Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép délutánt.Kiügyködtem az indítómotort.Hozzá szvsz nem fogok nyúlni,majd inkább keresek valami szakit.Bár most meg még vehetek 4L olajat,mivel kifolyt a az indítómotor kihajtótengelyének a furatából.Kár mert alig 2000 km volt abban az olajban,de mindegy.Pár kép is van természetesen

indítómotor1
indítómotor2
indítómotor3
indí
tómotor4


Remélem a lényeg látszik .Eléggé szénporos minden belül.Nem tudom egy szénkefe gyárilag milyen vastag,de ennyi por láttán azt mondanám eléggé kopottak lehetnek.
Mondom B mint Béla
2004 Suzuki Rm 250-hez keresek DERUGÓKART!SEGÍTSÉG!
30/6447507
Ha kifolyt akkor a teleszkópszár szimmering is rossz lehet. Speciális olaj kell bele. Pl. Castrol Fork Oil 2.5W

http://www.olaj24.hu/T/castrol...
nem ért véletlenűl valaki egy yamaha tdr 125 blokkhoz hajtókar csere kellene és sem hátrány ha gyorsan dolgozik
Pl. sima vízkőoldóval, vagy speciálisan erre a célra gyártott hűtőtisztítóval. Leengeded a vizet, és felöntöd ezzel. Járatod vagy 15 percig a gépet, és leengeded a trutyit. Átmosod a rendszert tiszta vízzel(alaposan!), és felöntöd fagyállóval. Ha nagyon vízköves a hűtő, akkor meg lehet ismételni többször is. Arra vigyázz, hogy mindig alaposan ki legyen öblítve a rendszerből a maró folyadék, mert hosszú távon nem tesz jót neki. A másik amire figyelned kell, hogy a blokkot ha járatod, akkor nehogy hirtelen öntsd fel hideg vízzel, mert elrepedhet. Harmadik dolog, hogy mindig jó minőségű fagyállót használj(télen-nyáron), és csak desztillált vízzel hígítsd, ne csapvízzel. A fagyálló nem csak a korróziót akadályozza meg, hanem keni a vízszivattyút is.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy piaggio free (50) robogóm teleszkópjából kifolyt az összes olaj, ütántölteni milyen olajból kell?
Előre is köszönöm!
Akkor tárgytalan!
Rendszámos,műszakis lett volna érdekelt volna.
add meg a telszámod és megbeszéljük
amúgy nincs forgalmija de most akarok rá biztosítást kötni és amúgy én is 50-es adásvételivel vettem
aha és azt hogyan kéne meg mivel?
Nem hinném hogy egy pár csepp gondot okozna. Esetleg egy vízkőmentesítés lehet hogy nem ártana, persze mivel nem látom a motort ez csak tipp.
A szabadonfutót nem szokták javítani. Először is mert lehet hogy szét sem lehet szedni, másik hogy úgysem lesz tartós a házi javítgatás.
Ha lenne is itt a környéken ..de majd nézek valakit,akire rá lehet bízni.
Az oninditto szabadonfutojat nem lehet javitani ? mert csere ne migazan johet szoba a tipusa miatt
Inkább valami szakembernek mutasd meg !De ott a hiba ez biztos
heló srácok!
az szerintetek normális hogy most lett megsikolva a hengerfej és uj tömités van a ktm lc2-ben de még mindig nyom pár cseppet a túlfolyon és elég forró a hűtő? nem eszi a vizet meg megy rendesen nem is forr a viz csak nyom pár cseppet a túlfolyón.
mi a véleményetek?
Látom hirdeted.Amit hirdetsz van forgalmija?
Akkor ott a bibi. Ha laza és oxidos a csatlakozás, akkor az áram nem tud áthaladni.
Csere.
Átküldöm mailon az 500 a és a 800 as manuálját .A bevezető csavar belűl kalapácsfejű ha jól tudom és reteszeli magát az anya meghuzásakor.Annak nem szabad mozogni az anyával együtt.
Indítómotor

Ránéztem az indítómotorra,de még nem vettem le.Viszont az alján lévő kábel.Kicsit életlen a kép,ismét mobil

a,rozsdás,koszos,retkes,..stb
b,az anya együtt forog a csavarral,elég lazán van mindkettő
c,a kábelt simán ki tudom kézzel húzni a csatlakozóból.


Lehet megtaláltam a hubát?Le kellene vennem a motort,kicserélni a csavart+anyát,új kábelcsatlakozót tenni a kábelre és összeszerelni az egészet.
Es ezt hogyan lehet orvosolni?
Köszönöm .Beírtam a mailcímem az adatlapomra.
Ha lehet Küldj elérhetőséget e-mailben,majd ott folytatjuk.Cimem az adatlapon.
Lehet hogy az önindító szabadonfutó csúszik.