Hali! 93' as CR 250 - melegen kis gázzal nagy gázzal neki mindegy de ha letaposom 1. be lefullad a gép úgy hogy a kuplungkar mozdulatlan marad. viszont ha meglököm magam tehát elég ha 1km sebességgel gurulok már marad az alapjárat és indulhatok ha van valakinek hasonló tapasztalata a krosszgépével vagy tudja mi a baja az enyémnek:) írja meg feltétlenül! köszi
Nos,ma kb. 1,5 hét várakozás után a "szerelő" szétszedte az önindítómat. És persze a probléma nem olyan egyszerű mint hitték.Mert hogy annak az önindítónak már egyszer leszakadt a szénkeféje.És aki előtte megkókányolta,csak simán odacsípte ívvel.És ez elengedett,hogy minek a hatására,nem tudni.De látszott a hegesztés lerakódása és hogy hova volt felhegesztve.Majd hétfőn viszi egy ismerőséhez,akinek van AVI hegesztője,vagy mi a lófütty,és rézzel meghegeszti.Persze ha nem vár ennyit a szétszedéssel,már kész lehetne.Úgyhogy megy tovább a várakozás.
Helótok.Van egy simson s51-es motorom ami 70/4f de a za gondom 0km-es főtengely és már görbe!Szakszerűen szerelve csakis ledkeréklehúzóval nemdőlt el meg semmi nem lett megütve de a lendkerék oldali tengely elvan görbülve és,hogy mit lehetne még vele csinálni,hogy jólegyen?Vagy az már kuka?
Szevasztok!
Nekem egy 94-es XJ600-asom van és szelephézagot szeretnék állítani!
Tudnátok nekem abban is segíteni, hogy lehet spec szerszámot gyártani ahhoz, hogy lenyomhassam a szelepemelőket?
Előre is köszi!
Hello
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok hogy 2002-es cr125 karbi beállításait valaki megtudná e mondani h mik mert manuálban néztem és nem nagyon igazodom ki rajta ha valaki tudna ebben segíteni az írjon meg h a powert milyen állásban kell összerakni mert nem úgy megy a motor ahogy kellene neki és én ezekre gyanakszom.
A legkisebb furat legláthatatlanabb részében van agy rozsda darab a tankból. féktisztítóval tisztítsd jó sokáig majd levegővel fújjad sokáig mindenhol.
Sziasztok Srácok!
Az sr-emmel a következő probléma lenne.
kb 2 hónapja mentem gyaxira vele... menet közben egyszer csak elkezdett fulladozni. Ráhúztama szivatót a fulladás megszűnt. Utánna kb 2-3 km után megált.... vártam vele mert úgyvoltam hogy vagy dugulás vagy besült... amit lehetetlennek tartottam mert olajjal mindig televólt és csak a legjobbal.. :S ahogy "kihült" ment tovább. hazafele el akartam indítani már nem is tudtam beindítani szóval tréler.... (Y) Azóta kiderült hogy nissen besülve, a tankot kipucoltam a akrbival eggyütt és a gyertyát is megnéztem h ad-e szikrát. Minden oké. De valami mégsem jó vele mert elindítani eltudom bármikor, de ha eggy pici járatás után ráhúzom a gázt fulladozni kezd és megáll. Valami vélemény esetleg? Megköszönném ha tudnátok segíteni mert hülyétkapok h 2 hónapja csak áll... a pancsiringen meg nem a legjobb a helyzet úgyhogy a naggyal meg nemigazán tudok menni... jólenne legalább ezt összedobni hogy valamerre hagy tudjak hederegni legalább ezzel.
Köszi előre is a segítséget
( ja és a légszűrőt is megnéztem)
Köszi még 1x.
Az a problémám ,hogy nem tudom müködik-e a power szelep vagy sem. A motorom egy 95ös évjáratú Suzuki Rmx 250, fémtankos. A hengert még nem ,de a kioufogot már igen, a kar megfelelően működik. A motor viszon nem adja le azt a teljesítmény amit szerintem tud, nem emeli az elejét(elöl 15 fogas , hátul 46 fogas lánckerék van) , nincs az a "seggberugás" ,bizonyos fordulattól már nem pörög tovább, pedig tudna. Az ellengondolatm,hogy mégis müködik, hogy a végesbességre kb. 160 km/h.
Megjegyzés: A motort egyébként már így vettem
Hát akkor nincs mit tenni, megpróbáljuk ismét.
Hátha majd most!
Azért köszi a válaszokat! Kicsit megnyugtattatok, hogy lehet, hogy mégsincs akkora gáz...
mérést is könnyen el lehet baszni. elég ha nem tömít rendesen a gyertyamenetnél a cső csatlakozása például. vagy valahol elengedi az óra a nyomást valami okból. 5 az mocsok kevés. 9 szokott lenni a szervizlimit ahol blokkot kéne bontani szervizmanual szerint ÁLTALÁBAN
Hát ez az! Gázzal lett mérve...
Viszont nincs elgyengülve a szerkezet. Mint előzőleg írtam, volt szerencsém a nagytesójához a 750-eshez, és olyan húdenagy különbség nem volt.
Lehet, hogy a mérésnél nem stimmelt valami?
De mi?
Sziasztok nem tudtok nekem árat mondani menyiért tudok 98as kx250-hez pówer szelepet mindennel együtt ami a hengerben van rendelni venni? előre is kösz...
Tudnál nekem segíteni a szelephézag állításban?
Megköszönném a segítséget!
Nekem egy 94-es XJ600-asom van és szelephézagot szeretnék állítani!
Tudnátok nekem abban is segíteni, hogy lehet spec szerszámot gyártani ahhoz, hogy lenyomhassam a szelepemelőket?
Előre is köszi!
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok hogy 2002-es cr125 karbi beállításait valaki megtudná e mondani h mik mert manuálban néztem és nem nagyon igazodom ki rajta ha valaki tudna ebben segíteni az írjon meg h a powert milyen állásban kell összerakni mert nem úgy megy a motor ahogy kellene neki és én ezekre gyanakszom.
Esetleg tudja valaki hogy BP.-en hol csinálnak álapotfelmérést, ill. mire terjed ki?
köszi
Az sr-emmel a következő probléma lenne.
kb 2 hónapja mentem gyaxira vele... menet közben egyszer csak elkezdett fulladozni. Ráhúztama szivatót a fulladás megszűnt. Utánna kb 2-3 km után megált.... vártam vele mert úgyvoltam hogy vagy dugulás vagy besült... amit lehetetlennek tartottam mert olajjal mindig televólt és csak a legjobbal.. :S ahogy "kihült" ment tovább. hazafele el akartam indítani már nem is tudtam beindítani szóval tréler.... (Y) Azóta kiderült hogy nissen besülve, a tankot kipucoltam a akrbival eggyütt és a gyertyát is megnéztem h ad-e szikrát. Minden oké. De valami mégsem jó vele mert elindítani eltudom bármikor, de ha eggy pici járatás után ráhúzom a gázt fulladozni kezd és megáll. Valami vélemény esetleg? Megköszönném ha tudnátok segíteni mert hülyétkapok h 2 hónapja csak áll... a pancsiringen meg nem a legjobb a helyzet úgyhogy a naggyal meg nemigazán tudok menni... jólenne legalább ezt összedobni hogy valamerre hagy tudjak hederegni legalább ezzel.
Köszi előre is a segítséget
( ja és a légszűrőt is megnéztem)
Köszi még 1x.
Az a problémám ,hogy nem tudom müködik-e a power szelep vagy sem. A motorom egy 95ös évjáratú Suzuki Rmx 250, fémtankos. A hengert még nem ,de a kioufogot már igen, a kar megfelelően működik. A motor viszon nem adja le azt a teljesítmény amit szerintem tud, nem emeli az elejét(elöl 15 fogas , hátul 46 fogas lánckerék van) , nincs az a "seggberugás" ,bizonyos fordulattól már nem pörög tovább, pedig tudna. Az ellengondolatm,hogy mégis müködik, hogy a végesbességre kb. 160 km/h.
Megjegyzés: A motort egyébként már így vettem
Pár kép a powerszelepről
Hátha majd most!
Azért köszi a válaszokat! Kicsit megnyugtattatok, hogy lehet, hogy mégsincs akkora gáz...
Viszont nincs elgyengülve a szerkezet. Mint előzőleg írtam, volt szerencsém a nagytesójához a 750-eshez, és olyan húdenagy különbség nem volt.
Lehet, hogy a mérésnél nem stimmelt valami?
De mi?