Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!A segítségetekre lenne szükségem!Sajna pár hete a robogóm hidegen melegen egyaránt alapjáraton eszméletlenül füstölni kezdett!Kék füst!De ebben az a furcsa hogy ha mész vele nem füstöl, majd alapjáraton hagyva (1-2 perc) újra el kezd kék füstöt okádni!
Mintha alapjáraton ömlene bele a benzin!Az úszó szépen zár megnéztem!
Sikerült, most megyek megpróbálom összerakni, még egyszer nagyon szépen köszönöm !
Ha nem sikerülne irj, majd valahogy átjuttatom mert 24 mega nagy.
még nem sikerült letöltenem de köszönöm szépen
http://www.4shared.com/get/154...
Itt megtalálod az összeset töltsd le a pdf et!A végén megvannak a kapcsolási rajzok!Ott már eligazodsz.
Cseréld meg a gyújtásjeladókat, akkor mi a helyzet ?! ha ugyanaz marad, és a huzalozás jó, akkor lesz elektronika hiba.
Sziasztok!
Segítséget kérnék, van egy gillera stalker 50 robogóm feszültségszabályzót kell beleraknom. Nyolclábas feszszabályzó van hozzá, de nem tudom milyen vezetéket hova kell kötnöm, ha van valakinek van rajza vagy fénykép, hogy mit hova kell kötni és felrakná nagyon szépen megköszönném.
üdv: wimmer
A két trafót felcseréltem, így szűrtem ki, hogy a trafók jók. A nyomtatott elektronika csatlakozóit még nem vizsgáltam.
Esetleg előfordulhat az is, hogy a nyomtatott lapból van kitörve a csatlakozó lába. Valami elektromossághoz értő embert keress, pl: elektroműszerész, és nézesd meg vele.
A két trafót megpróbáltad felcserélni? Mert ha akkor is ugyanaz a helyzet, akkor az elektronika, vagy a jeladó lehet a hiba.
Köszönöm a válaszaidat.
A befújásokat megcsináltam, megcsiszolgattam. Két különálló trafó van. Érdekes, hogy a csatlakoztatásnál szikrázik, utána meg nem ad semmit. Az ülés alatti elektronikus dobozra gyanakszom. Valamilyen értékeket lehet ott mérni?
Azt hittem, közelebb laksz, elmentem volna megnézni , de nem hiszem , hogy az idén nyáron még arra járok ! Próbáld meg a csatlakozókat széthúzni, befújni kontakt sprével , és hátha. Nézd meg a gyújtásjeladót nincs-e elmozdulva. Úgy tudom, a motorodon 1 trafó van a két hengernek, két nagyfesz. kimenettel ?
Bocs a névtelenségért, de a regisztrálásnál a gyorsaságra törekedetem. Javítom.
Van a gyertya pipában egy 5 KilóOhmos, ehhez szokott jönni a gyertyakábel 5 kiloohmos ellenállása. ha viszont a trafóba sem érkezik áram akkor bármi lehet. De névtelenekkel nem fórumozunk.
Nem érkezik a pipába a szikra, sőt, a trafóba sem érkezik áram. Az ellenállás hol található?
Adatlapod kitöltésére szakíts időt. Hasonlóan mint enyém. Merre laksz?
Ez a meghatározásod nem pontos ! Van szikra mindkét kimeneten? Gondolom igen. Gyertyakábel, pipa, megnézted? Megmérni az ellenállását ! Keresd a hibát.
Sziasztok!
Virago xv 250-esemen az egyik henger nem kap gyújtást. Trafók ellenőrizve, (cserével) jók. Mi a teendő?
ha barom módon vezet az illető, akkor is bírni fogja addig mint ha normálisan vezetne. Egyszerüen tul szükre van véve a szerviz intervallum, minden esetben, hogy minnél sürübben látogassa a jampec a márkakereskedést\-szervizt.. Volt tapasztalatom ezügyben.
Tudom, hogy nem cébéer. Tegnap pont én is teleszkópokkal szarakodtam, hátha tudtam volna segíteni. De ha nem, hát nem.

De azért örülök, hogy sikerült megoldani.
Hello!

A simson az nem cbr:)
De már sikerült megoldanom,azért köszi.
kell egy kis célszerszám vagy egy erős haver aki lenyomva tartja addig amíg szét nem csavarozod a belső menetet.....
Simsonon egy zégergyűrű tartja meg a teló alsó szárában a rugót. Nézd meg őket, hátha tudtam segíteni. Ha kell mutatok képet, hogy hogyan gondolom. De lehet, hogy nagy baromságot mondok.

Aprilian még nem kaptam szét sosem a telót, de ott se lehet sokkal különb, mint neked.
üdv, segíség kellene egy honda hm hez keresek első féktárcsát ,és hátsó fék pumpát, tudnátok segíteni?
Sziasztok! Gilera Typhon-on, hol és hogy lehet gyujtást állitani?