Szerintem innen értékelve a dolgot, lehet. hogy csak egy új gyertyapipa, vagy kábel kellett volna. Mert a jelenséget ,(késik a gázreakció ) okozhatja gyenge, nem megfelelő szikra is. Régi módszer : Kint a szabad levegőn, 6-8 mm-ről át kell ütni a szikrának, ahhoz, hogy bent nyomáson biztosan átüssön !És lehet, hogy egy gyertyapipa csere elég lett volna.
Előtte is az injektorral ment csak szét kapták valamiért!
A fesz szabályzó úgy megmelegszik meg sem lehet fogni!
Tudom nem biztos,hogy az a baja csak mint jelenséget írom le!
Igen magam szereltem rá mert kosárban kaptam!A hengerfej is injektoros mert a koppanás gátlónak is megvan a helye valamint a légszűrő doboza is mindenben stimmelt az injektor tartozékaihoz! Szépen megy de 3 4 km után nem akar menni ha kiengedem a kuplungot erőtlen és lefullad!
Jaaa, akkor bocs, kicsit összekeveztem az fz 750-el , de a teljesítményvesztés akkor sem lehet fesszabályzó, én nem értem mi köze lehet hozzá, az injektornak meg követni kellene a hőmérsékletváltozást... most elakadtam az ötletbázisban...
Már megbocsáss, de az akkor nem fesszabályzó lesz. Ha meleg motornál eltűnnek a lovak, akkor a blokkal van valami, esetleg a keverékképzéssel. Először egy kompressziómérést kellene bedobni, aztán átnézni a karbit, na még lehetnek a szelepek nem megfelelő zárásaik is, mivel ugye hő hatására tágulnaka dolgok. A fesszabályzónak az elekrtomos rendszerhez van köze,a lovakhoz nem sok
Heló mindenkinek! Új vagyok a fórumon és mindjárt segítséget kérek!Nemrég vettem egy yamaha xj 750 est és feszültségszabályzó gondom van!Akitől vettem azt mondja csak az a gond és repülök is de én azért kipróbálnám egy tutival!Székesfehérváron ha valaki tud segíteni megköszönöm!
A hiba meleg motornál jelentkezik eltűnnek a lovak ha a szabályzó felmelegszik,ha meghűl minden a régi!
először karbira gyanakodtak, a gyújtótekercs előtte lett újrahúzva, ezért azt csak utána nézték meg, hogy jé, rosszul csinálták meg, úgyhogy vettem egy újat, és az újjal meg valahogy nem volt jó a karbi, középfordulaton rángatott a motor, + késett a gázreakció. Ezután 5! napig állítgatta a szerelő a karbit, már a gyárikipufogót is visszavittem neki, hogy rakja rá azt, és még utána is 1 teljes napjába telt, hogy egy elfogadható eredményt produkáljon. De érdekes volt, hogy mindig nekem kellett meló után beesni, kipróbálni a motort és mondogatni neki, hogy vaze te nem érzed, hogy ez így még nem jó? szóval tény, hogy át lettem cseszve, de nem tudom, a karbival ezek után szerintem tuti nincs gáz, a fogyasztás meg ugyanannyi, mint előtte volt, mármint az új gyújtótekercs előtt
Kellemes napot mindenkinek!
SOS Segítség kellene.
Van egy 150ccm-es állóhengeres orion pitbike-om(dirt bike).Darabokban kerűlt hozzám, és nemtudom, hogy a gyújtás részét, hogy kell bekötni.A blokkból 5 db kábel jön ki, zöld-fehér, kék-fehér, piros-fekete, sárga,rózsaszin.
A fekete cdi dobozon egy 4-es, és egy 2-es csatlakozó van. A gyújtó trafón 1 kábel csatlakozó van. KÉREM AKI TUD SEGÍTSEN, ÍRJA LE E-MAILBEN, HOGY KELL, VAGY EGY FÉNYKÉP IS ELÉG LENNE. Nagyon hálás lennék a segítségért.
A motor önindtós, de nekem csak annyi kellene, hogy szikrát adjon.
e-mail: crisler@citromail.hu
Előre is köszönöm.
Üdv
Szerintetek Cagiva Elefant 125-os valltojába mien olaj kell?Mert már nagyon sok fajtát probáltam es nem váltak be,egy jo darabig nincs kuplung vagy sokat kell melegiteni a motort!mivel en crossozásra használom gondoltam hogy valami direkt cross motrokba valo olajat veszek belle,mi a vélleményetek hozá?
Hát ha mindent nem is tudnák 2 év után,de az alapvető dolgokat magam is meg tudnám csinálni a gépen.A többit meg idővel elsajátítanám.Pár évvel később saját vállalkozás,pár alkalmazott...saját motor szerelőműhely-lánc az egész országban....az évtized motorszerelője a Time magazinban... De persze időm nem nagyon lenne rá,hogy 2 éven keresztül ingázzak az iskola,szerelőműhely és a meló között.Marad a remény,hogy talán egyszer felbukkan a környéken valaki,aki tényleg tudja mit csinál.
kinter:Talán volt tényleg annyi esze,hogy nem tépte meg.Meg azért ha deformálódott volna akkor a zárófedél sem illeszkedne rá tökéletesen.De szólok neki,hogy keressen jobb/tartósabb hézagolót.Kössz.
Én nem nézem sokra a saját tudásom, de mikor látom hogy mások mit összeszerencsétlenkednek (és persze szerelőnek mondják magukat...), akkor bizony eltűnődöm a dolgokon. Sokféle motort javítottam már, de mindig tanulok újat, és ez jó. Ha pedig meg is dicsérnek, na attól hízik a májam.
A fesz szabályzó úgy megmelegszik meg sem lehet fogni!
Tudom nem biztos,hogy az a baja csak mint jelenséget írom le!
Injektoros a vas! De kiméretem a kompressziót!Hol találhatok adatokat a méréshez?
A hiba meleg motornál jelentkezik eltűnnek a lovak ha a szabályzó felmelegszik,ha meghűl minden a régi!
Szerintem frecciához van mert amikor vettem egy frecciát donornak ahhoz adták de nem tudom biztosan mi lehet ez
SOS Segítség kellene.
Van egy 150ccm-es állóhengeres orion pitbike-om(dirt bike).Darabokban kerűlt hozzám, és nemtudom, hogy a gyújtás részét, hogy kell bekötni.A blokkból 5 db kábel jön ki, zöld-fehér, kék-fehér, piros-fekete, sárga,rózsaszin.
A fekete cdi dobozon egy 4-es, és egy 2-es csatlakozó van. A gyújtó trafón 1 kábel csatlakozó van. KÉREM AKI TUD SEGÍTSEN, ÍRJA LE E-MAILBEN, HOGY KELL, VAGY EGY FÉNYKÉP IS ELÉG LENNE. Nagyon hálás lennék a segítségért.
A motor önindtós, de nekem csak annyi kellene, hogy szikrát adjon.
e-mail: crisler@citromail.hu
Előre is köszönöm.
Üdv
kinter:Talán volt tényleg annyi esze,hogy nem tépte meg.Meg azért ha deformálódott volna akkor a zárófedél sem illeszkedne rá tökéletesen.De szólok neki,hogy keressen jobb/tartósabb hézagolót.Kössz.