Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Valaki tudna segiteni hogyan lehet kicserélni a teló szimeringet a CBR929 RR-en?
Forditott teleszkópos és megakadtam mert nem jön szét a két szár egymásból.
Sziasztok!

Az normális hogy ha megemelem a motor elejét akkor amikor teljesen kimozdul az első teló akkor koppan egyet? Vagy ez mitől lehet? A motor amugy 25-ös etz.
A GSX 1400-esemen megmertem csinálni, hogy elöször 36 ekm-nél nésztem rá a szelephézagokra. Majd kb 12e km múlva újra. (állítani nem kellett csak ki,értem pontosan és lejegyeztem) Most 66 ekm -nél jár. Úgy gondolom az idény végén majd megnézem. Ez a blokk még 200 fölött is alig 6000-et forog. Gyilkolni nem lehet, mint valami liter alatti permetezőmotoros vasat. Így nem nagyon van szükség a sűrű kontrolra. A klubtagok többsége az én tapasztalataim alapján már akár 48 ekm-t is le mertek menni annélkül hogy ránéztek volna. Persze mindenki a saját felelőségére teszi ezt. De NORMÁLIS használat mellett felesleges bontogatni a blokkot ezeknél a rendes lökettréfogatú motorknál, és ilyen szelepvezérlési koncepció melett.
Köszi.
igen igaza van az előttem szólónak
Hosszú motoros (sajnos) tapasztalataim alapján a patentszem a láncon a lánc haladási irányába a zárt résszel megy előrefelé.
Bocsi hogy ENNYIRE egyszerű kérdéssel jövök! Dt 125-ömön (1998 és 2002) meg tesómén és más motorokon a patentszem nyitott vége (zöld) forgási irány fele megy! Van Xt 125-öm is (2005) az viszont fordítva és a Ttr 250-esünkön is! Láttam Sv 650-en is ugyanúgy mint az Xt-n és a TTR-en! Mindenhol még a kreszben is meg amúgy is mindenki úgy mondja ahogy a Dt-n van! Akkor most mi is van?
Az olajteknő oldali szimeringgel lehet a baj.
szeva

Ennek lehet több oka is, gyertya, gyujtásrendszer, powerszelep, karburátor beállítás. ha az utóbbi, akkor ugy csináld, hogy először is minden gyári értékre a karbin, amit csak állítani lehet rajta, azt a gyár által előirt értékre tekerd\állítsd. majd beindítod a motort, hagyod felmelegedni , és alapjáraton elkezdesz állítgatni a következők alapján:

Megkeresed a levegő csavart a karbi oldalán ( ha mennyiség szabályzásu a karburátorod, ha minőség szabályzású, akkor keverék csavart találsz majd, a karburátor alján, közvetlen a torkon, a szívócsőelőtt) Nos, csavar megvan, akkor betekered addig amíg még épp h jár a blokk, majd fél fordulatonként kifelé. Minden fél fordulat után vársz egy 20 másodpercet, hogy az uj keverék átjárja a karburátort és a hengert. ha vártál, 20 másodpercet, ujra fél fordulat ki, és megint vársz. addig ismételgeted ezt a müveletet, amig hallod hogy emelkedik az alapjárat. Amint azt tapasztalod, hogy egy kicsit is lentebb esik a fordulat egy tekerést követően, akkor már tul mentél a jó beállításon. Az lesz a jó beállítás, ahol a legmagasabb fordulatot tapasztalod. Ha megtaláltad, és megfelel az az alapjárat neked, akkor kész is vagy, ha nem, akkor a tolattyu lentebb engedésével beállítod az alapjáratot, és kezded előlröl a levegő csavar beállítását.
csináltam már ilyet jó párat. amugy igy végig gondolva, van értelem abban amit irsz, ki lehet szépen kalkulálni az ügyfélnek hogy mikorra hozza nagyjábol, bár én jobban bízom a szervíz intervallum követésében, sok esetben még a szerviz intervallum lejártát követően sem kell hézagot állítani , mert még limiten belül van.
Szevasztok
Van egy s51 szimóm Hidegen szivatóval indulok vele pörög az alapjárat de ha meghúzatom megálok vele akkor is pörög az alapjárat.
Ja meg az olaj fojik a kipufogó végén már voltam vele hosszab úton 25km.ert mentem vele de nem égett ki a kipufogója ugyanugy fojik ez mitől lehet?
Sziasztok!
A segítségetek szeretném kérni! 125-ös nsr-nek hogy kell a benzin levegőjét beállítani, mert nem pörög a gép!
Ha himbás, csavarral beállítható vezérlésed van , akkor minden állapotban azonnal tudsz korrigálni, de ha hézagolókorongos, akkor csak detektálni tudod a méreteket. Ha viszont van egy pontos mérésed pl 24000km után és 48000km -nél újra pontosan megméred, akkor látod hogy merre másznak el a hézagok. Ennek folyományaként lehet kalkulálni azzal hogy azonos használat mellett mikor számíthatők arra, hogy valóban korongokat kelljen cserélgetni, ami egy kicsit macerásabb, beszerzés tekintetében mint a csavar tekergetés...Ha csináltál már ilyet akkor nem kell részleteznem, ha nem akkor meg probáld meg elképzelni, mire meghozzák a kivánt méreteket, és ki kell venni vezérműtengelyt hozzá hogy cserélgesd.
Egyet ne felejts, ha becsiszoljátok a szelepeket akkor a szelephézagot is hozzá kel állitani.
Sziasztok!
Seggitséget szeretnék kérni 1 sr ditech factoryval kacsolatban
Piaggo blokkos

1 hete kapott 1 új hengerszettet full gyári előtte kb 300km-el cseréltem rajta a befecskendező szelepet, és a kompresszort. Most a hétvégén pedig a teflon gyűrűt a hengerfejben levő kis befecsi szelepen. és a motor sajna nem igazán mükszik, kormolja a gyertyát. és durrog mintha gyujtás baja lenne, hibajelző lámpa nem világít. Ja és valamiért a hibákat se tudom előhozni ezzel a csutka gázos gyujtásos dologgal
Aham, akkor lehet, hogy mégis odébb van egy foggal, mint kellene. Na majd megnézem holnap.
kell pár fordulat, amíg minden a helyére áll pontosan.. pl vez lánc megfeszül annyira amennyire kell, stb a2 fordulat nekem kevés.. én minimum 6-8szor átszoktam forgatni.
am6 minarelli motorblokk robbantott rajza kéne nekem,ha tud valaki segitsen,nem boldogulok a váltóval
Átforgattam a főtengelyt jópárszor, direkt ezért, hogy ne legyen gond. Am meg 2 főtengely fordulattal a vezérműtengelyek is egyszer körbe fordulnak, szóval már ott éreznem kellett volna, hogy gebasz van. És még mindig ezen filózok, hogy miért csak az egyes henger, hiszen ha abba beleütött, akkor a többibe is kellett volna szerintem. Kézzel nem tudom elhajtani, tehát nem görbült el. A vezérlés meg tudtommal jól van összerakva, hiszen 3 henger faszán megy. Sőt, leforgatva majdnem az összes ereje megvan a motornak. Mindenesetre holnap lekapom a szelepfedelet, ránézek hátha csak ott van valami beragadva, ha nem, akkor szerelő, mert blokkhoz szelepfedélig nyúlok, jobban már nem.
általában ha krovával tekered, akkor szép lassan minimum 4-5 fordulatot azért tekerj rajta.. ha akad egy kicsit is, azt érezni fogod, krovával nem igazán tudod elhajtani a szelepet.. de amugy, meglehet hogy nem hajtottad a főtengelyt elég fordulaton át, tehát nem fordult át többször is a blokk.. és igy össze akadhatott a vezérlésed. Hengerfej le, és először i csinálj egy áteresztés vizsgálatot a szelepeken ( csatornába benzin beönt, és nézed h másik oldalt átereszti-e a szelep a benzint), ahol átereszti ott a gond. ha megvan hol ereszti át, akkor azt a szelepet kiveszed, leellenörzöd h nem e hajlott el, ha nem , akkor becsiszolod és visszarakod, ha igen, akkor azt látni fogod, illetve a dugattyu tetején is meglesz a nyoma.
Hello mindenki! Szeretném olyan segítségét kérni, akkor szelepek, vezérlés terén járatos. Nostehát: 1995-ös Kawasaki ZXR400. Eljött a vezérműlánc csere ideje, megrendeltem, szétszedtem, bele az új, de elkavartam a dolgot és kereken 180 fokkal odébb volt a főtengely, mint kellett volna. Először csak kézzel, krovával tekertem a főtenhely, nem akadt és semmi ilyesmi, gondoltam jó, de mégsem, kiderült miért. Szétszedtem megint, összeraktam immáron jól, be is indult, de az egyes, tehát bal oldali hengerrel valami nem fasza. Szikra van, gyertya jó, de a légszűrőházat leszedve azt látom, hogy a jobb oldai 3 henger szépen jár, az egyes henger pedig a karbin keresztül visszafújja a cuccot kifelé, tehát a légszűrőházba. Arra tudok csak gondolni, hogy az egyik, vagy mindkét szívószelep nem zár be, ezért fújja vissza sűrítési ütemnél.

Tudom, hogy így szétszedetlenül, látatlanban nehéz, de azért felteszem a kérdéseket.
- ha esetleg elgörbültek a szívószelepek az egyes hengerben és azért fúj vissza, akkor a többiben miért jó, nem kellett volna ott is elgörbülnie?
- kézzel tekerve a főtengelyt el tudom hajtani a szelep szárát, ha odaér a dugattyú? ebben az is benne van, hogy érzem-e kézzel tekerve, hogy beleakad a dugattyú a szelepbe?

Esetleg más megjegyzés a dologhoz ezen kívül? (Igen tudom hülye vagyok, miért nem figyeltem oda, miért nem vittem szerelőhöz és a többi).

Köszi előre is a választ!
sziasztok tudna nekem segíteni valaki szerelési rajz kellene nekem honda mtx 125 -ös Blokkról
egyértelmü hogy hülyéskedek.. én sem szeretek ugy hozzányulni bármihez h nincs meg a megfelelő szerszámom az adott munkához.
Egyébként, szelepellenőrzésnél teljesen felesleges ennyire pontosan kimérni.. Egyszerüen be lehet állítani a szelephézagot a szervizkönyv által megadott két érték közé. Feleslegesen ne csinálj magadnak plusz munkát.
Hello.
Karburátort szédszedtem átfújtam kompresszoral.
Gyertyát kicseréltem megtisztítottam, ad szikrát rendesen.
Önindítóra abszolult nem indul. Tolásra csak lő 1-2-őt azt ennyi de nem indul.Miért nem indul?
áldoznék én szerszámra ha lenne......
de nincs
azért is kérdeztem van-e feleslegbe valakinek, akár készletesül is vagy akár az az 1 lap is elég
eddig minden motorom elvolt a 015ösel is
szerelőhöz meg majd akkor viszem ha már elquuurtam