Igazuk van itt a társaknak amit irtak,melegedés mindig van,csak az a kérdés mekkora-mert nem szilicium alapu minden elem a fesszabályzóban .Általában a határhőmérséklet 1/3 án dolgoznak normál tartós üzemben ,ezt kell továbbadni a környezetnek.De ha hamar átforrósodik valami akkor az valóban hibát szok jelezni!
Az a kérdés hogy mit mértetek?Van töltés vagy nincs?Milyen adatokat-alapon van e töltés?Mekkora?Magas fordulaton mekkora?
serceges es kalimpalas szeru hang, mast nemtudok irni rola, nincs semmi mas eszlelheto dolog, ha kicsit meghuzom a gazt vagy elengedem rogton megszunik. Most vettem eszre hogy az elso feknyereg kotyog a tarcsahoz kepest, csinalhatja ez is?
hello Tomi , nah megmertük amikt irtál , de szerintem ez már nem is lenyég ,mert a feszabályzó tulságosan felmelegedett ! Pedig csak pár percet járattuk ,amig a voltmérővel megmértük . Ennek nem szabad melegedni igaz , majdnem , hogy csak forró volt. ? kérdeztem pár embert , és azt mondták hogy kuka !
Hali! Egy Gilera Runner 50es motorom van. Hogy tudom azt megcsinálni, hogy a legnagyobb erőt 7000-es fordulaton adja le?.. most kb 8300as fordulaton mozog a legtöbb le leadás.
Köszönöm,azt is megnézem.Az akksit most tettem töltőre,este ha megjövök munkából már jó is lesz szvsz.Aztán holnap délelött meg jön a méregetés,tesztelés,rövidrezárás.
Szia!Én mielőtt bármit csinálnák,átmosnám az egész olajteret,mivel ha több napig jó,utánna lesz rossz a tisztitás után,lehet hogy olyan szennyeződéseket visz föl az olaj,ami a csuszást okozza!
És folytatva a gondolatmenetet, a gépmühelyek nagy része is tele van ugyanilyen jól képzett, jól informált személyekkel mint kérdezönk. Mert lehet kimarja és leesztergálja a szükséges méretű alkatrészeket. De hogy ezek a földön talált anyagból lesznek az is biztos, meg hogy motorzoni nem lehet majd vele a megváltozott vázgeometria miatt az is tuti. Nem feledem, 10-15 évvel ezelött vágta mindenki a vázat , nyújtotta villát, tolta előre a lábtartót a kihajtott lelkű "madmax" gépeken. Motorozni nem lehetett vele, de legalább jó sok pénzt el lehetett rá baszni, és a műhelyben jókat röhögtek, hogyan ülnek a motoron, meg mekkorákat esnek vele...
Mennyire kell tudatlannak, hülyének lennie az motorsnak, hogy azt hidje az általa kedvelt motorokmárkákról, hogy csak annyi fejlesztés, és kisérlet van benne, hogy azt itt egy kérdés- válasszal tovább lessen tökéletesíteni?!
Van fejlesztésre is lehetőség, de ahhoz a szülőknek drágább isibe kellett volna ezeket járatni.
Csupahatos ! jó lenne, ha nem írnál butaságokat. illetve ezzel a villacserével nem viccelnél. Jól felszerelt gépműhely kell ahhoz , hogy egy gondosan megtervezett lengővillát le lehessen cserélni. Ez nem a helyesírással is hadilábon álló egyénekre méretezett feladat! Felejtsd el !
Nézd meg az akkufeszültséget, indításkor ! Lehet még indítórelé probléma is! Azt legegyszerűbben a relén levő két vastag csavar rövidre zárásával tudod megnézni . Tehát bekapcsolod a gyujtást, és a két csavart rövidrezárod , És ha így indul akkor a relé a beteg.Arra vigyázz, hogy ne a meneten zárd rövidre, hanem az anyákon, mert a szikra a menetet tönkreteheti. Arra vigyázz, a relénél testhez nehogy zárlatot csinálj.Mondanám gyere el és megnézzük,de nem néztem merre laksz.
Hello
Lenne egy nagy problémám, Van egy BETA típusú endurom és az a bajom vagyis a motoré =) hogy csúszi ka kuplungja,ha a lamellákat kitisztítom utánna egy ideig olyan 2-3 napig jó, most a blokkba REPSOL 10W30-as olaj van http://www.bfsbolt.hu/webshop_...
Olvastam meg mondták hogy próbáljam ki hogy 5W40-ES ILLETVE 0W40-es olajjal , mivel azoknak alacsonyabb a viszkozitása.
És nem fog csúszni ezáltal a kuplung.
Ti mit ajánlotok? Mit csináljak vele?
Sziasztok! Kis műszaki segítségre lenne szükségem: 2009es Z750es hátsó villáját szeretném lecserélni valami másfajtára, mert nem nagyon teccik az eredetije. Olvastam egy srácról aki zx636-osét rátette(ami mellesleg teccene is), de hogysmint arról nem tudok semmit... Szerintetek komoly alakítás nélkül megoldható a dolog? Köszi
OK,töltsd fel,ha van akkumlátoros szerviz,vagy autóvillamossági szerelő,vagy szerviz valahol,akkor még mielőtt betennéd a töltés után vidd be az akkut és méresd meg terhelve,ott van olyan múszer.Mindjárt kiderül hogy mit bir!Ha jó,akkor tedd be, inditsd be a motort és mérd meg hogy mennyi a töltőfeszültség.
Nagyon köszönöm. .Beszéltem az előző tulajjal és,bár nem tudom valahogy elképzelni egy 15 éves motornál,szerinte még a gyári akksi van benne.De legalábbis ő abban a 3 évben nem cserélte le,amíg nála volt.Májusban mikor megvettem meg júliusban is rámértem és jó volt a töltés.De azóta lement egy hónap.Tölteni még én sem töltöttem az akksit,de akkor holnap kiveszem és felrakom töltőre.
Szia!
Szerintem a startreléd kattog,lehet a gyenge akku miatt-ami rossz akku vagy rossz akkutöltés miatt lehet.,vagy az inditómotor hibás,vagy a startrelé.
Ha inditózol akkor a startrelét vezérlőkör felépül és meg is huzatja a relét annak főérintkezői rákapcsolják az inditómotort de abban a pillanatban a nagy áramfelvétel miatt a feszültség ugy leesik hogy a relé vezérlőkörében is kevés lesz,mert a gyenge akku nem birja fenntartani,ekkor a relé elejt - a nagy terhelés megszünik ismét elég feszültség lesz, meghuz a relé és a folyamat igy ismétlődik.Ez lehet a kattogás oka.
Tehát az akkufeszültség irányában kellene először kicsit vizsgálódni,töltés,érintkezések-ahogy elektro-moto is irta,mivel már egy oxidálódott érintkezés nagy áramnál nagy feszültségesést okoz.Utánna ha a töltés,feszültségek rendben vannak,-az inditómotort nézném meg nincs-e vmi gond-zárlat,áthuzás.
Ha pedig töltővel feltöltöd az akkut és berakás után kifogástalanul indul,akkor az akkutöltéshiba lesz.
Az a kérdés hogy mit mértetek?Van töltés vagy nincs?Milyen adatokat-alapon van e töltés?Mekkora?Magas fordulaton mekkora?