Elmentettem az oldalad, télen elkezdem megcsinálgatni ugyhogy 1-2 olyan alkatrész biztosan kellessz amit nem könnyű szerezni, pld a karburátorokat a hengerrel összekötő kis gumi torkok... elvannak érve nem gyengén:S
Persze beindítottam járt egy olyan 5 percet kb, nem mentem vele karikát, most úgy néz ki a dolog hogy az olajszintjelző ablakot kb 2-3mm és ellepi az olaj egyenesbe
lehet 5 bar is a kompressziód, ha szarul lett mérve.. full gázon kell mérni süritési végnyomást, ha te gáz nélkül mérted akkor simán lehet 5 bar. 5 bar-al már alighogy indul egy motor, szerény véleményem szerint.
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Kawa Zr7 est, 3.6L olaj kell bele papír, szervízkönyv minden szerint. én tettem bele 3.5L-t de 3.6nál nem többet, és az olajszint ellenörző ablakba mégis a fenti határérték felett van az olaj egyenesben... kérdés most szedjek le belőle vagy így jó vagy mi van ilyenkor ?Köszi válaszotokat.
Köszi!
Létezhet, hogy ~5 legyen benne? Kompressziómérővel lett mérve.
Egyébként nem tűnik fel semmi rendellenesség. Nem csörög, nem zörög, könnyen indul. Viszont nem tudom mihez viszonyítani a teljesítményét, mert nincs ilyen kaliberű motor a környéken. Illetve van egy dr-750-es big, de különösebb különbséget nem vettem észre. Max azt a 100 ccm-et.
HELLÓ!
Tudna nekem segíteni valaki vagyis csak egy kérdés lenne hogy mit kel csinálnom hogy így nézzen ki a motoromnak a tankaja új idomkel vagy tank is?
1: a fékfolyadék elöregedett
2: szorul a kerékfékhenger, emiatt a fékfolyadék felfort és tönkrement!
3: felső fékhenger sérült " fenékszelep átereszt, karmantyu sérült kopott"
hirtelen ennyi
Feltenném a mai nap találóskérdését : Vajon mitől nem fog az első fékem? Tegnap még csak a holtjáték háromszorozódott meg, mára semmi, szar volt realizálni az első pirosnál.... :)
Az a problémám ,hogy nem tudom müködik-e a power szelep vagy sem. A motorom egy 95ös évjáratú Suzuki Rmx 250, fémtankos. A hengert még nem ,de a kioufogot már igen, a kar megfelelően működik. A motor viszon nem adja le azt a teljesítmény amit szerintem tud, nem emeli az elejét(elöl 15 fogas , hátul 46 fogas lánckerék van) , nincs az a "seggberugás" ,bizonyos fordulattól már nem pörög tovább, pedig tudna. Az ellengondolatm,hogy mégis müködik, hogy a végesbességre kb. 160 km/h.
Megjegyzés: A motort egyébként már így vettem
revumoto@citromail.hu
bocs ez lemaradt az előbbiröl
Nemrég vettem egy Kawa Zr7 est, 3.6L olaj kell bele papír, szervízkönyv minden szerint. én tettem bele 3.5L-t de 3.6nál nem többet, és az olajszint ellenörző ablakba mégis a fenti határérték felett van az olaj egyenesben... kérdés most szedjek le belőle vagy így jó vagy mi van ilyenkor ?Köszi válaszotokat.
Létezhet, hogy ~5 legyen benne? Kompressziómérővel lett mérve.
Egyébként nem tűnik fel semmi rendellenesség. Nem csörög, nem zörög, könnyen indul. Viszont nem tudom mihez viszonyítani a teljesítményét, mert nincs ilyen kaliberű motor a környéken. Illetve van egy dr-750-es big, de különösebb különbséget nem vettem észre. Max azt a 100 ccm-et.
Tudna nekem segíteni valaki vagyis csak egy kérdés lenne hogy mit kel csinálnom hogy így nézzen ki a motoromnak a tankaja új idomkel vagy tank is?
2: szorul a kerékfékhenger, emiatt a fékfolyadék felfort és tönkrement!
3: felső fékhenger sérült " fenékszelep átereszt, karmantyu sérült kopott"
hirtelen ennyi
Az a problémám ,hogy nem tudom müködik-e a power szelep vagy sem. A motorom egy 95ös évjáratú Suzuki Rmx 250, fémtankos. A hengert még nem ,de a kioufogot már igen, a kar megfelelően működik. A motor viszon nem adja le azt a teljesítmény amit szerintem tud, nem emeli az elejét(elöl 15 fogas , hátul 46 fogas lánckerék van) , nincs az a "seggberugás" ,bizonyos fordulattól már nem pörög tovább, pedig tudna. Az ellengondolatm,hogy mégis müködik, hogy a végesbességre kb. 160 km/h.
Megjegyzés: A motort egyébként már így vettem
Pár kép a powerszelepről