Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt dolgom olyan motorral, ahol a hengerben 0,8 mm-es kopás volt és ment , igaz jó szarul !
Elmentettem az oldalad, télen elkezdem megcsinálgatni ugyhogy 1-2 olyan alkatrész biztosan kellessz amit nem könnyű szerezni, pld a karburátorokat a hengerrel összekötő kis gumi torkok... elvannak érve nem gyengén:S
Nem baj jó igy
Persze beindítottam járt egy olyan 5 percet kb, nem mentem vele karikát, most úgy néz ki a dolog hogy az olajszintjelző ablakot kb 2-3mm és ellepi az olaj egyenesbe
lehet 5 bar is a kompressziód, ha szarul lett mérve.. full gázon kell mérni süritési végnyomást, ha te gáz nélkül mérted akkor simán lehet 5 bar. 5 bar-al már alighogy indul egy motor, szerény véleményem szerint.
Szia! Motort beinditottad hogy a szűrőt telenyomja olajjal? Utána kell szintet nézni. Ha bármi kell a kawához adatlapomon elérsz!
Eladó Honda XL1000(03-06) PL170 Oldaltáska tartó Originalt csomagolásba,34.000 Ft-ért. Ha valakit érdekel irjon az email címemre
revumoto@citromail.hu
Nem kell kétségbe esni, lehet egy gyűrű csere megoldja. Mérni tudod a henger-dugattyú párost is. és akkor el lehet dönteni mi legyen.
Köszi elektro-motor! Jól elkeskenyítettél...
Úgy tanítják hogy padlógázon vagyis nyitott torokkal kel önindítózni, hátha úgy sikerül egy kis levegőt préselni az égéstérbe.
ha van rajta automata dekompresszor, az is bekavarhat a mérésbe!
bocs ez lemaradt az előbbiröl
vedd le a karburátort és mérd meg úgy is!
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Kawa Zr7 est, 3.6L olaj kell bele papír, szervízkönyv minden szerint. én tettem bele 3.5L-t de 3.6nál nem többet, és az olajszint ellenörző ablakba mégis a fenti határérték felett van az olaj egyenesben... kérdés most szedjek le belőle vagy így jó vagy mi van ilyenkor ?Köszi válaszotokat.
Az 5 az qrva kevés ! Illene legalább a kompresszió 8-9 legyen ! Illene a télen utána járni mennyire kopott !
Köszi!
Létezhet, hogy ~5 legyen benne? Kompressziómérővel lett mérve.
Egyébként nem tűnik fel semmi rendellenesség. Nem csörög, nem zörög, könnyen indul. Viszont nem tudom mihez viszonyítani a teljesítményét, mert nincs ilyen kaliberű motor a környéken. Illetve van egy dr-750-es big, de különösebb különbséget nem vettem észre. Max azt a 100 ccm-et.
Adjon választ valaki léci!
HELLÓ!
Tudna nekem segíteni valaki vagyis csak egy kérdés lenne hogy mit kel csinálnom hogy így nézzen ki a motoromnak a tankaja új idomkel vagy tank is?
11-15 bar közötti értéket ír a data!
Helyes...
Most megint fog, kicsit meghúzkodom akkor olyan lesz mint a kuplung. Lehet hogy megsértődött rám mert kivittem esőbe?
1: a fékfolyadék elöregedett
2: szorul a kerékfékhenger, emiatt a fékfolyadék felfort és tönkrement!
3: felső fékhenger sérült " fenékszelep átereszt, karmantyu sérült kopott"
hirtelen ennyi
Tudja valaki, hogy egy Suzuki dr 650 r-ben mekkora kompressziónak kellene lenni? Mi a gyári érték?
Feltenném a mai nap találóskérdését : Vajon mitől nem fog az első fékem? Tegnap még csak a holtjáték háromszorozódott meg, mára semmi, szar volt realizálni az első pirosnál.... :)
Cső

Az a problémám ,hogy nem tudom müködik-e a power szelep vagy sem. A motorom egy 95ös évjáratú Suzuki Rmx 250, fémtankos. A hengert még nem ,de a kioufogot már igen, a kar megfelelően működik. A motor viszon nem adja le azt a teljesítmény amit szerintem tud, nem emeli az elejét(elöl 15 fogas , hátul 46 fogas lánckerék van) , nincs az a "seggberugás" ,bizonyos fordulattól már nem pörög tovább, pedig tudna. Az ellengondolatm,hogy mégis müködik, hogy a végesbességre kb. 160 km/h.
Megjegyzés: A motort egyébként már így vettem

Pár kép a powerszelepről
A mesterek mindig előttem járnak