Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már csak abban reménykedek, hogy szereted még !?
Nekem sem,max dugó folyt Mítón,500 méterenként,bár a 400-at kibírta.Az év végén bajnok lett gyorsulásin és ez a lényeg
Szerintem a töltő és a villogó egység hiányzik belőle. Tudni kellene hogy 6 vagy 12V-os-e a motor. A kis szikra első körben kondenzátor hibára utal.
http://robogotuning.hu/spd/491...
http://robogotuning.hu/spd/491...

http://users1.ml.mindenkilapja...
igen a szelepeket becsiszoltuk,de előfordulhat,hogy a szelepszár szimering hibás.Köszi a segítséget utána fogunk járni a dolgoknak!
Volt egy pár motor a kezem alatt,és érdekes nekem egyszer sem törött a gyűrű. Azzal kell kezdeni, hogy gyűrűt a hengerbe és a végét pl: 56mm-es furatnál 0,25 mm-re hézagolni.
bajt nem csináltál a lekerekítéssel, csak felesleges. A gyürütés szerintem azért volt mert a nyílás környékén volt a gyürü vége, és amikor beért a nyílásba a gyürü vége, akkor tudott eltávolodni annyira a dugattyu felületétől hogy beakadjon a nyílásba.. szal érted
Semmi gond, szeretem az építő jellegű kritikákat. A lekerekítést már nem is rtudom hol olvastam, de szaksajtóban, az biztos, akkor nekem sem kellett volna megtennem, bár az igazsághoz hozzáratozik, hogy nem egy hengert láttam amiben a csatorna szélébe akadt el a gyűrű, egyérteműen látható volt, bár ott a bejáratás szót sem ismerik.
És ha hülyeséget mondok, vagy nem egészen azt ami a valóság, tessék megmondani, hogy az nem úgy van
Köszi, így már értem, gondoltam, hogy nem literekről van szó... mondom én, hogy itt lehet tanulni is
nem szokták lekerekíteni, legalábbis a hengerpaláston belül nem. csak magát a csatornát szokták lekerekíteni, illetve a hengerpaláston a nyílás "alakját" kerekítik, hogy ne alakulhasson ki feszéltség gyűjtő hely a csatorna keresztmetszetén ahonnan aztán repedés indulhatna el. De magát a csatorna "élét" nem szokták lekerekíteni. ( bocs h megint hozzápofáztam az irományodhoz )
nem áll le.. a fehér füst, illetve pontosabban fehér gőz akkor jelentkezik ha egy vizhütéses motoron elszáll a hengerfejtömítés (általában hengerfejtömítés), és a hűtőközeg bejut az égéstérbe. Ne literekre gondolj itt. Ahhoz hogy látható gőz legyen elég kevés víz is, ha épp nem 100 fok az amivel érintkezik, hanem pl az égéstérben levő hővel ami ennek a többszöröse.. ami pedig cseppfolyós halmazállapotu marad, az tovább utazik a kipufogogázzal a kipufogo rendszerbe, és ott fog elgőzölögni..

Az amit te irtál, a hidegben füst.. az ugyanaz mint télen a lehelet.. annak köze nincs ehhez
Le lettek kerekítve az átömlőcsatornák, ez is okozhat törést... tudtommal illik lekerekíteni. És az sem mindegy milyen a dugó, lehet márkás, ha az egy tejesköcsög, és szorul, hiába méret, sajna ilyennel már találkoztam.
Gőz - víz bejutása a hengerbe? Akkor le is áll a gép, nem? Ahhoz hogy látható gőz legyen nem kevés víz jutna be... az oké, hogy hidegebb időben gőzol a benzines motor, de ez nekem új... de legalább mindíg tanulok valamit ha benézek ide
a fekete füst tul dus keverékre utal, a fehér általában nem füst hanem GŐZ, és vizhütéses motorokon a viz bejutását jelzi az égéstérbe.. DE mivel a te motorod levegős, ezáltal nem értem a jelenséget..

Szelepcserekor becsiszoltátok mindegyik szelepet?
Mindent jól raktatok össze?

A fekete füst arra enged következtetni hogy átereszt a szívó szelep, ezáltal sokkal több anyag tud bejutni egy töltéscsere alatt.
Az olajszint csökkenése pedig arra hogy a szelepszár szimering szarul lett felhelyezve, és elfolyik mellette a henger irányába az olaj..
Szerintem fussatok ennek neki mégegyszer.
Sziasztok! Honda XL 600-as motorom van. Szelepeket cseréltünk és szelepszár szimeringeket . 1,5 órát mentem vele, a motoron nagyon leesett az olajszint. A gázadásnál fekete füstöt ad, gázlevételkor pedig fehéret. Hidegen könnyen indul. Nem tudom, mi lehet a baj, aki tud segítsen. Előre is köszi!
Persze, hogy nem jön a tej B+ ! Állj neki hátulról pumpálni és mindjárt tejre hozod ! Te falusi !
Hello!
Segítségeteket szeretném kérni.
A Suzuki bandit 400 első teleszkópja meg egyezik a
Suzuki bandit 250-enesével ?
Sziasztok!

Simson s51b jobb oldali fém deklije alól hiányzik két elektronikai egység, gondolom az egyik a lámpáé lenne, de sajnos nincs meg egyik sem. Tudja valaki hogy ezek mik és honnan tudnám beszerezni legolcsóbban? Meg még ha valaki segítene abban, hogy miért kicsi a szikra ugyanennél a motornál, az jó lenne. Megszakítós. Köszi
köszi a segitséget már megoldódott a lendkerék mögöttiszimering volt kifordulva visszanyomtam és pöccre indult
Hali.
Nezd meg a lendkerek ekedet!
Benzin van szikra van poffenie kell ha nem nem jo idoben van a szikra.
meg lehet hogy forditva lett beszerelve a dugattyu ( láttam már rá példát sajnos "hozzáértőktől" ) , vagy tul szoros lett az illesztés, illetve ami hibát el szoktak még követni az az hogy nem ellenőrzik összerakáskor a gyürü két vége közti hézagot.. lehetségesnek tartom hogy tul kicsi volt a hézag, felhevült, kitágult, összeért a két vége, ezáltal befeszült.. és reccs..
Sziasztok!
Ktm gs 125 mocim van teljes felújítás után esett át.
A szindróma: Keverési arány 20 alatti és full szintetik olajjal,szépen járattam a gépet 1 üzemanyag tank le ment,és jött a következő és gyürü törésem lett nem értem miért nem húztam neki és nem vagyok kezdő e téren tudom mi az a járatás,nívos szaki csinálta a hüvelyezést Wössner dugóval szépen járt a motor és bivaly erős volt! Ennek ellenére normál motorozásnál tört a gyürü és sérült a dugó,nem hiszem el hogy hibás lettem volna bármiben is!
Mi okozhatta a törést?

Minden hozzá szólónak előre is kösz!
Tényleg értettlenül állok ez előtt.
muhaha kár hogy akinek szól, úgy sem érti
5 dl kell bele!
Örülök,ha csak ennyi volt :)

Üdv!
a kép meg lemaradt h huzzam magam a faszomra :D