Szép délutánt.Kiügyködtem az indítómotort.Hozzá szvsz nem fogok nyúlni,majd inkább keresek valami szakit.Bár most meg még vehetek 4L olajat,mivel kifolyt a az indítómotor kihajtótengelyének a furatából.Kár mert alig 2000 km volt abban az olajban,de mindegy.Pár kép is van természetesen
Remélem a lényeg látszik .Eléggé szénporos minden belül.Nem tudom egy szénkefe gyárilag milyen vastag,de ennyi por láttán azt mondanám eléggé kopottak lehetnek.
Pl. sima vízkőoldóval, vagy speciálisan erre a célra gyártott hűtőtisztítóval. Leengeded a vizet, és felöntöd ezzel. Járatod vagy 15 percig a gépet, és leengeded a trutyit. Átmosod a rendszert tiszta vízzel(alaposan!), és felöntöd fagyállóval. Ha nagyon vízköves a hűtő, akkor meg lehet ismételni többször is. Arra vigyázz, hogy mindig alaposan ki legyen öblítve a rendszerből a maró folyadék, mert hosszú távon nem tesz jót neki. A másik amire figyelned kell, hogy a blokkot ha járatod, akkor nehogy hirtelen öntsd fel hideg vízzel, mert elrepedhet. Harmadik dolog, hogy mindig jó minőségű fagyállót használj(télen-nyáron), és csak desztillált vízzel hígítsd, ne csapvízzel. A fagyálló nem csak a korróziót akadályozza meg, hanem keni a vízszivattyút is.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy piaggio free (50) robogóm teleszkópjából kifolyt az összes olaj, ütántölteni milyen olajból kell?
Előre is köszönöm!
heló srácok!
az szerintetek normális hogy most lett megsikolva a hengerfej és uj tömités van a ktm lc2-ben de még mindig nyom pár cseppet a túlfolyon és elég forró a hűtő? nem eszi a vizet meg megy rendesen nem is forr a viz csak nyom pár cseppet a túlfolyón.
mi a véleményetek?
Átküldöm mailon az 500 a és a 800 as manuálját .A bevezető csavar belűl kalapácsfejű ha jól tudom és reteszeli magát az anya meghuzásakor.Annak nem szabad mozogni az anyával együtt.
indítómotor1
indítómotor2
indítómotor3
indí
tómotor4
Remélem a lényeg látszik .Eléggé szénporos minden belül.Nem tudom egy szénkefe gyárilag milyen vastag,de ennyi por láttán azt mondanám eléggé kopottak lehetnek.