Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát azért több a különbség mint 3e, de végülis a drágább melett döntöttem.

Köszi!
Az egész komfortosabbá tévő csoda kijelző ellenálláson alapszik kontact hibát keressél valahol szulfátosodva/rozsdásodva/ van a vezeték más ellenállási értéket ad és a kijelző az alapján dolgozik.
ZVM mert kb 3000-el drágább, de többet bír, lánckerékből mind1, úgyis elkoponak elég hamar...
Sziasztok!

Szeretném, megkérdezni, hogy szerintetek egy GSX-R 600 K5-re meik láncot érdemes választani.

D.I.D. 525 VM vagy ZVM, ugye az egyik 100Le-ig ajánlott, a másik pedig 100Le fölött.
A moci 118Le(gyári adat), de ismerősöm szerint elég rá a VM-es lánc.

Szerintetek meiket válasszam?

ui:Természetesen mindkét lánckereket is cserélem. Azokból Sunstar vagy JT legyen, vagy mindegy?
Először is te vagy teljesen elvetemedve ! Nem írod mostanában, hogy szereted-e még ? És ne beszélj bele a mesterek dolgába ! Egyébként szólíts öreganyádnak !
Srácok nem tudjátok gyárilag a Suzuki Gs 500-on ( 1996 ) mekkora a fogas kerék és hány fogas?
Mi vetemedik,mester?Ez forrasztás,nem hegesztés ,és itt nem fog rozsdásodni,az tuti A festés meg le van sar....va
Kösz a tanácsot!
Szét szedtem a gépet,a kiömlő nyílás tiszta,dugó sértetlen,henger fala sértetlen a hajtókar kiváló nem lóg egy kicsit sem nem szedtem szét jobban,viszont a felső tűgörgő nem valami fasza,rá nézet egyik haverom és azt mondta ez csere!Lehet megoldódik a csörgés?
Alapjáraton nem igazán hallani inkább fordulaton és mikor menetben voltam a géppel és vissza engedtem a gázt abszolút eltűnik a hang.Nem kopogós hangja van mint egy hajtókarnak,inkább csörgés.Egy biztos meg fogadva a tanácsod kimosom tiszta benzinnel a forgattyús házat! Üdv: Laci
Sziasztok.
Dr-z E hátsó kerékagycsapágyak csere után kotyognak
ha csak érintőre húzom a kerékanyát akkor kevésbé . Van valakinek ilyen tapasztalat ?
Nem is a nagyobb darabol okozzák a gondot, mert azt látja az ember, hanem a fémreszelék, ami feltapad az olajos felületre! Azt nem is nagyon látod, csak érzed az ujjaddal! És ha bekerül pl a csapágyba, akkor egy hangos darálással megszorul tőle. Beheged mint a sz..r! Nem éri meg spórolni a tisztításon. Egyébként az ilyen szmötyit nem a dugó tetején fogod találni, hanem a forgattyúházban. Én úgy vettem észre, hogy valahogy mindig lejut, nem merném összerakni tisztítás nélkül.
Vagy ráteszi a tanksapkát!
Köszönöm mind a 2-nek a segítséget. Esetleg konkrét márkanevet tudtok ajánlani? Meg, hogy hol lehetne megrendelni az ecetsavmentes szilikont?
Köszönöm
szereld rövid lábbal, és adj neki 3 réteg színtelen akril lakkot , és akkor javítható ! Ha mindenképp szilikonozni akarod azt válaszd amelyik ecetsav felszabadulás nélkül szilárdul.
vizalo(szanitar) szilikon.
Sziasztok!

Érdekelne, hogy ki mivel szokta az elektronikákat kiönteni. Nekem olyan kellene ami kellően rugalmas. A műgyanta sajnos eléggé kemény és ha beöntöm a cuccot akkor kalapáccsal kellene leverni róla. Vagy valaki tudja, hogy hogyan lehet rugalmasabbá tenni? Előre is köszönöm a választ
Értem köszönöm a segítséget:)
Meg a karburátorok szinkronizálást Mien árban csinálhatják?
A vetemedés miatt sem tartom jónak .
Az sem rossz. A festésnek nem tesz jót !
Láng,ezüst-borax
Semmi szükség trisóra, egyszerű mosogatószeres öblítés elég. És remélem , hogy ezt , hogy mosni kell, nem kell külön mondani. És a forrasztás pákával történik.
az ürítés és a forrasztás közé én javasolnék egy trisó-val történő mosást is, mert a benzingőg érdekes dolgokra képes.....
Kiüríted a tankot, ha lyukas, és bádogoscinnel beforrasztod.
Sziasztok úgy vettem észre hogy lyuk van a tankomon azzal mit lehet kezdeni?:SMég nem néztem meg reggel nézem meg!előre is kösszi