Akkor nem kap +12V-ot a relé vagy nem elég erősen kapja (kontakt, érintkezések, biztosítékoknál), mert a másik lába a kapcsolóra megy, onnan megy az izzókra.
Nem is mentem gyorsan vele 40-50km/h val és mintha egy kis pattanást halottam volna és utána ment a motor semmi baja nem volt még én állítottam le kulcsal és rá 10percre akarom indítani nem indul és betolásra be fog a kerék remélem hogy maximum csak dugó gyűrű csere és a henger nem kapott vagy a fő tengely.
4 relét is próbáltunk benne, olyat is, ami másik motorból lett kiszedve, és ott működött.
Mindegyik 2 lábú.. szerintem ami benne volt a motoromban, az még gyári.
Legjobb tudomásom szerint nem is volt szétszedve, és korábban hibátlanul működött. A relé két villás, kétféleképpen is belemegy, de sehogy sem működik.
Korábban tisztességesen működő irányjelzők valamilyen titkos ok miatt meghibásodtak. Az elsők bele vannak építve az idomba, s mivel az idomok sokáig nem voltak fent, így azokat nem is használtam, s mivel nem volt elegendő terhelés, a hátsók sem villogtak, hanem folyamatosan világítottak. Plusz a reléből az indexkapcsolóba futó vezetékre /narancssárga szál/ rá volt kötve egy szivargyújtó-töltő.
Járkáltam így vele sokat, ázott is, stb., és épp akkor, mielőtt visszakerültek volna az első idomok az indexekkel, a szivargyújtó töltése megszűnt. Össze lett rakva a motor, de innentől kezdve egyik irányjelző sem működött. Meg sem nyikkantak. Minden más működik a motoron, majdnem teljesen új akksi van benne.
Elvileg a biztosítékok jók benne. Kapott egy kapcsolt pozitívat a narancssárga szál, és ettől kezdve már világítanak az irányjelzők, csak nem villognak. 3-4 relével is próbáltuk, mindegyiknél ugyanezt az eredményt tapasztaltuk. Tettünk a 21W-os izzók helyett 5 és 10W-os izzókat az indexbe, de nem változott semmi. A narancssárga szálat helyettesítettük lengőkábellel, de nem változott semmi.
Valakinek van valami ötlete, hogy mi okozhatja a meghibásodást, és mi lenne az orvosság rá? Mit próbáljunk ki még?
Hali!Ez MOTOPLAT mini gyujtáshoz való trafó és ha rossz akkor igen borsos az ára.De én megnézném a helyedben az állórészt tüzetesebben mert ennek a gyujtórésznek a tipushibája a kivezetések szigetelésének megkeményedése a melegtől majd a vezeték törése!Ha a trafó két saruja között kéziműszerrel tudsz mérni ohmos nagyságrendű ellenállást akkor valószínűleg az jó, máshol a hiba!
Hali!Attól hogy trágár vagy még nem vagy hozzáértőbb mint a többi hozzászóló!A 300 ft-os esztergályos Ma talán csak a mesében létezik már, vagy múzeumi tablókon.Kb 1970-75-ös árat említesz a hozzászólásodban s nagyon valószínű hogy a gépmunkában sem vagy járatos.Minimum 9 művelet kell a legyártásához és megfelelö alapanyag.A hozzászólást nem azért írtam hogy megsértselek csupán kiigazításképpen teszem.
sziasztok. suzuki drz 400 1995-ös évjárat-hoz lenne szükségem elektromos kapcsolási rajzra,és olyan infóra,hogy a gyúltás töltő tekercsnek önindítózásnál milyen feszültséget kell termelnie?
hello
Olyan kerdesem lenne hogy aprilia rs 125hoz tudna nekem szerezni power nyelvet es a power hazat -amivel rogzitem a nyelvet a hengerhez nem tudom mi a neve
koszi elore is
Tisztelt Vanicsek Péter!
El tudnád nekem mondani, h KTM 640 Lc4-be 06' milyen olaj kell? Váltó és motor külön?
Olyan bajom van, h a váltóolajat és a motorolajat leengedtem, a külső olajstűrőt kitekertem, és a váz mégis tele van olajjal.
Csak én vok ilyen hülye, vagy tényleg nem egyszerű szaros olajat cserélni? Eddig vettem 2l Castrol Power 1 10W-50et, és 1 külső 1 belső olajszűrőt.
Köszi: Zsolti
Jogos, csak azért kérdeztem meg, mert az a csavar szerintem amit nem erre terveztek az meggyengül ha így kifúrják és olajáteresztő lesz előle. De valóban igazad van. Ha nem kaptam volna másik segítséget, akkor mindenképpen esztergályoshoz fordultam voilna. Csak szegény esztergályosokkal is az a baj, hogy 300Ftért nem biztos hogy ilyennek nekiáll! Sajnos közeli ismerősöm nincs aki esztergályos és vannak rossz tapasztalataim!
Helló!
Van egy aprilia SX50-em. A hátsó kerékben szétment a csapágyam és a kerékben lévő cső (ami megvezeti a tengelyt és távtartó a csapágyak között) valamint a kerékagy közzé esett be a csapágygolyó és ott összedarálta őket egy kicsit. Ezen a csövön volt egy karika amit nem raktam vissza a távtartóra mert azt mondták h semmi értelme, és most hátulról elég hangos csörgés hallatszik. Azért van ,vagy valami más csöröghet? Ha valakivel volt mát ilyen vagy van valami ötlete h mi lehet még az írjon.
Köszke
A mért ponton világít egy H4-es halogén?
Mindegyik 2 lábú.. szerintem ami benne volt a motoromban, az még gyári.
Ha igen, akkor a relé rossz.
Nem 3 lábúnak kellene lennie a relének?
Járkáltam így vele sokat, ázott is, stb., és épp akkor, mielőtt visszakerültek volna az első idomok az indexekkel, a szivargyújtó töltése megszűnt. Össze lett rakva a motor, de innentől kezdve egyik irányjelző sem működött. Meg sem nyikkantak. Minden más működik a motoron, majdnem teljesen új akksi van benne.
Elvileg a biztosítékok jók benne. Kapott egy kapcsolt pozitívat a narancssárga szál, és ettől kezdve már világítanak az irányjelzők, csak nem villognak. 3-4 relével is próbáltuk, mindegyiknél ugyanezt az eredményt tapasztaltuk. Tettünk a 21W-os izzók helyett 5 és 10W-os izzókat az indexbe, de nem változott semmi. A narancssárga szálat helyettesítettük lengőkábellel, de nem változott semmi.
Valakinek van valami ötlete, hogy mi okozhatja a meghibásodást, és mi lenne az orvosság rá? Mit próbáljunk ki még?
Olyan kerdesem lenne hogy aprilia rs 125hoz tudna nekem szerezni power nyelvet es a power hazat -amivel rogzitem a nyelvet a hengerhez nem tudom mi a neve
koszi elore is
El tudnád nekem mondani, h KTM 640 Lc4-be 06' milyen olaj kell? Váltó és motor külön?
Olyan bajom van, h a váltóolajat és a motorolajat leengedtem, a külső olajstűrőt kitekertem, és a váz mégis tele van olajjal.
Csak én vok ilyen hülye, vagy tényleg nem egyszerű szaros olajat cserélni? Eddig vettem 2l Castrol Power 1 10W-50et, és 1 külső 1 belső olajszűrőt.
Köszi: Zsolti
Jogos, csak azért kérdeztem meg, mert az a csavar szerintem amit nem erre terveztek az meggyengül ha így kifúrják és olajáteresztő lesz előle. De valóban igazad van. Ha nem kaptam volna másik segítséget, akkor mindenképpen esztergályoshoz fordultam voilna. Csak szegény esztergályosokkal is az a baj, hogy 300Ftért nem biztos hogy ilyennek nekiáll! Sajnos közeli ismerősöm nincs aki esztergályos és vannak rossz tapasztalataim!
Azért köszönök minden információt!
Üdv: Mater
kb 300 forintért bármelyik esztergályos megcsinálja ... ennyi ...
Van egy aprilia SX50-em. A hátsó kerékben szétment a csapágyam és a kerékben lévő cső (ami megvezeti a tengelyt és távtartó a csapágyak között) valamint a kerékagy közzé esett be a csapágygolyó és ott összedarálta őket egy kicsit. Ezen a csövön volt egy karika amit nem raktam vissza a távtartóra mert azt mondták h semmi értelme, és most hátulról elég hangos csörgés hallatszik. Azért van ,vagy valami más csöröghet? Ha valakivel volt mát ilyen vagy van valami ötlete h mi lehet még az írjon.
Köszke