Sok haragosból lett, sok jó haverom Nincs lenézve és sértegetve sem senki, ezt nem tudom honnét veszed Azt,hogy viccelődve szólok nekik,hogy vegyék észre magukat,az csak egy dolog. Nagytudású meg van annyi mint állat Hozzáértő kevesebb jóval kevesebb.A negatív reklám meg nem érdekel,az is reklám
nemcsak p pvel lehet utalni nemzetközi utalás forint számláról olcsóbb mint a ppali ha az eladó beleegyezik kell iban kód és már fizethetsz is ha gondolod le bonyolítom a tranzakciot ad meg a linket
Ettől függetlenül nem értem miért kell gúnyt űzni abból ha valaki nem ért hozzá.... Erre téged mi jogosít fel? Egyáltalán honnét veszed a bátorságot hogy megalázd ezeket az embereket? Én a helyedben egyáltalán nem lepődnék meg a reakciókon
De ha a hihetetlen szakértelmednek nem árt ez a negatív reklám lelked rajta, de így csak haragosat szerzel magadnak.
hejj hej hej .Ez mind szép és jó,de senkit nem jogosít fel buzizásra,mert nem tetszik neki.Ez nem kötelező oldal,hogy válaszolgassunk.Elég baj az,ha megsértődgetnek,humorérzék ablakba
Szimering baja van.2 db van benne,de lehet már a rúd is el van kopva vagy rossz csapágy miatt oválozik már.Nézd át rendesen,mert ha csak kicseréled azt hagyod másnap újból nyomja.
Helló! Lenne Nekem egy olyan problémám, h a Derbi Sendámból elfolyik a hűtővizem, álló helyzetben csepeg, ha beindítom, szinte "köpi" a vizet ahol bemegy a blokkba. (Ahol van a kis lyuk) Az a baj, hogy még új vagyok a motorosok körében, és csak bennetek bízom, mert szerelőhöz nem akarom vinni.
a legegyszerübb az az hogy kormánynál vagy váznyaknál fel huzatod spaniferrel valamelyik főgerendához.. én mindig igy csináltam itthon. egyik ember megemeli a motor elejét, alul a villaszárakat fogva, a másik meg meghuzza a spanifert. Egyszerü mint a százas szög.!
pont ez okozza amit írtál. persze hogy befolyásolja, ömlik be a benzin ha nem zár rendesen a membrán, plusz elvész az elősüritésed ami a nehezebb indulást, erő vesztést fogja magával vonzani.. ajánlom cseréld ki a membrán lapokat
ne veszekedjetek.. ez nem az a sport.
amugy, tény h kifejthetted volna barátságosabban is hogy valamit nem jól csinál a delikvens... mondjuk mi már megszoktuk h neked csak a PINAAAAAAAAAAAAAA de a többiek nem
Kuplung lamelláid vannak összeragadva. 90% hogy ez lesz a hibád! Egyik ügyfelemnek , exc300nál volt ugyanez a probléma. egy kötegben kiemeltem az összes lamellát a helyéről
ugyhogy szedd szét, lamellák ki, szét szeded egyesével, és eltörlöd mindet. aztán mehet vissza
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni abban hogy a Honda XL 600-as vezérlésének jelöléseit hogy kell össze hangolni,és az alsó kerékjel hol található?
Előre is köszi a segítséget!
Helló fiuk olyan kérdésem lenne,hogy ha a szívó membrán lapja egy picit nyitva van akkor az befolyásolhatja-e a motor indulását? A gyertyám is tiszta lucsok azt mi okozhatja ha valakinek van ötlete az írjon válaszát előre is köszönöm
ne veszekedjetek hanem inkab segitsetek nekem
Megint leszakadt az a negy csavar ami a szabadonfuto fogaskereket fogja, az onindito szabadonfutojarol van szo. Ez a 2 rovid idon belul. Kapcsoltam vissza 5 bol 4 be es egy hangos keccc, enyi. Megalitottam szerencse a kapum elott, inditanam es csag porog az oninditto mint a multokris. Valaki tudna valamit ere nekem ?
a vas 500 as canyon
Nagy a pofád öcsécském A beképzelttől messze vagyok,de a majomtól származunk.Arcod meg laposítsd,mert kisimítom Bárki bármit firkálhat ide,de ez amit Te firkálsz nem gyere be.Arctalan vagy,pofázhatsz,megkereshetsz,biztos nem szaladok el
Szia!Majd csak kialakul!Lassan megy minden.
Én például a fiam laptopját ugyanazzal a hibával harmadszor vittem vissza ugyanabba a szervizbe 2 hét alatt,utoljára ma reggel-most már vertem az asztalt és ezt nem képletesen értem.Érdekes módon dután már felhivott a főnök és közölte hogy FÁRADJAK be amikor ráérek és tekintsem meg a gépet igy meg fog-e felelni most, ahogy elkészült,természetesen nem kell fizetnem a javitásért sem.
Igy megy ez nálunk sajnos.
De remélem utánna más hiba nem fog mutatkozni a mocidon,ha kész lesz az inditómotor,és egyszer majd élőben is megtekinthetjük valahol!
Én két obi-ban vásárolt tartóbakokra tettem fel, (valami ilyesmi, csak jó olcsó legyen) a motort pedig a kipufogó alatt egy krokodil emelővel emeltem fel. De a hátulját is megemeltem egy motoremelővel, mert így kevésbé féltem attól hogy megbillen.
A többi szokásos, féknyereg meglazít (ezt lehet célszerűbb az emelés előtt megoldani) keréktengely ki, kerék ki, tárcsák le stb...
Első tárcsát cserélnék a motoron FZR.
Kérdésem, hogy tudnám megoldani otthon a cserét?
Nem tudom ,mit kéne csinálni a motorral mikor nincs benne kerék,milyen emelővel csináljam vagy ti ,hogy szoktátok?
De ha a hihetetlen szakértelmednek nem árt ez a negatív reklám lelked rajta, de így csak haragosat szerzel magadnak.
amugy, tény h kifejthetted volna barátságosabban is hogy valamit nem jól csinál a delikvens... mondjuk mi már megszoktuk h neked csak a PINAAAAAAAAAAAAAA de a többiek nem
ugyhogy szedd szét, lamellák ki, szét szeded egyesével, és eltörlöd mindet. aztán mehet vissza
aki rendelt már ebay.com-ról vegyen már fel msn-re (tibi0504@freemail.hu), nem tudom hogy paypal-on keresztül hogy kell elutalni a pénzt
Tudna nekem valaki segíteni abban hogy a Honda XL 600-as vezérlésének jelöléseit hogy kell össze hangolni,és az alsó kerékjel hol található?
Előre is köszi a segítséget!
Megint leszakadt az a negy csavar ami a szabadonfuto fogaskereket fogja, az onindito szabadonfutojarol van szo. Ez a 2 rovid idon belul. Kapcsoltam vissza 5 bol 4 be es egy hangos keccc, enyi. Megalitottam szerencse a kapum elott, inditanam es csag porog az oninditto mint a multokris. Valaki tudna valamit ere nekem ?
a vas 500 as canyon
Én például a fiam laptopját ugyanazzal a hibával harmadszor vittem vissza ugyanabba a szervizbe 2 hét alatt,utoljára ma reggel-most már vertem az asztalt és ezt nem képletesen értem.Érdekes módon dután már felhivott a főnök és közölte hogy FÁRADJAK be amikor ráérek és tekintsem meg a gépet igy meg fog-e felelni most, ahogy elkészült,természetesen nem kell fizetnem a javitásért sem.
Igy megy ez nálunk sajnos.
De remélem utánna más hiba nem fog mutatkozni a mocidon,ha kész lesz az inditómotor,és egyszer majd élőben is megtekinthetjük valahol!
A többi szokásos, féknyereg meglazít (ezt lehet célszerűbb az emelés előtt megoldani) keréktengely ki, kerék ki, tárcsák le stb...
Első tárcsát cserélnék a motoron FZR.
Kérdésem, hogy tudnám megoldani otthon a cserét?
Nem tudom ,mit kéne csinálni a motorral mikor nincs benne kerék,milyen emelővel csináljam vagy ti ,hogy szoktátok?
üdv