Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helo. Tortent valami a mocimmal, az onindiotto hajt de a motort nem hajtja meg csak porog, levettem a meghajto feloli reszet es ott is hajtja a fogaskereket, bent a blokban az a fogaskerek ami maskor a motorral egyutt forgott most magara forog nem hajtva a motort. Es az olaj is elkezdett csepegni belolle. MI lehet a baj?
a moci cagiva canyon 500.
Azt nem tudom hogy Neked mennyire bonyolult, de nekem nem az.
Köszönöm a válaszokat.Akku csere lett volna mindenképp jövő hónapban mikor ment volna szerelőhöz,mivel nem tudom a mostanit mikor tették bele.Hétfőn ha feladják postán a multiméteremet,talán kedden megjön és akkor délután már meg tudom mérni az akku feszültségét.Az önindító tényleg nem csinál semmit.Jelenleg legalábbis.Tegnap reggel még elindult,az önindító normálisan megforgatta a motort.Nem vettem észre,hogy lassan forogna.Aztán utána megtisztítottam az akku kábeleit és annyi,utánna nem indult el többet.Onnantól csak a kattogás.Mikor először jelentkezett a gond,akkor is kattogott a relé,majd olyan 2-3 perc várakozás után elindult a motor és ment is rendesen.Leállítottam,elindítottam gond nélkül.Állt 1-2 napot,majd megint csak kattogott.
Amúgy az indítómotort mennyire bonyolult szétszedni/összerakni?Nem vagyok nagy szaki ezért ha kényes dolog inkább profira hagyom.Szereltem azért már motort,de azok egyszerübbek voltak.
helosztok lenne egyx kérdésem van egy Cagiva Freccia c12r motorom hidegen melegen könnyen indul de ha bemelegszik rángat szaggat
Tudnátok segíteni mi lehet a baja mert nagyon idegesít és nem bírok vele már semmit csinálni
Köszi szépen
Az akku cellazárlatát meg könnyen meglátod, mert leveszed a záródugóit, és töltőre kapcsolod. Minden cellának azonos módon kell pezsegnie. Ha az egyik eltér a többitől, akkor biztos hogy cellazárlat...
Szerintem meg önindító hiba lesz. Vagy nem kap testet, vagy kopottak a bronzkeféi. A helyedben leszedném az önindítót, és a ház felfekvő felületét fémtisztára pucolnám. Ha ez nem vezet eredményre, akkor bronzkefe csere. Ha az akku cellazárlatos, attól még kellene egyet-kettőt fordítania az önindítón, persze nagyon lassan. A videón ezt a hangot nem hallom. Viszont egy akkut érdemes 3-4 évente cserélni, mivel motorban úgysem bír többet. Ha télen nem használod a gépet, akkor az akku szépen elszulfátosodik, és szépen meghal. Ezt kibírja 2-3 télen át, és vége.
Még valami ! ha az akku odavan , ne járasd, mert a cellazárlatos akku tönkreteheti a feszültségszabályzót.
Van egy nagyon erős gyanúm, az akku cellazárlatos. de így nem tudok mit mondani, mérni kell! ha az akku feszültsége 10 V körül lesz, biztos hogy az a probléma.
Heló! Nem tudom, hogy kopott-e.. Nem szedtem még szét soha, amióta nálam van (1 év)
Akksit levettem töltőről és visszatettem de a helyzet változatlan .Csak az a kattogás,semmi más.Most már nem akar elindulni.A rövidre zárós trükkre sem történt semmi.Egy darab szigetelt vezetékkel a két nagy anyát az indítórelén,ami kattog,rövidre zártam de semmi.Akkor lehet az indítórelé megadta magát?Vagy az akku?Multiméterem meghalt,béke poraira.Az új csak jövő héten jön meg,addig nem nagyon tudok mérni.Megtaláltam a biztiket,a jobb oldali fedél alatt lapultak.Azok rendben vannak.Az akku visszarakása előtt a kábeleket letisztítottam.Apropó,eszembe jutott valami még.Mikor legutoljára mentem vele kedden akkor este mentem vele haza munkából.És feltűnt,hogy mikor bekapcsoltam a gyújtást halványan égtek a motor lámpái.De amikor beindítottam,sokkal világosabban égtek.Vulcannal nincs világítás kapcsoló,közvetlenül bekapcsolja gyújtáskulcsal.
Es hogyan lehet ezt orvosolni? Egyebkent Nisin a fekredszer
köszönöm ... örülök hogy tetszik !
Hát igen!Szép a mocid én sem hagynám békén!
köszönöm a segitséget !
most kivettem belöle a feszabályzót és annélkül megyek az aksi kibirja világitás nélkül 2-3 napig , ez van elvonási tüneteim vannak ha nem motrozok .... messze még a hétfö
Jó motorozást !
igy van nincs akufeszültségnövekedés , ismerős rárakta járó motornál az aksira a voltmérőt és nem kapott töltést .... akkor kuka a feszszabályzó mi? találltam egyet 5000ért , akkor azt meg is veszem hétfőn , azert meg szezon végén szeretnék párat motrozni -_-
Ha nincs akkufeszültségemelkedés beinditás után-akkor a fesszabályzódban az egész megtermelt energia csak hővé alakul-esetleg még a generátorodat is tönkreteheti.
Most megyek elaludt a gyerek.
Nagyon forrónak nem szabad lenni az én 50 es motoromon az akku 5 Ah ás de csak kézzel el tudom viselni.
Na de most akkor mit mértetek?
Helló Tomi , megmértük a feszabályzót . De elötte egy kérdés , az baj hogy nagyon meleg a feszabályzó ugye? akkor kuka?
Nem igen kopott az ékszijad?
Nekem a a variátornál már fél gramm is majd 1000 fordulatkülönbséget okozott a honda blokkon.
Teljesen gyári a motor! Eredetileg 7000rmp-nél adja le a legnagyobb erőt!
Mennyivel nehezebb görgőt kell venni hozzá.. mint már leírtam az eredeti 7000hez képest most 8300on van a legtöbb LE leadása szerintem!
Gyárilag milyen fordulatot ir a legnagyobb nyomatékhoz?Nem sportkipufogód van?
Ha az a gond hogy tulpörög a motorod,rakj bele nehezebb görgőt!de próbálhatod rövidebb ékszijjal is szerintem.