Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello van egy öreg rx50-em
elég lepusztult állapotban AM3-5-es blokkal
az a gondom gyürüzés után kb300km körülmegtörte a dugótetejét a felsögyürühoronyig a kiömlönyilásnál ezutánn kapott ujj RMShengerszettet kb250km mulva ugyanugy megtört a dugó ugyanott mi lehet a gond hallotam már ojat is h a fötengely
de azt még tudni kell a motorrol hogy
nincs rajta kipufogo csak csö van meg hajtva meg a végén egy furuja tehát az öblités nem alegjobb de a gyürüzés elöttkissé erötlenn volt de nem tört semmités végre 80-at ment kérlek adjatok tanácsot mi lehet vele mért töri a dugokat amikor nem is ütöttem föleg bejáratás alatt
Énis mondtam neki hogy neszórakozzon vele max multival méregessen amíg nemtudja biztosra azzal tuti nemöli meg
na ennek örülök akkor nem sütötte meg a cdi-t. én anno xt 125ön, még 16 éves fejjel simán szarrá sütöttem... azóta már hálistennek más fejjel gondolkozom, és más hozzáértéssel
Elvileg sikerült neki beis indult
óvatosan kötögessetek.. A cdi-nek két bekötési módja van.. Jól kötöd be = müködik. szarul kötöd be = 99% hogy el is szállt...
Elég egyszer szarul bekötni egy cdi egységet hogy elszálljon, ugyhogy ha már próbálkozott a delikvens a bekötésével és bőszen kötözgetett mint a vásári virágárusok, akkor már nem sok esély van arra hogy a jó bekötéssel lesz szikra.
Köszi
letöltöttem neked és ide másolom a kapcsolási rajzot.
Nemtudok rapidolni mert kábelnetem van.......
A sarus az akksi pozitív sarujára, a többit talán ebből megtalálod.
üdv! Tudja valaki, hogy a Gipro ATRE fokozatkijelzőt hogy is kell beszerelni? K4 600 ba akarom , most vettem használtan , de semmi infó nincs a leirásban erről. Van 2 fehér csatlakozó, gondolom egy csatit kell vhol széthuzni s oda (de melyik, s hol) , és van 1 piros vezeték saruval, na az hová kell :-(
ÜDv!
V2-es alkatrészek eladók!
PL:VT500 Ascot,VT500,VT500e blokk alkatrészei,xv535,xvs650,xv920 tr-1.
Honlap:bontospityu.hupont.hu
Tel:06206128887
csak mtx50hez van rajz de elég bonyolult..... nincs rá garancia de elvileg jó.... kapcs rajzon ahogy kivettem a trafó egyik fele test a másikra meg megy egy kábel de így nemcsinál semmit.... azabaj hogy nemláttam élőben egyik osztálytársamé a motor.
kapcsolási rajzot szerezzetek és máris fény derül mindenre, vagy keressetek olyat akinek van ilyen mocija és nézzétek meg. Garancia van rá hogy jó a CDi meg a jeladó a blokkban? vagy egyáltalán nicns is összekötve?
Szerintem mindegy hogy milyet veszel , a KTM et megvenni kerül sokba , itt körülöttem hasonló árfekvésbe 2t honda CR ek vannak és évjáratban is közeliek az enyémhez (2000-2001) semmivel sem kerülnek többe mint az enyém és azokkal is akad gond. Kopó alkatrészekben gondolkozva láncszett dugattyú féktárcsa és csapágyak ugyanazokat igáényli bármelyik....asszem ebben egyet értünk. bármi más ami tönkre megy már kibaszott zsebbenyúlós ha meg öreg motorról van szó akkor a gyárit nem is érdemes mevenni nem éri meg akkor meg jön a bontós cucc azok meg hasonló áron adnak mindent, 1996 tól ahogy megfigyeltem van a KTM ek ből is bőven szóval van alkatrész hozzájuk....
Hello mindenkinek !
Felteszem újra a kérdést, 91\' KTM MX 250-eshez alkatrész forrás kéne-kell-kellene,
ha valaki tudd vagy hall valami pontosat az megköszönöm. rastar9@gmail.com
Ha nem akkor nem lesz KTM-em . Köszi ...Feri.......
Sziasztok!

Egyik haverom nemrég vett egy 25ös mtx vizes blokkot.Akksi nélkül akarja használni de nemsikerült neki bekötni mert nincs szikra.....Szval ami a blokkból jön az megy a cdi-be.Cdiből melyik kábelek mennek a trafóra vagy mitkell bekötni ahoz hogy legyen szikra?Lámpa ilyesmi nemfontos csak menjen a motor mert egy másik vázba van beleépítve.Előre is köszi
Szia Enjoy !
Köszi a tényt. A nagy lényeg ,hogy a tulaj úgy árulja "elszállt a lendkerék" amugy eléggé levan lakva,de nem számit mert nem sokk lóvé venne rá csak kéne egy cross gép egy 4. és léttam egyett ami nem sokk pénz,de körülnéznék mi mere hány méter, ha volna pénz böven,gondolkodás nélkül CR ,honda párti vagyok. A KTM-röl hallottam,hogy költséges játék !?
ez a mi menniybe kerülhet dolog érdekes kérdés, mert attól függ mi és hol, nem mindegyhogy főtengely kell e vagy sem plusz gyújtásalaplap, lendkerék is kérdéses, a henger állapota meg a hajtókar és dugó, vagy említhetném a váltót is, ilyen nagyon öreg gépeknél bármi előjöhet, én még lehet 80 ért sem vennék, nem szeretez az ember szerelni. Ha ajánlanom kéne öreg crossokban honda vagy suzuki, de ez egy másik vita téma lesz mert elég szubjektív dolog....
Szia Enjoy !
Látom otthon vagy a KTM-eknél, kérdeznék Tőled : volna egy 91' MX 250 gép,a tulaj szerint elszállt a lendkerék, potom 80 kavics az ára érdemes vele foglalkoznom vagy hadjam a francba ? Ha drága az alkatrész az sorsdöntö,
ha kell rajta melózni azt megoldom, de mi mennyibe kerülhet ? Köszönöm...Feri.......
Ha nem laksz messze, gyere el hozzánk, vasárnap, és megjavítjuk!
Az áramkör valahol megszakadt, az biztos, ha nem a biztosítéknál, akkor máshol. Ennek a (világítási) körnek az összes csatlakozóját kéne megvizsgálni, követni a megfelelő színű vezetékeket, ellenőrizni a kontaktust, stb.
az a töltésé az ellenállás de sok robeszben egyáltalán nincs
okk. FERI. megnézzük kapcsoló környékét.
nincs biztosíték! hacsaknem a világítás ellenállásra gondolsz?! ami kísértetiesen hasonlít az "iskolai krétára" 2 vezetékkel a végein