Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy darab speed senzor van általában a kihajtótengelynél. Annak végén van a rotor, és a dekliben a senzor. Ezt a senzort illik kimérni, és kábelét szakadás ellen lecsipogtatni, első nekifutásra...
az minek akar motort szerelni akinek még megfelelő szerszáma sincs hozzá de jó mert az ilyen szerelések után kell jó sokat fizetni a szerelőnek mert az legalább áldoz szerszámokra ..... a kérdés miért ilyen drága mert nemvolt 0.12 es hézag mérőd
azért nem működik...
mert ELROMLÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓTTTTTTTTT!
Help!

A K5-ös gixeremen egyszercsak ugygondolta a km számláló illetve a sebességmérő h nem müxik. Az információs kijelző müxik, mutat mindent, csak ezt a 2 dolgot nem. Valaki valamit? Előre is köszi!
Látom jó voltál matekból!
Az panaszos viszont az problémája az hogy a standard hézagmérők 5 százados urásokkal vannak csak. 5-10-15-20-25-stb Ha lenne neki is olyan finom felbontású akkor gondolom nála is leesett volna az 12-es alátét... és nem ellene szüksége matekzsenikre.
próbáld 2 hézagmérőből össze hozni a méretet 7+5. 6+6 vagy valami hasonló a hézag mérés úgyis csak összehasonlító mérés nem abszolút értéket ad
Hello srácok!
Következő lenne a gondom.
Van egy 125-ös Yamaha Dt Lc-m, ami valamelyik nap mielőtt beindítottam volna a berugókarnál eltőrt egy fogaskerék. A berugókar leleffent utánna, de a rugó vissza húzza, csak nem tudja indítani a motort. Szétkaptam, és egy fogaskerék esett ki a blokkból 3 darabra törve. Őt mellékelem a képen.
Következő lenne a kérdésem:
1Ez a fogaskerék valóban a kuplung hátoldalán található?
2.Lehet-e külön kapni, vagy komplett kuplungot kell hozzá vennem?
3. Ha lehet külön kapni, hol tudnék ilyet beszerezni? Mert nem nagy élmény tologatni :S
Segítsetek pls.....
Te csináltál már ilyet vagy csak hülyéskedsz?
Van olyan colos héegmérő szett amiben 3-4-5-6-7-7.5-8-9-10-12-15-18-20-22-25-28-30-35-40-...stb százados lemezek vannak. A méret coll-ban és miliméterben is rajta van. Én ilyet használok, és szelepelleőrzéskor mindig kimérem századra az "pontos" értéket. Nem csak megy nem megy dologgal szoktam ellenőrizni. Kicsit uncsi,de na és...
veszel egy null15öst, és sík felületen leköszörülöd finom csiszolopapírral arra a méretre ami neked kell.. probléma megoldva. csak finom legyen utánna a felülete
és ez így van.....nem nagyon kapni köztes méretet ha csak épp olyat nem vett ki valaki egy gépből amiben gyárilag az van viszont azért szerintem a megfelelő tűrés közé be lehet lőni az 5 százados lapkákkal is....
0,12mm-es hézagoló lapja van valakinek felesleg?
ilyent nem kapok sehol sem.... 0,10 és 0,15 van de 0,12 sehol nem árulnak
Sziasztok!
DRZ 400 SM-ben cserélt már valaki elsőteló szimeringet? Az érdekelne, hogy van-e benne valami trükk, vagy esetleg okosság ami megkönnyíti a műveletet.
Köszi
A fesszabályzónál méregesd meg,ha a bemenő a generátor felől jó,akkor a szabályzó rossz,ha ott is kevés akkor az tekercselésprobléma lesz.
Sziasztok!
Van egy malaguti F-15-ös robogóm. Az a baj vele. hogy csak kb.6V-os töltést produkál. Mi lehet a hibás alkatrésze?
Köszi!
segitseg,van egy kis gondomk5 600 as alapjaraton ossze vissza dadog, vissza durrog a kipuf ba es amikor felmeleg es ujra gyujtom leakar neha alni amikor visszaveszem a gazt es akkorakat lo hogy borzaszto de konnyen gyullad es meg nagyon kormos a kipuf
Sziasztok! 70es HM Cre típusú motorom van; a problémám az lenne vele h 80 felett már nem nagyon akar menni legfeljebb 1-2 km-h-val megy felette és nem több. Ennyit egy 50-esnek kellene teljesíteni. Polini evo henger van a motoron, 19-es karbi 88-as főfuvival, leo vince v6 (habár ezt 50 esekhez készítik), 13/56-os lánckerekek. Nem nagyon van tippem, esetleg gyertyacsere vagy előgyújtás igazítás? Vagy a leo vince foghatja vissza? Tegyek kisebb lánckereket hátra? Súbertű áthelyezésével is próbálkoztam már, felülről a 2. pozízióban volt, eggyel alatta lévő horonyba is tettem de úgy sem volt jobb... Várom a válaszokat. Köszi szépen!
olvasd el és dönts: http://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_rossz_levegoszuro
/
hi etz-re tettem babetta gyujtást.müködik elvileg de nem látni a szikrát valamiért de a kezemet megrázza az erősségével van baj hogylehetne felerősiteni vagy mért iylen gyenge?.minden jó rajt trafó.tirisztort is kicseréltem már nemaz a baja. ?
Szóval kipróbáltam a falsszívás megkeresésére a féktisztítós technikát féktisztító nélkül, mert nem kaptam.De volt injekciós fecskendőm meg tű hozzá, így a gyanús helyre fecskendeztem a benzint és láss csodát meg lett az a karbi amelyik pillangószeleptengelye mellett szívja a falslevegőt !Bátran ajánlom mindenkinek ha ilyen problémával küzd!Köszönöm az ötletet!
Nagyon kösz mindenkinek a segítséget!
A relé volt a lúdas. Sajnos, a többi, amiket belepróbáltunk, mind nem japán volt, és a japánoknál valamilyen okból kifolyólag fordítva vannak a dolgok. Most már szépen működik!
Köszi még egyszer a tippeket!
Hello, légszűrő tisztításhoz kérnék tanácsot!
Kompresszorral csak simán kifujjam, vagy hogy?
3 lábu relé a német modellekben volt.a 2 lábu az alap a rajz szerint van.
ez talán segit valamit
Tengai
Világít.