gyak,szimeringek,újak mert teljes motorgenerál volt.Vario,kuplung jó.Kompresszió bemérve és jó falsot nem szív egyébként erő van a motorban nem is kevés ugrik rendesen csak mondom megtorpan.Kompresszió is jó.
It egy hasonló video kb így csinál az enyém is: http://www.youtube.com/watch?v...
Vkinek ötlete lenne,megköszönöm előre is
Porlasztó dízel motoron van... Benzinnel működő, belsőégésű motoron, karburátor a becses neve
(bocsmá hogy geci vok )
Olyan kérdésem lenne h meddig kel járatni az új hengert? tudom h rendes esetben 1000km. de ez pit bike (komolyabb) tehát verseny célü szerü.. ezt is addig kel?
Köszönöm a segítséget
volt már nem egy gépem de ilyen még nem volt
ahogy erőltetem úgy nő a holtjáték, és utána vissza......
szerkezetileg ezt nem indokolná semmi
mondjuk a kuplungkar zörgése a legidegesítőbb benne
de nem a bowden nyúlik ennyit annyit kifigyeltem
hidegen szinte minimális a kuplung holtjáték, ha bemelegszik kb 1 centi a karon mérve (ez teljesen jó)
minél nagyobb terhelést kap annál nagyobb a holtjáték,(hegymenet sokat kuplungolva, triálgyakorlatok stb) végén már több mint feléig "belóg" a kuplungkar
majd ahogy hűl ki egyre csökken
kuplung nem csúszik old/kapcsol rendesen, csak elég idegesítő jelenség
elméletileg 2-3 ezret futott új lamellák vannak benne
mit lehetne vele tenni?
Kéne egy kis segítség!
A lényeg hogy van egy 50-es gilera runner ami már injektoros (PureJet) és szokásukhoz híven elhalálozott!
Viszont van hozzá egy komplett piaggio blokk ami még karburátoros!
A két blokk között mi a különbség? Ilyenekre gondolok, hogy elektronika, kipufogó, variátor, kuplung, henger (hengerfej más)! Szóval a karburátoros blokkhoz mit muszály vennem hogy jó legyen?
Olyan írjon lehetőleg akinek van is ehez köze! És nem más megoldásokra vagyok kíváncsi!
Köszönöm!
Köszönöm a segítséget mindenkinek!
Üdv.
Előre is köszi a tapasztalatokat, jó lenen tudni mielőtt megveszem hogy ne a kukába landoljon :D
Egy kis segítség kéne ! Van nekem egy Yamaha yog típusú robogóm, 70 ccm henger és 1 Leo-vince kipufogóval szerelt szörnyeteg ! Hidegen lehetetlen beindítani, csak akkor indul ha fecskendezek egy kis benzint a hengerbe ! Ha elindulok vele egyszer csak felbőg a motor és nagy erővel kilő, utána meg mint 1 elektromos bicikli ! Várom a válaszotokat !
A talpnál meg a membrán és a karbi csatlakozásra?
Tehát,ha jól értelmezem akkor szerinted sok levegőt kap mert falshot szív? nem lehet,hogy esetleg sok benyát kap és attól fullad?
Mondjuk úszószint nem jó a karbiban?
A Honda Tact negyednél több gázadásra fullad,lehörög.
Alapjáraton szépen megy hidegen-melegen pöcre indul.
.Lassan óvatosan lehet vele menni finom gázzal de már több gáz kellene lehörög.Egyébként erő van benne amíg nem kell nagy gázt húzni a kompresszió is jó.Gondoltam a cdi kezd behalni vettem is egy újat de azzal sem jobb. Nem olyan tüneteket produkál mint egy erőtlen széthajtott motor éppen ellenkezően tök jól gyorsul addig a pontig. Shubert tűt már kipróbáltam az összes lehetséges állásban de nem volt változás.Benzin levegő csavar másfél kint van de annak szerintem csak az alapjáratnál van szerepe az meg jó. Gyertya vadi új,karbi átpucolva egyébként azt is most vettem használtan mert a régi karbival is ezt csinálta tehát nem ott van a gond.trafó beméretve,henger fúratva,dugó,gyűrük,csapszeg,tűgörgő,főtengely,főtengelycsapá
gyak,szimeringek,újak mert teljes motorgenerál volt.Vario,kuplung jó.Kompresszió bemérve és jó falsot nem szív egyébként erő van a motorban nem is kevés ugrik rendesen csak mondom megtorpan.Kompresszió is jó.
It egy hasonló video kb így csinál az enyém is:
http://www.youtube.com/watch?v...
Vkinek ötlete lenne,megköszönöm előre is