Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudod, amikor elkezded felhalmozni a tudást, és látod mennyi mindent tudsz, az hiszed értesz mindenhez. Aztán amikor felismered hogy mennyi mindent tanulhatnál még, akkor rájössz hogy tulajdonképpen milyen csekély tudással rendelkezel.
Ezért van az, hogy a hülye (buta, tudatlan, ostoba) emberek azt hiszik hogy sokat tudnak, okosak. Aki tudja magáról hogy hülye (itt mint kis tudású) az már okosabbnak mondható, de legalábbis racionálisabbnak mint az aki ezt nem képes felismerni önmagáról...
"A szénkefét visszaforrasztja és tesz bele egy műanyag hézagoló lapot a ház a szénkefe közé szigetelésként." Na ezt felejtse el. Oda hőálló anyag kell, mert a műanyag egy hosszabb indításnál elolvad mint a sz..r. Pl. a trafókban használatos hőálló impregnált papír, vagy nagyon vékony bakelit lemez.
2 év után má mindent tudsz? 25 évnél régebben nyomom,ammá nem kis idő,mégis minél többet tudok annál hülyébbnek érzem magam,mint aki semmit sem tud Na, ez mé van ez?
"Lehet elmegyek a 2 éves motorszerelő tanfolyamra aztán magam szerelek mindent..." Hidd el nyugodtan, hogy ezzel járnál a legjobban.
A ház azért elég kemény anyag, de ha mégis sikerült neki összenyomni a satuval, akkor az önindítónak csók...
Úgy van,jó volt az előrelátásod .Az e hétvégi lottószámokat nem tudnád lediktálni ?Meg ugye mondtam,itt sajnos jó szakembert nehéz találni.Lehet elmegyek a 2 éves motorszerelő tanfolyamra aztán magam szerelek mindent
Most hogy belegondolok,az illető satuba fogta az indítómotor házát,mikor a csavart csinálta az alján.Nem lehet,hogy ekkor összenyomta kicsit a házat és ezért érhetett hozzá a szénkefe a házhoz?Vagy azért ez nem egy ilyen puha anyag?Annyira nem tépte meg persze.Legalábbis remélem.
"Gyanítom hogy a szerelő nem jól rakta össze, és a szénkefe sodrott vezetéke belül hozzáért a házhoz." Nos, mintha én is ezt mondtam volna. Jó szerelőd lehet...
Hello!
Nem érdekelne valakit 4 db vadonat új titánszelep a felsorolt modellekhez:
KTM 450 SXF \‘07-08, 450 SMR \‘08, 505 SX-F \‘08( 2kipufogó, 2 szivó)
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Gabesz
Összehangolták a karbit a gyújtótekerccsel? Én meg tegnap majdnem a nyomtatómat hangoltam össze a fejszével....
Az akkud jó ! A szerelőnek azt látni kellett volna, hogy a szénkefe vezetéke eléri a házat ! De hát ez van ! Fel a fejjel semmi remény !
Marco ! Megvezettek téged abban a szervizben! A gyújtásnak semmi köze a karbihoz de legalább kifizetted ! Én sehol semmilyen szervizbe nem hagyok ott semmit. Nekem egyszer úgy akartak kuplungtárcsát cserélni az autóban , hogy egy rosszat betettek a csomagtartóba ! No ezért !
Nem értem én ezt Minek kellett hangolni,ha jó volt előtte Megetettek,cseppet Attól,hogy gyújtást cserélnek akár százszor is,nem kell porlasztózni,ha gyári minden,meg az is maradt.Nem értem én ezt
az a baj, hogy a karbit most szedték szét szervízben, amikor összehangolták az új gyújtótekerccsel(a gyári megégett), és elvileg látniuk kellett volna ha valami nem okés nem? a csuklóm jól van, köszöni szépen, egyáltalán nem az az agresszív fajta
Visszavittem a szerelőhöz délután.Szerinte is javítható.Véleménye szerint azért tört le a szénkefe,mert hozzáért a házhoz és ezáltal testzárlatot okozott.Ezért füstölt is szerinte valószínüleg,mert mikor ívet húzott éghetett az olaj.A szénkefét visszaforrasztja és tesz bele egy műanyag hézagoló lapot a ház a szénkefe közé szigetelésként.Szerinte kellett volna lenni benne gyárilag valami faalapú szigetelőlapocskának.Elvileg péntekre lesz meg,mert most sok a dolga.Persze kipróbálni nem tudja,mivel ez az indítómotor nem zárt hanem az egyik vége nyitott és a blokk zárja le.Amúgy a komplett forgórész olajos volt mikor kiszedtem először.Itt ez a rész közvetlen összeköttetésbe van a blokkal a fogastengelyen keresztül és az olajjal.Itt nincs tömítőgyűrű,csak egy fémkosár szerű valami,benne 3 alátéttel de lehet hogy hézagoló.Apropó.A manualban az 1995-ös Vulcannal a rajz szerint az önindítóház minkét végén le van zárva egy zárófedéllel.Akkor hogy a manóba lehet,hogy az enyémen meg közvetlenül a blokkra megy?

Ja megjött a multiméter is végre,az akksi 12,6 Volt.De ez akkor elvileg nem volt a hiba forrása.De azért kimértem.
Meg kellene nézni az úszószintet , tűszelepet, és a kisebb fúvó kát. Aztán befáslizni a csuklódat
2001 DRZ S
Meg tudja valaki mondani hogy egy yamaha 27v típusu robogóba, be lehet-e tenne egy 2ja blokkot?
Köszi.
Hány éves a motorod?
magas fogyasztást mi okozhat? A DRZ-m kb 7 litert eszik 100-on, pedig az ideális közúton 4, max 5 liter lenne. A főfúvóka 142,5 helyett 147-es, de ettől eltekintve full gyári a motor jelen pillanatban
Grafitos zsírral is jó !
tölem 108km-er.
Hajdú-Bihar, Polgár.
Cső kinter!
Látom Bihari vagy mint én.
Megyén belül hol lakol?
Helló!

Ma vásároltam egy yamaha xt 600-t, nem tudom a pontos tipusát. Hátul még dobfékes. Első 4t motorom. Nem igazán tudom mit nézzek át. Ezt a holtpont keresgetést sem igazán értem. Ebben kérném segítségeteket, hogy egy kicsit tisztábban lássak.

Üdv.