Hello! Suzuki rmz 250en folyik az olaj a forgattyúsház szellőző tömlőn, mik lehetnek a lehetséges okok....Észrevételem:5. sebességi fokozatban, magas fordulatszámon szabályszerűen ömlik belőle, majd ahogy az olajszint közeledik a minimum szintehez/vagy kicsit alább, enyhül a folyás. A forgattyúsházon lévő visszacsapó szelepnek lehet köze a dologhoz, de ha valaki tud vmit ezzel kapcsolatban megköszönném ha megosztaná velem. Válaszotokat előreis köszi!
Sziasztok
Olyan gondom lenne, hogy a kuplung bowdenem állitocsavarját(karnál) majdnem minden nap állitgatnom kell, de lassan már teljesen ki lesz csavarva a csavar. Mitől lehet ez? Nem fog elszakadni a bowden, vagy ennyire nyúlnia kell? Eléggé furcsa eddig nem csinálta
Tudna valamelyikőtök egy megbízható mototrszerelőt Csepel (Bp. XXI. ker) környékén ajánlani? Van egy ZZR500-asom, ráférne egy karburátor tisztítás, beállítás, szinkronizálás.
Sziasztok
A segítségetekre lenne szükségem.Fateromnak van egy Gilera Runner SP50 és nem akarja az igazat.Első indításnál megy mint az atom,de mikor már meleg akkor sehogysem akar gyorsulni,de nem tudjuk miért.Görgők azok 0,5grammok és foggalmumnk sincs milehet a baj.Talán Variátor vagy Karbi. Légyszi Segítsetek.
A motor nem volt szétszedve , de megvan a hiba oka ! A karter szűrőt és a hozzá tartozó csővezetékeket kellett kitisztítani, a csövek aljából kellet leengedni a felesleges olajat. A gép jó lett kipróbáltam
Ez az a felszereltségi szint amit távolról nagyon nehéz javítani.de ha így ment eddig akkor gondolkozz mit csináltál rajta mostanában.biztos nem nagy hiba. gyújtás, levegő, benzin rendben legyen.
Borulásgátló ki van kötve, illetve az ingát vagy mit vettük ki belőle, maga az elektronika lehet h nem 100%-os, de azt nem tudom hogykell kikötni, a neten sem találtam meg.
A műszerfal nincs rajta, elég sok minden le van szedve róla, sztem a hibajelző alapból világítana, de megkeresem visszaszerelem, hátha jelez 1-2 dolgot.
Az alábbi motorról van szó, sztem bejelez a műszerfal a kipuff szelep, stb miatt.
lehet gyertya is de túlmelegedés és hőtágulás miatt valami megadta magát. hibajelző nem gyullad ki? mert ha nem valami külső érzékelő mehetett tönkre. a motorvezérlő nem tud minden hibát érzékelni. a borulásgátló egy on-off kapcsoló vagy igen vagy nem.
Nem tudja valaki hogy,
Kawasaki KMX 200 első telójába mennyi olaj kell?
Köszi
Olyan gondom lenne, hogy a kuplung bowdenem állitocsavarját(karnál) majdnem minden nap állitgatnom kell, de lassan már teljesen ki lesz csavarva a csavar. Mitől lehet ez? Nem fog elszakadni a bowden, vagy ennyire nyúlnia kell? Eléggé furcsa eddig nem csinálta
Tudna valamelyikőtök egy megbízható mototrszerelőt Csepel (Bp. XXI. ker) környékén ajánlani? Van egy ZZR500-asom, ráférne egy karburátor tisztítás, beállítás, szinkronizálás.
Köszi.
BR
Jah és ien karbihoz valaki nem tud felújító készletet:WEBER 1NAR
A segítségetekre lenne szükségem.Fateromnak van egy Gilera Runner SP50 és nem akarja az igazat.Első indításnál megy mint az atom,de mikor már meleg akkor sehogysem akar gyorsulni,de nem tudjuk miért.Görgők azok 0,5grammok és foggalmumnk sincs milehet a baj.Talán Variátor vagy Karbi. Légyszi Segítsetek.
szükségem lenne olyan ötletre, javaslatra, hogy hol szerelnek be megbízhatóan, és nem horror áron riasztót Bp-en?
a riasztó típusa: SPY LM 209.
és amibe kellene: Honda CBF 500.
köszi
A műszerfal nincs rajta, elég sok minden le van szedve róla, sztem a hibajelző alapból világítana, de megkeresem visszaszerelem, hátha jelez 1-2 dolgot.
Az alábbi motorról van szó, sztem bejelez a műszerfal a kipuff szelep, stb miatt.