ne az eltelt időt nézd hanem a vízhómérsékletet, motorblokk hőmérsékletet, esetleg fesszabályzót, és ha nem hőmérséklet függő akkor lehet az üzapumpát és reléjét elővenni. lehet hogy valami túl melegszik. érdekes ha visszahűl újra jó. Vagy nem?
Sziasztok!Segítségeteket kérném,szeretnék egy FZ6ost venni,előzővel sajna balesetem volt,tudna valaki egy szakavatott emberkét aki eljönne velem mocit nézni?
Olyat csinál a motorom, hogy kb 1 óra motorozás után ~5000 fölé nem lehet pörgetni, mert leáll a motor. A gyújtás rajta marad, de a stop gombot ha ki-be kapcsolom nem hallani a benzinpumpát, nem tudom, hogy azért mert letiltott, vagy mert megvan még a nyomás. Ilyenkor nem lehet beindítani, csak úgy, hogy ha leveszem a gyújtást és visszarakom rá. Ha beindítom, megpörgetem, leáll....gyújtás le, vissza, újra jár 0-5000ig.
Másnap simán kiforog tiltásig, 2x 30percet mentem vele.
Megint másnap 1óra után úgyanúgy leáll nagy fordulaton.
A borulásérzékelőre tippeltünk, abból kiszedtük már az ingát. Az elektronikáját hogy lehet kiiktatni?
Azt szeretném kérdezni,h honnan tom meg h milyen gyertya kell a mocimbe(Suzuki RMX 250)
Otthon van gyertya ami jó lenne bele ,csak hát nem tom h beleérdemes -e rakni
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem! A Honda nx650-es motorom ma bedobta a törölközőt. Motorozás közben elkezdett kéken füstölni, l a füst csak nagyobb fordulaton (4000) felett jelenik meg .a motor könnyen indul ,alapjáraton szépen jár nincs semmi csörgő zörgő hangja az olajból viszont jól fogyott .Hol keresem a hibát mit nézek meg! Ha valaki tudna segíteni azt előre is meg köszönőm !
Nálam viszont 5 percel később elindult Magától .Meg most délután mikor felkeltem,kimentem megnézni és most is elindult gond nélkül.De akkor ezt is felírom az átnézendő dolgok listájára mikor viszem szerelőhöz.Kössz.
Szia nálam is ez most a probléma az fzr 1000rel és 99% generátor a hiba okozója. Mentem leállítottam és 20 perc múlva már csak a behúzórelé kerepelt próbáltam 1 be megmozgatni kicsit vissza üresbe és ugyan az volt. Tolásra 1re indult és bikázásra is, önerőből már nem pedig 12V megvan az aksiba. Kontakthiba nincs mert kimértem tekercs halt be.
A tűszelep és a karburátor környékén nézzetek körül. valamiért elszegényedik a keverék . Példul. Benzincsap-tanksapka légzőnyílás-szűrő-tűszelep-úszó stb átnézése következik.
haver beszerzett egy drz400sm gépet
1400km van benne, szinte gyári állapot
egy hiba van neki: az alapjárat néha felmegy és kis idő múlva visszaesik
pl kicsit megtúráztatjuk akkor egy darabig fent van majd visszaesik rendes szintre
ez mitől lehet?
bowdennek van holtjátéka, patika az egész gép.....
Köszi Balázs
Olyat csinál a motorom, hogy kb 1 óra motorozás után ~5000 fölé nem lehet pörgetni, mert leáll a motor. A gyújtás rajta marad, de a stop gombot ha ki-be kapcsolom nem hallani a benzinpumpát, nem tudom, hogy azért mert letiltott, vagy mert megvan még a nyomás. Ilyenkor nem lehet beindítani, csak úgy, hogy ha leveszem a gyújtást és visszarakom rá. Ha beindítom, megpörgetem, leáll....gyújtás le, vissza, újra jár 0-5000ig.
Másnap simán kiforog tiltásig, 2x 30percet mentem vele.
Megint másnap 1óra után úgyanúgy leáll nagy fordulaton.
A borulásérzékelőre tippeltünk, abból kiszedtük már az ingát. Az elektronikáját hogy lehet kiiktatni?
Köszönöm előre is az ötleteket!
hátha sikerül
köszi!
Azt szeretném kérdezni,h honnan tom meg h milyen gyertya kell a mocimbe(Suzuki RMX 250)
Otthon van gyertya ami jó lenne bele ,csak hát nem tom h beleérdemes -e rakni
1400km van benne, szinte gyári állapot
egy hiba van neki: az alapjárat néha felmegy és kis idő múlva visszaesik
pl kicsit megtúráztatjuk akkor egy darabig fent van majd visszaesik rendes szintre
ez mitől lehet?
bowdennek van holtjátéka, patika az egész gép.....
thx!
Amugy, generátor is lehet szar.. ki kell mérni mindent precizen és meglesz a hiba.