Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Melyik motorodról van szó?
Nem mérd, terheld meg.
A mért ponton világít egy H4-es halogén?
Azt mértük legelőször, ott megvolt a 12V a relében simán.
Akkor nem kap +12V-ot a relé vagy nem elég erősen kapja (kontakt, érintkezések, biztosítékoknál), mert a másik lába a kapcsolóra megy, onnan megy az izzókra.
Nem is mentem gyorsan vele 40-50km/h val és mintha egy kis pattanást halottam volna és utána ment a motor semmi baja nem volt még én állítottam le kulcsal és rá 10percre akarom indítani nem indul és betolásra be fog a kerék remélem hogy maximum csak dugó gyűrű csere és a henger nem kapott vagy a fő tengely.
Nem világít. Csak kattan a relé egyet.
Ha összezárod a relére menő vezetékeket, akkor bekapcsolva világít folyamatosan?
4 relét is próbáltunk benne, olyat is, ami másik motorból lett kiszedve, és ott működött.
Mindegyik 2 lábú.. szerintem ami benne volt a motoromban, az még gyári.
ha összezárod a relére menő vezetékeket, akkor bekapcsolva világít folyamatosan?
Ha igen, akkor a relé rossz.
Nem 3 lábúnak kellene lennie a relének?
Legjobb tudomásom szerint nem is volt szétszedve, és korábban hibátlanul működött. A relé két villás, kétféleképpen is belemegy, de sehogy sem működik.
A relé jól van bekötve?
Korábban tisztességesen működő irányjelzők valamilyen titkos ok miatt meghibásodtak. Az elsők bele vannak építve az idomba, s mivel az idomok sokáig nem voltak fent, így azokat nem is használtam, s mivel nem volt elegendő terhelés, a hátsók sem villogtak, hanem folyamatosan világítottak. Plusz a reléből az indexkapcsolóba futó vezetékre /narancssárga szál/ rá volt kötve egy szivargyújtó-töltő.
Járkáltam így vele sokat, ázott is, stb., és épp akkor, mielőtt visszakerültek volna az első idomok az indexekkel, a szivargyújtó töltése megszűnt. Össze lett rakva a motor, de innentől kezdve egyik irányjelző sem működött. Meg sem nyikkantak. Minden más működik a motoron, majdnem teljesen új akksi van benne.
Elvileg a biztosítékok jók benne. Kapott egy kapcsolt pozitívat a narancssárga szál, és ettől kezdve már világítanak az irányjelzők, csak nem villognak. 3-4 relével is próbáltuk, mindegyiknél ugyanezt az eredményt tapasztaltuk. Tettünk a 21W-os izzók helyett 5 és 10W-os izzókat az indexbe, de nem változott semmi. A narancssárga szálat helyettesítettük lengőkábellel, de nem változott semmi.

Valakinek van valami ötlete, hogy mi okozhatja a meghibásodást, és mi lenne az orvosság rá? Mit próbáljunk ki még?
Tudja valaki hogy a 2004es 1000RR-hez jó a 2007es RR első lánckerék?
OK de milyen lesz a motorblokk stabilitása? Birni fogja? Neked lenne ilyen jellegü mocid meg csináltatnád?
Hali!Ez MOTOPLAT mini gyujtáshoz való trafó és ha rossz akkor igen borsos az ára.De én megnézném a helyedben az állórészt tüzetesebben mert ennek a gyujtórésznek a tipushibája a kivezetések szigetelésének megkeményedése a melegtől majd a vezeték törése!Ha a trafó két saruja között kéziműszerrel tudsz mérni ohmos nagyságrendű ellenállást akkor valószínűleg az jó, máshol a hiba!
Hali!Attól hogy trágár vagy még nem vagy hozzáértőbb mint a többi hozzászóló!A 300 ft-os esztergályos Ma talán csak a mesében létezik már, vagy múzeumi tablókon.Kb 1970-75-ös árat említesz a hozzászólásodban s nagyon valószínű hogy a gépmunkában sem vagy járatos.Minimum 9 művelet kell a legyártásához és megfelelö alapanyag.A hozzászólást nem azért írtam hogy megsértselek csupán kiigazításképpen teszem.
Van gondja! Az injector alatti keverő szelep plusz eszi a kompresszorokat. Szerinted igy alakitassam át?
sziasztok. suzuki drz 400 1995-ös évjárat-hoz lenne szükségem elektromos kapcsolási rajzra,és olyan infóra,hogy a gyúltás töltő tekercsnek önindítózásnál milyen feszültséget kell termelnie?
ezen is van oldaltámasz kapcsoló de eddig mindig indult letett sztenderrel is. De azért köszi.
hello
Olyan kerdesem lenne hogy aprilia rs 125hoz tudna nekem szerezni power nyelvet es a power hazat -amivel rogzitem a nyelvet a hengerhez nem tudom mi a neve
koszi elore is
Tisztelt Vanicsek Péter!
El tudnád nekem mondani, h KTM 640 Lc4-be 06' milyen olaj kell? Váltó és motor külön?
Olyan bajom van, h a váltóolajat és a motorolajat leengedtem, a külső olajstűrőt kitekertem, és a váz mégis tele van olajjal.
Csak én vok ilyen hülye, vagy tényleg nem egyszerű szaros olajat cserélni? Eddig vettem 2l Castrol Power 1 10W-50et, és 1 külső 1 belső olajszűrőt.
Köszi: Zsolti
Ha nincs gond a gepedel ne tedd.A karbis verzio tobbet fog fogyasztani.Javitani valoban egyszerubb, ezert javasoljak sokan.
Szia

Jogos, csak azért kérdeztem meg, mert az a csavar szerintem amit nem erre terveztek az meggyengül ha így kifúrják és olajáteresztő lesz előle. De valóban igazad van. Ha nem kaptam volna másik segítséget, akkor mindenképpen esztergályoshoz fordultam voilna. Csak szegény esztergályosokkal is az a baj, hogy 300Ftért nem biztos hogy ilyennek nekiáll! Sajnos közeli ismerősöm nincs aki esztergályos és vannak rossz tapasztalataim!

Azért köszönök minden információt!

Üdv: Mater
rengeteget variáltok ezzel , meghogy metrikus, meg vitvort , mega faszom ...
kb 300 forintért bármelyik esztergályos megcsinálja ... ennyi ...
Helló!
Van egy aprilia SX50-em. A hátsó kerékben szétment a csapágyam és a kerékben lévő cső (ami megvezeti a tengelyt és távtartó a csapágyak között) valamint a kerékagy közzé esett be a csapágygolyó és ott összedarálta őket egy kicsit. Ezen a csövön volt egy karika amit nem raktam vissza a távtartóra mert azt mondták h semmi értelme, és most hátulról elég hangos csörgés hallatszik. Azért van ,vagy valami más csöröghet? Ha valakivel volt mát ilyen vagy van valami ötlete h mi lehet még az írjon.
Köszke