Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs AF24et akartam írni
Innen tudsz letölteni PDFben szerelési kézikönyvet Honda robogókhoz
http://hondadio.hostzi.com/ind...
Lehet,hogy AF 35 pont nincs csak AF18 de a szerelés tök ugyanaz
Ahhoz minek irodalom?
Üdv Mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni, hogy bárki is javított már AF24-es Honda blokkot, ha igen van-e valamilyen szakirodalma, ábrája fotója róla. Konkrétan a henger dugattyúgyűrű érdekelnének.
Előre is köszönöm.
Üdv.
Nem értem.a te motorod felső tankos nem?A vákumos csap ok,de eddig csak alsótankosnál találkoztam szivattyuval .Akkor most mit cseréltél ki? Különben az én vákumcsapom már egy éve rossz,nem zár le.de eddig még nem okozott gondot.Elnézést egyszer mikor kifogyott a benzinem csontra akkor utánna meg nem nyitott ki,elég hosszan kellett szivogatnom a csövet hogy meginduljon.
Cirka ugy néz ki mint a felső képen amit felraktál csak fekete.
A benzinpumpát is és a benzinszűrőt is kicseréltem de a jelenség ugyanaz.Ha 3 naponta inditom akkor pöccre röffen de ha csak a 4. napon próbálom akkor meg se nyekken.
bocs nem benzinszűrőt akartam írni, hanem benzincsapot
Akkor te a benzinpumpát cserélted ki, nem a benzinszűrőt.
a benzinpumpákról itt van két kép, bár a robbantott rajzok szerint a kör alakú van a DNA típusu motoron ,de nem vagyok benne biztos, mert az utángyártott katalógus nem írja hozzá, de ez nem számít.
Cseréld ki a csapot és jónak kell lennie, vagy nem tudom
És hogy létezik az hogy ha csak 3 napig nem inditom akkor indul de ha 4 napot várok akkor már nem?
Még most nézem, 13 ezer.....
Nem.Egy négyszögletes lapos szerkentyűt amit 2db hatos csavarral lehet felrögziteni a motor aljára és több cső megy rá.
De. Csak ha nem zár jól a tűszelep, akkor elfolyik egy tank benzin....
Márpedig ez első körben akkoris a vákumcsap hibájára utal, esetleg szűrő dugulásra(ha van benne szűrő).
A vákumos csapot nem lehet kiiktatni?
ezt vetted 13000.-Ft-ért?
Amikor döntöd a motort , annak a súlypontja nem a gyárilag gondosan megtervezett helyen lesz,mert a szélesebb gumi miatt máshová kerül ! Én nem javaslom !
Brigivel,porlasztót?Kívül oké,de belül,minek?Ugyií ki kell mosni,Benzin,ecset,kompresszor
A porlasztón ha van leeresztőcsavar amikor nem indul benzinhiány miatt,akkor ha kinyitod ott van benzin?Mert ha van akkor mégis a porlasztó lesz a ludas fuvasd ki kompresszorral,ha nincs benzin akkor meg a karbid kiürül vmi miatt,és utánna a jó vákumos csap miatt hosszan kell rugdosni hogy megtelljen.A tüszelep nem akad fenn és a benzinszint pedig nem tul alacsony?
A vaakumos benzincsapot kicseréltem valami 13ezer forint volt a gileránál vettem.Már volt szerelőnél is de totál analfabéta volt hozzá igy elhoztam.A karbit szétszedtem teljesen tiszta.
Szia!Én a vákumos benzincsapot is megnézném!
Üdv ha már itt járok a segítségeteket szeretném kérni?:
Egy 2001 es Suzuki Sv650s -em van és gyárilag elől 120/60 17 gumik vannak, viszont én inkább 120/70 et tennék rá, a kérdésem az lenne ,hogy mi a véleményetek, ill h nem lesz-e szarabb a kezelhetősége?
Szerintem takarítsd ki alaposan a karbidat mert el lehet dugulva, szedd le és mosd ki brigeciol-al.
Sziasztok!Tudna valaki tanácsot adni?Van egy 50ccm Gilera DNA robogóm 5éves és ha 3napig nem inditom be akkor már nem is indul be csak ha lehuzom a karbirol a benzincsövet és szivom fujom amig nem jön a benzin.Mi lehet a baj?Emailom :mezotur59@lajt.hu
Igen, értem, és mi is arra gondoltunk, hogy a vége akadhatott el...