Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szinte 100% hogy maradt bent olyan apró törmelék, ami egy idő után megtalálja hogy hol okozhatná a legnagyobb kárt. Ha már túl vagy a második felújításon, ami ugye nem 2 Ft volt, a helyedben szétszedném az egészet, és alaposan átnézném. Ha csörög valami, akkor annak oka van. Amikor a törött gyűrű miatt hirtelen megállt a dugó, akkor az erőhatások miatt sérülhetett a főtengelycsapágy, a tűgörgő, durvább esetben a hajtókar is. Egy ilyen hiba után nálam a minimum a blokk darabokra szedése.
Először is kösz a választ!
A tört darabok a kiömlőben voltak és a hüvely palást darabja ami letört paszolt is a sérült palásthoz persze marathatott szilánk de nem láttam semmit a forgattyús házban és a főtengely is simán járt. De ha még is maradt akkor az távozik a kiömlőn,vagy olyan kárt csinálhat a dugón vagy hengerben,hajtókarban hogy csörög?
Ha így használnám a mocit mi lenne a végeredmény?Bár nincs szándékomban így használni!Ha szét szedem és nem látok a dugó tetején darabokat be marást rajta és a hengerfej is mondjuk tiszta akkor hogyan tovább? Előre is kösz!
te nyomorék
http://koponyeg.hu/jatek/rl7e3...,
A világ legjobb motoros időjárás mondoja
Sziasztok!

Szakmai segítséget szeretnék kérni tőletek egy K1200S BMW-vel kapcsolatban.
A fokozatkijelző elkezdte a következő hibát produkálni:
1. üresben azt írja ki hogy "2" és nem világít a zöld "N" lámpa (ha lehajtom a kitámasztót akor le is áll)
2. ha berakom egyesbe, akkor írja, hogy "0" és világít a zöld "N" lámpa is (ha lehajtom a kitámasztót, akkor nem is áll le)
3. elindulok, teszem neki a kettőt, akkor a kis négyzet (amiben a fokozat számát írja) üres marad
4. a következő fokozatoktól kezdve minden oké (teszem a hármat és azt is írja ki, majd negyedik szintén... és persze visszafelé is ugyanaz a sorrend, amit leírtam)
Ha valakinek van használható tanácsa, javaslata az otthon is elvégezhető javításra, akkor az legyen kedves megírni!
Köszönettel! Rodnan
Lehet hogy rajtahagytad az új dugón a csomagolást, és az csörög! Pedig már mondtam nekik hogy ne celofánba csomagolják!
Na de komolyra fordítva a szót, milyen hangon csörög? És mikor?
És honnan tudod, hogy nem maradt semmi a motorban? Én már szedtem szét egy párat, és szinte mindig volt benne egy-egy fémszilánk, fémdarab.
Szét barmolni,akartad írni,nem?
Mielőtt nekiesnél nézd meg nincs-e laza alkatrész ami a rezgésével zajt csinál.
Ki tudja milyen erőhatás érte azt a bizonyos felső tűgörgőt
Sziasztok!
KTM gs 125 ccm mocim teljes felujításon esett át,(hengerfúrás,új dugó,új hajtókar és csapágyak).Az első próbaút alkalmával eltört a gyűrű (full szintetikus 2T oljal használtam 20-as arányban,nem végeltem a gépet!)szétszettem, a gyűrűből fél centiméteres darab letört és a kipufogó kiömlőnyílásból(henger hüvelyből)félcentis darab kitört a darabokat a kiömlő nyílás és a power szelepben landoltak (nem maradt trömelék a forgattyús házban).A dugattyú öntött kisipari volt a szerelő azt mondta ,hogy a dugó stiftje becsúszott a gyűrű elfordult a kiömlő nyílás fele ,megakadt és letört henger hüvelyből egy darabot EZ OKOZTA A HIBÁT!.Újrahüvelyeztettem a hengert és kapott egy alapos WÖSSNER dugót ,összeraktam(tökéletes kommpreszió,a motor pörög viszont csörög valami,és fogalmam sincs mi lehet,hísz a hajtókar nem sérült nem lóg nagyon jó állagú a felső tűgörgő a régi maradt nem cseréltem mert az is új volt amikor előszőr újítva lett!
Kérdésem:mi okozhatja a csörgést?
Fzr 400 SP-hez kellene első féktárcsa mert üt sajnos.
Tudnátok mondani egy boltot ahol lehet kapni vagy valkakinek van esetleg ilyen?

Féktárcsáját lehet felszabályozni ha megfelelő a vastágsága?

köszi
HELP!
Okés, próbálok keresni de sajna nem igazán vannak motorosok a környékemen, ezért igyekszem magam megtanulni ezeket a dolgokat.
Furcsa de nekem a szétszedés szokott lenni a húzósabb, mert mindig figyelek rá, hogy úgy rakjak majd vissza mindent, ahogy kiszedtem.

U.I.:igazából a vezérműlánc le- illetve felszereléséhez kéne információ
Köszönöm a válaszodat.
Szétszedni bárki szét tudja, a gond az összerakásnál kezdődik.
Mondom én hogy egy csomó dologhoz még hozzá se mertem nyúlni a motoron.
Hidd el ezt nem lehet pár mondatban összefoglalni. Szerintem keress valakit aki már látott ilyen blokkot közelről, van gyakorlata, spec. szerszámai és együtt álljatok neki a dolognak.
Csak annyit akartam érni, hogy egy rövid leírást írjon valaki. De ha nem hát nem szétszedem én magamtól is, majd megtanulom magamtól is.
Egyébként nagyon érdekel a motor szerelés de nem tehetem meg, hogy csak úgy motorszerelő suliba járjak.
Nem véletlen tanuljuk 2 éven át a szakmát.. egyrészt nem egy olyan dolog amit 1-2 mondatban leír az ember, másrészt segíteni szoktunk a fórumon. amit te kérsz, az már inkább tanítás volna mint szimpla segítség, kollégákat pedig nem képzünk
sziasztok tudna nekem valaki honda mtx 125 -ös szerelési rajzot
Én is így állok idővel, mint te úgyhogy még nem jutottam el addig, hogy betegyem! Majd talán vasárnap! Ha esetleg találsz hozzá akkor nekem tuti kell!
Ezt egy motorszerelő iskolában kiválóan elmagyarázzák....
Ha nem túl nagy kérés, leírná valaki, hogy hogyan érdemes szétsedni a 4T blokkot.
Hengerfej henger dugó blokk felek
Előre is köszönöm.
Léptetővilla körül van valami elszállva !
Mi lehet rossz?
Ha szétszedem mit nézzek benne?