Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó tipp ,valószínű,h úszkál valami kosz az úszó házban és néha eldugítja a főfúvókát ,szedd szét nézd meg,és tegyél be egy új benzinszűrőt az a biztos .
Ok Köszönöm.
Sziasztok! (NORMÁLIS VÁLASZT KÉREK)
Valami baj van a motorommal egyszer mentem lefulladt és leállt. Utána próbáltam újra indítani nem tudtam mire megnéztem szívatóval indul e rá húztam és 1 rúgásra indult vele.
Az a lényeg, hogy ezt csinálja és csak szívatóval indul újra de ha hagyom piheni anélkül. De ezt kitalálja a motor és nem csinálja de van amikor előjön. Karburátor dugulásra tippelnék.
gyárilag is melegítéssel rakják össze . nem nehéz szétszedni ,ha megfelelően fel van melegítve az alu,akkor könnyen szétjön,mert nagyot tágul .
Bár szerintem ez nem lesz egy egyszerű akció. Gondolom préssel rakják össze. A fakalapács kicsit kevés lehet, de próba szerencse.
Bocs, a koránkelés, és pár sör megtette hatását. Akkor tényleg az alut kellene melegíteni, de csak módjával.
akkor melegítsd az alu-t és kész. én befognám tengelyt satuba és a villahidat ütném le fakalapáccsal .
Nem a csapágyról van szó. A tengelyt kéne kiszedni a villahídból. És egy másikat betenni a helyére.
Ha seegergyűrűt nem látsz, akkor a csapágyat melegíted, a tengelyt hűtöd, és szét kellene jönnie. Ha a csapágyat túlhevíted, akkor az utána cserés. Bár amúgy sem szoktunk csapágyat újra használni.
Elszakadtak a csavarok? Nézd meg csavar fején lévő számot, az adja meg a szakítószilárdságát. Ettől csak nagyobbat használj, ha tartósra akarod csinálni. Esetleg nézz szét, nem-e akad el a szabadonfutó valamiben, nehogy nagy reccs legyen a vége.
Tuti? Akkor ha az alut melegítem, kijön a tengely?
Biztosan kifogyott a gáz.
Bocsánat nem a 2.5W-t akartam idelinkelni. Ez tényleg nem oda való. A lényeg az hogy 10W-15W, esetleg ha kemény rugózást akarsz, akkor 20W olaj kell bele. Minél nagyobb a viszkozitási szám, annál "sűrűbb" az olaj, és annál keményebb lesz a rugózás.
Zsugorkötéssel
Sziasztok!
Véleményetek szerint, hogyan rögzítik az alsó villahídban a tengelyt?
na ma szetszedtem a mocit es levettem a szbadonfutot, es hala a fentvalonak javithato a dolog , a magneskerekhez van fogatva a szabadonfuto 4 csavarral es azok szakadtak el, holnap kicserelem a csvarokat es mar mehet is ossze. remelem jolesz
Hejj...2.5W-olaj abba a robogóba,na neeeeeeeeee
Sziasztok!
Valami baj van a motorommal egyszer mentem és mint ha elfogyna a gáz lefulladt és leállt. Utána próbáltam újra indítani nem tudtam mire megnéztem szívatóval indul e rá húztam és 1 rúgásra indult vele.
Az a lényeg, hogy ezt csinálja és csak szívatóval indul újra de ha hagyom piheni anélkül. De ezt kitalálja a motor és nem csinálja de van amikor előjön. Karburátor dugulásra tippelnék.
Nézz körül Szombathelyen. Ott kell, hogy legyen gépjármű villanyszerelő több is.
Az lesz. Most úgyis pont 15 éves a gép.Remélem nem tököl vele olyan sokat,mennék már megint egy kicsit krúzolni a géppel. Sajnos sok szerelő nincs erre fel,akihez viszem meg elvileg jó,csak amolyan Pató Pál-os tempóval dolgozik
köszi!
Vidd szakemberhez ! Rendbe teszi és utána 15 évig örök !
Persze hogy károsítja, bármilyen szert teszel is bele. A hűtő alumínium, a szer meg savas. Olyan is előfordult már hogy az elöregedett hűtő a kezelés után ereszteni kezdett. Ez benne van a pakliban. Ezért mondtam hogy 15 perc, aztán le kell engedni, és meglátod hogy mit hoz ki belőle. Ha úgy látod hogy elég neki egy kör, akkor alaposan mosd át a rendszert, és mehet a fagyálló. De volt már olyan is, hogy a 10.-ik kezelés sem vezetett eredményre. Na ilyenkor kell a hűtőt eldobni, jó messzire... Én a vízkőoldót tisztán szoktam beleönteni, hígítás nélkül. A fedelet vedd le ilyenkor, nehogy a keletkező gáz valahol szétnyomja a rendszert.
A képek alapján szerintem kopottak a kefék, mivel a nyomórugók már eléggé bent vannak. Az egész motort szét kellene szedni, átmosni benzinben, a csapágyakat újra megolajozni, és új kefékkel összerakni.
nagyon szépen köszönöm a segítséged, azt szeretném kérdezni hogy a vizkőoldót azt milyen arányban rakjam bele vagyaz hogyan meg? és ez bizti nem kárositja az alkatrészeket?