Jóreggelit.Ma mikor reggel hazajöttem a munkából,ismét támadt egy kis gond a Kawasaki Vulcanommal.Elindultam a gyártól,elmentem a Tscoig(1,5 km).Majd ott leálltam.Mikor 10 percel később el akartam indulni,nem tudtam beindítani a motort.Volt egy nagyobb kattanás majd az indítógomb megnyomására csak kattás jött,de nem indult az indítómotor.Vagy 10x megnyomtam a gombot,de csak kattanás volt.Már gondoltam,hogy a biztosíték durrant el.Nekiálltam keresni a biztosítékokat(a régi tulaj említette merre vannak,de elfelejtettem ).Persze nem találtam..na gondoltam most mi lesz .Erre úgy hülyeségből megnyomtam megint az indítógombot és erre most meg elindult a motor.Vajon mi lehetett a gond? Hamarosan úgyis megy szervízre,de jó lenne ha addig nem adná még be a kulcsot.
Ja és még valami.Ha hosszabb út vagy nagy meleg miatt jól bemelegszik a blokk,akkor makacskodik elindulni.Kell vagy 6-7 idítózás mire elindul.Szökik a kompresszió?Esetleg szelep utánállítás kellene?Vagy csere?
Hi Mindenki! Kis segítség kellene : Honda cbr 600 f2 1991-es hengerfej lehúzási nyomaték és a sorrend kellene.Megvan a service manuálom hozzá,de abban nem találom. Előre is köszönöm
Szia!Most értem haza.Látom zűr van.Mérd meg hogy ami a tekercsektől jön töltőfeszültség az megvan-e?
A PDF rajzon a kábelek szinezése passzol a Tiédhez?Vagy más?
Hello.lenne egy kis problémám és ha valaki tudna segíteni azt meg köszönném.Vettem eggy kawasaki klr600-at és megált a gép én a gyujtásvezérlőre gondoltam hogy rossz aztán vettem egyet használtan és kiderült hogy a gyujtótekercs is szakadt tehát megtekercseltettem és még most sem jó.szikra van egyet pöffen is a gép de többet nem.Szerintem átvertek a gyujtásvezérlővel mert amikor kérdeztem hogy jó-e annyi volt a válasz hogy "hát szikrát adott"nem szeretnék megint egy csomó pénzt kidobni igy ha valaki tudna nekem segíteni jó lenne.Ki kéne próbálni hogy tényleg az-e a baja egy tuti jó gyujtásvezérlővel kipróbálni hogy beindul-e.üdv.:Titi
Sziasztok!
Újra segítséget kérek, nincs töltésem a robogómba, most cseréltem feszszabályzót de vagy ez is rossz vagy valami más gond lehet. A kérdésem mi lehet még a gond a feszszabályzón kívül. köszönöm
Hellosztok.
Olyan kérdésem lenne h a pit bikomból kiszakadt az eggyik henger töcsavar . volt itthon Loctite nevü zöldes kékes szinü Csavar ragasztó 24ora száradási idövel.. Szerintetek ez meg fogja?
Van egy olyan gondom, hogy az alapjáratot nem tudom beállítani.
A legkisebb mozdulatra is felmegy 3-4 ezerre vagy leáll. A fordulat is lassan esik vissza. Karbit kipucoltuk a fúvókákat is és csütörtökön kapott egy szinkront de nem lett jobb. (Kehin CVK 30) (Kawasaki ZZR 250)
Van valakinek ötlete?
25-ös etz-n hogyan tudok "feszíteni" a kuplungon? Beállítottam a gyújtás megy mint a golyó de kegyetlenül elkezdett csúszni a kuplung. A 3kis csavar alá még hézagolólemez? Van egy komplett ts kuplungom is.Rakjam rá azt? Sokan mondták hogy rárakták és onnantól nemvolt baj soha a kuplunggal.....de van aki szerint idővel szétcseszi a ts kuplung..... Mit csináljak akkor vele?
Ja és még valami.Ha hosszabb út vagy nagy meleg miatt jól bemelegszik a blokk,akkor makacskodik elindulni.Kell vagy 6-7 idítózás mire elindul.Szökik a kompresszió?Esetleg szelep utánállítás kellene?Vagy csere?
Köszönöm a segítséget előre is.
A PDF rajzon a kábelek szinezése passzol a Tiédhez?Vagy más?
Újra segítséget kérek, nincs töltésem a robogómba, most cseréltem feszszabályzót de vagy ez is rossz vagy valami más gond lehet. A kérdésem mi lehet még a gond a feszszabályzón kívül. köszönöm
Olyan kérdésem lenne h a pit bikomból kiszakadt az eggyik henger töcsavar . volt itthon Loctite nevü zöldes kékes szinü Csavar ragasztó 24ora száradási idövel.. Szerintetek ez meg fogja?
Ha lejött a hőgombáról a vezeték, az befolyásolja a motor hűtését?
Van egy olyan gondom, hogy az alapjáratot nem tudom beállítani.
A legkisebb mozdulatra is felmegy 3-4 ezerre vagy leáll. A fordulat is lassan esik vissza. Karbit kipucoltuk a fúvókákat is és csütörtökön kapott egy szinkront de nem lett jobb. (Kehin CVK 30) (Kawasaki ZZR 250)
Van valakinek ötlete?
Az én 125ösömön is az egyiken ts kuplung volt, nem tudok róla h jobb lenne vagy hogy szétvágta volna, de müködött vele..
azóta bírja
25-ös etz-n hogyan tudok "feszíteni" a kuplungon? Beállítottam a gyújtás megy mint a golyó de kegyetlenül elkezdett csúszni a kuplung. A 3kis csavar alá még hézagolólemez? Van egy komplett ts kuplungom is.Rakjam rá azt? Sokan mondták hogy rárakták és onnantól nemvolt baj soha a kuplunggal.....de van aki szerint idővel szétcseszi a ts kuplung..... Mit csináljak akkor vele?
Simóba szeretném bele rakni őket egy 70/4 es hengerhez.
Benzin tuladagolás - Fekete füst
Olaj tuladagolás - Kék füst
Víz jutott az égéstérbe - Fehér gőz "füst"