Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem innen értékelve a dolgot, lehet. hogy csak egy új gyertyapipa, vagy kábel kellett volna. Mert a jelenséget ,(késik a gázreakció ) okozhatja gyenge, nem megfelelő szikra is. Régi módszer : Kint a szabad levegőn, 6-8 mm-ről át kell ütni a szikrának, ahhoz, hogy bent nyomáson biztosan átüssön !És lehet, hogy egy gyertyapipa csere elég lett volna.
Előtte is az injektorral ment csak szét kapták valamiért!
A fesz szabályzó úgy megmelegszik meg sem lehet fogni!
Tudom nem biztos,hogy az a baja csak mint jelenséget írom le!
Akkor lehet a blokkhoz kéne állítatni az injektort, mégiscsak karbisnak készült
Igen magam szereltem rá mert kosárban kaptam!A hengerfej is injektoros mert a koppanás gátlónak is megvan a helye valamint a légszűrő doboza is mindenben stimmelt az injektor tartozékaihoz! Szépen megy de 3 4 km után nem akar menni ha kiengedem a kuplungot erőtlen és lefullad!
Te, ez tényleg injektoros? Mármint ami aképen van arról van szó, nem? Nem mai gyerek...
Jaaa, akkor bocs, kicsit összekeveztem az fz 750-el , de a teljesítményvesztés akkor sem lehet fesszabályzó, én nem értem mi köze lehet hozzá, az injektornak meg követni kellene a hőmérsékletváltozást... most elakadtam az ötletbázisban...
Köszi a segítséget!
Injektoros a vas! De kiméretem a kompressziót!Hol találhatok adatokat a méréshez?
Már megbocsáss, de az akkor nem fesszabályzó lesz. Ha meleg motornál eltűnnek a lovak, akkor a blokkal van valami, esetleg a keverékképzéssel. Először egy kompressziómérést kellene bedobni, aztán átnézni a karbit, na még lehetnek a szelepek nem megfelelő zárásaik is, mivel ugye hő hatására tágulnaka dolgok. A fesszabályzónak az elekrtomos rendszerhez van köze,a lovakhoz nem sok
Heló mindenkinek! Új vagyok a fórumon és mindjárt segítséget kérek!Nemrég vettem egy yamaha xj 750 est és feszültségszabályzó gondom van!Akitől vettem azt mondja csak az a gond és repülök is de én azért kipróbálnám egy tutival!Székesfehérváron ha valaki tud segíteni megköszönöm!
A hiba meleg motornál jelentkezik eltűnnek a lovak ha a szabályzó felmelegszik,ha meghűl minden a régi!
KTM GS 125-höz nincs manualod mester?
először karbira gyanakodtak, a gyújtótekercs előtte lett újrahúzva, ezért azt csak utána nézték meg, hogy jé, rosszul csinálták meg, úgyhogy vettem egy újat, és az újjal meg valahogy nem volt jó a karbi, középfordulaton rángatott a motor, + késett a gázreakció. Ezután 5! napig állítgatta a szerelő a karbit, már a gyárikipufogót is visszavittem neki, hogy rakja rá azt, és még utána is 1 teljes napjába telt, hogy egy elfogadható eredményt produkáljon. De érdekes volt, hogy mindig nekem kellett meló után beesni, kipróbálni a motort és mondogatni neki, hogy vaze te nem érzed, hogy ez így még nem jó? szóval tény, hogy át lettem cseszve, de nem tudom, a karbival ezek után szerintem tuti nincs gáz, a fogyasztás meg ugyanannyi, mint előtte volt, mármint az új gyújtótekercs előtt
Tudok,1500 píz
Sziasztok nem tud valaki manuált/robbantott rajzot 1998-as kawasaki kx 250-hez?
ááá, csak vizsgáztatja a tanácsadókat.....
érdekes tekercs két vezeték jön ki belőle és látszik a testelés is.
Szerintem az egy világító vagy gyújtástáp tekercs, a kicsi kocka alakú pedig a gyújtásjeladó ! De miért kérdezed, a motorban úgyis látod !
lécíves segítsetek hogy mi ez?
Szerintem frecciához van mert amikor vettem egy frecciát donornak ahhoz adták de nem tudom biztosan mi lehet ez
Meztelen férfiakat ábrázoló képeket tartalmazó emailt! vagy mivan?
Írkálhatnák Lesegesd ezt,hátha segít
Az mit jelent,hogy hálás?
Kellemes napot mindenkinek!
SOS Segítség kellene.
Van egy 150ccm-es állóhengeres orion pitbike-om(dirt bike).Darabokban kerűlt hozzám, és nemtudom, hogy a gyújtás részét, hogy kell bekötni.A blokkból 5 db kábel jön ki, zöld-fehér, kék-fehér, piros-fekete, sárga,rózsaszin.
A fekete cdi dobozon egy 4-es, és egy 2-es csatlakozó van. A gyújtó trafón 1 kábel csatlakozó van. KÉREM AKI TUD SEGÍTSEN, ÍRJA LE E-MAILBEN, HOGY KELL, VAGY EGY FÉNYKÉP IS ELÉG LENNE. Nagyon hálás lennék a segítségért.
A motor önindtós, de nekem csak annyi kellene, hogy szikrát adjon.
e-mail: crisler@citromail.hu
Előre is köszönöm.
Üdv
Igazság szerint a szénkefe vezetékén gyárilag kellene, hogy legyen egy kis üvegszálas szigetelőcsövecske.
Szerintetek Cagiva Elefant 125-os valltojába mien olaj kell?Mert már nagyon sok fajtát probáltam es nem váltak be,egy jo darabig nincs kuplung vagy sokat kell melegiteni a motort!mivel en crossozásra használom gondoltam hogy valami direkt cross motrokba valo olajat veszek belle,mi a vélleményetek hozá?

Hát ha mindent nem is tudnák 2 év után,de az alapvető dolgokat magam is meg tudnám csinálni a gépen.A többit meg idővel elsajátítanám.Pár évvel később saját vállalkozás,pár alkalmazott...saját motor szerelőműhely-lánc az egész országban....az évtized motorszerelője a Time magazinban... De persze időm nem nagyon lenne rá,hogy 2 éven keresztül ingázzak az iskola,szerelőműhely és a meló között.Marad a remény,hogy talán egyszer felbukkan a környéken valaki,aki tényleg tudja mit csinál.

kinter:Talán volt tényleg annyi esze,hogy nem tépte meg.Meg azért ha deformálódott volna akkor a zárófedél sem illeszkedne rá tökéletesen.De szólok neki,hogy keressen jobb/tartósabb hézagolót.Kössz.
Én nem nézem sokra a saját tudásom, de mikor látom hogy mások mit összeszerencsétlenkednek (és persze szerelőnek mondják magukat...), akkor bizony eltűnődöm a dolgokon. Sokféle motort javítottam már, de mindig tanulok újat, és ez jó. Ha pedig meg is dicsérnek, na attól hízik a májam.