Köszi.Ezt leellenőriztem,de sajna (szerintem) nálam nem ez lesz a gond.Megtisztítottam a csatlakozásokat és újra meghúztam őket .Délelött elindult,most a tisztítás után már nem .Megint csak kattog
Egy rövid bejátszás a problémámról,csak telóval tudtam felvenni.A kép közepén levő alkatrész adja a hangot.Lehet akkor tényleg generátor probléma,ahogy kb. egy hete egy FZR-es kolléga írta itt?Belegondoltam,hogy a probléma akkor jött elő,amikor egy nagy viharban kinnt maradt a gép az esőben és nem volt letakarva.Vagy lehet beázott valami?Mondjuk az sem sokkal jobb...Mit kellene hol kimérni hogy kiderüljön mi a gond?Köszönöm a segítséget.
Hello
Lenne egy nagy problémám, Van egy BETA típusú endurom és az a bajom vagyis a motoré =) hogy csúszi ka kuplungja,ha a lamellákat kitisztítom utánna egy ideig olyan 2-3 napig jó, most a blokkba REPSOL 10W30-as olaj van http://www.bfsbolt.hu/webshop_...
Olvastam meg mondták hogy próbáljam ki hogy 5W40-ES ILLETVE 0W40-es olajjal , mivel azoknak alacsonyabb a viszkozitása.
És nem fog csúszni ezáltal a kuplung.
sajna meg ma nem sikerült talállnom embert hogy meglessük a mocit , uyge aug.20 van , de egyik ismerősnek is ugynez volt a gond mint nekem , csak neki 250esbe volt , es nem az egész feszültségszabályzó romlott el hanem valami 500ft alkatrész , pedig mondta a nevét de elfejeltettem ^^ reméljük az lessz a baja
Hmmm...a problémám még mindig előjön néha-néha.Mármint hogy a motorindító gomb benyomására csak egy darab kattanás hallatszik a relé felől .Magyar oldalakon nem volt ilyen problémára találat.Viszont egy angol nyelvün volt egy srác,akinek az SV 650-ja csinálta ezt.Neki az volt a probléma hogy a fő földelő kábel? (angolul: main ground cable) rögzítése meglazult és ezért nem zárt rendesen az áramkör.Ezt hol kellene keresni?Mert azt sajna nem írta merre van.
Érden a két vasút közt van egy romos épületben színterező és galvánmunkákkal foglalkozó vállalkozás.Keresem a telószámot, ha megvan írom, de a keresők is kidobják.
hello , elősször is köszönöm , hogy ilyen segitőkész vagy !
ezt már en is megtalálltam :)
ma megpróbálok valaki szerezni , hogy meglessük , hogy tényleg feszabályzó ....
majd irom , hogy mi a helyzet .
THX
elcserélném schneider luft gyártmányú légtechnikai kiegészítőmet
(levegőrendszer olajzása levegős szerszámokhoz, víztelenítés, max nyomás 12 bár, 1/4" csatlakozás) teljesen új csomagolással nyomásmérő órával !
szóval elcserélhető:
-kpra = 20e Ft (új ára 29eft)
-enduro/motocross kiegészítőkre alkatrészekre (yamaha)
-kéziszerszám készletekre info itt
Bocs akkor azt hiszem hogy feleslegesen irtam,ne haragudj-de ha adsz elérhetőséget,akkor szivesen átküldöm a leirást ha hozzáértőt találsz elboldogultok,a rajz is benn van.
Szia!A motorod cdi je inverteres,vagyis a nagyfeszültséget a gyujtáshoz az akkufeszből állitja elő.Így ha az akkutöltésed rossz,vagy kevés a gyujtásvezérlésed meg fog szünni.Ez a magyarázata a leállásnak ilyenkor.Töltsd fel az akkut és inditsd be a motort világitás nélkül először!A fesszabályzó kapja a 3fázisu generátortól 3 szálon a váltakozót,egy másik szál megy az akkuhoz egy 20 A es biztositékon keresztül éa gyujtáskapcsolóhoz-ezen látja el a töltést!A biztositék ezek szerint jó,de azt nézd meg hogy a be-kimenetére rámérve nem e nagy az átmeneti ellenállása,esetleg a foglalat nem e oxidált!Mert ez már erős feszültségesést okozhat nagy áramnál.
Tehát járó motornál mérd meg hogy az akkud feszültsége emelkedik-eés mennyit,majd kapcsold rá a világitást és akkor is mérd meg hogy milyen a töltőfeszültség!
A motor álló helyzetében bekapcsolt gyujtásnál pedig nézd meg hogy a fesszabályzó tőltőszálán valamint az utolsó 5. kivezetésén egyforma-akkufeszültségnek kell jkelentkeznie.Az 5.kivezetés a kontrollé.
A generátor hogy jóe azt járó motornál a fesszabályzónál lévő 3 db egyforma szinű vezeték feszültségkülönbségeinek mérésével ellenőrizheted.
Ha ezek jók,és a töltőfeszültség nincs vagy kevés annak ellenére hogy a kontrollszálon is uaennyi a fesz,akkor rossz a fesszabályzód.
Ha kevés feszültség jön a generátorból akkor először huzd szét az automatic starter csatlakozását-2 vezetékes,mert az direktben a generátor váltofeszről megy ahogy elindult a motor,hátha zárlatos.
És akkor mérj rá ujból!
Egyelőre ennyit ,majd irj hogy mizujs!
Sajnos nem javítható. Vidd el valakihez aki megtudja mérni, hogy mennyit tölt. Az árak elég széles skálán mozognak 2500-tól 60000-ig. Sajnos nem tudom, hogy a tiedbe milyen való pontosan.
Sziasztok!
Óriási segítségre lenne szükségem. Bandit 400-as -ról szedett már le valaki lendkereket? A kérdésem az lenne, van-e valami spéci technikája a dolognak, mert sehogyan, semmilyen lehúzó segítségével nem jön le . Minden tanácsot szívesen veszek, előre is köszi . Kép a lendkerékről:
hello a következö lenne a problémém ezt a motor amit 2 napja vettem 2 aksival csinallta meg , 1 ujjal is , egy feltöltött aksival kb 1-2 óra utánn világitással olyat csinallt a motor hogy elment az erő belőle .... es már dombon nem is akart felmenni , egy Aprilia Leonardo 150ccm3 ról beszélünk. Aztán láss csodát lekapcsoltam a világitást és ugyanugy ment a motor ! Amikor hazertem és leállitottam már nem lehetett ujra beinditani ( csak öninditó van rajta ) Mi lehet a gond? Valami zárlatos lenne és lehuzza az askit? de ugye a generáornak töltenie kellene? azzal lenne a baj? valaki irjon plz valami értelmeset . thx
hello
sikerült megoldanom a bowden cserét, igaz nem csavarhuzóval, hanem 1 gyorskötöző segitségével :) csak meghajlitottam a végét és könnyedén oda tudtam helyezni a helyére a bowdent. De azért köszönöm a segitséget
http://www.youtube.com/watch?v...
Egy rövid bejátszás a problémámról,csak telóval tudtam felvenni.A kép közepén levő alkatrész adja a hangot.Lehet akkor tényleg generátor probléma,ahogy kb. egy hete egy FZR-es kolléga írta itt?Belegondoltam,hogy a probléma akkor jött elő,amikor egy nagy viharban kinnt maradt a gép az esőben és nem volt letakarva.Vagy lehet beázott valami?Mondjuk az sem sokkal jobb...Mit kellene hol kimérni hogy kiderüljön mi a gond?Köszönöm a segítséget.