Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mármint ez azt jelenti, hogy ennek a csavarnak nagyobb a menetemelkedése mint a sima metrikusnak.
Sziasztok!
Nem tudjátok hol lehet megtalálni a yamaha Jog 3kj feszabályzó bekötési rajzot?
Sziasztok!
SOS be kéne nekem segítség ez 1 Cagiva sx 125 trafója!
Hol kapok ilyet vagy ezzel megeggyezőt?
Kép mellékelve!
Egész biztos, 3 hónapja volt sz.hézag ellenörzés a lánc jó állapotban volt, na meg a fedél mögül hallható a legerösebben.
Köszi a segitséget.
A szűrő már megvan,gyárit rendeltem és az olajra is adni fogok.
Tábori Tuning Motorszerviz
1041.Budapest, Templom u.3.

Tel./ fax : 06-1-369-2915
Web: http://www.taborituning.hu/

Nyitva: hétfőtől péntekig 8 – 17 óráig
szombaton 9 – 13 óráig

Cégtulajdonos: Tábori Ferenc és fia

ifj. Tábori Ferenc
Természetesen amit írtam az az általános info a collos menetezéssel kapcsolatban.Pontosításképpen a withwort menet is collban értendő hiszen a klasszikus ipari forradalom kezdetén(1800-as évektől számoljuk) Angliában mindent collban mértek meg, így az ottani menetszámítás alapja is a coll.De természetesen vannak a klasszikus collos menetméretezésben is eltérések, ilyen például a csőméretezés, a csőmenetek.A metrikus méretezés európai találmány innen vette át pl japán is,s szépen lehagyott mindenki mást technikailag, már ami az iparszerű megbízható motorkerékpár gyártást illeti.De visszatérve az eredeti témához az említett gyűrűs áteresztő csavar menete collos méretezésű, nem metrikus, ha a mérés pontos volt.A vásárláskor érdemes elvinni a boltba, vagy pontosan meg kell mérni,menetfésűvel megállapítani a menetemelkedést(a két különböző menettípusnak megfelelő fésűvel).Esetleg gépbontóban, téeszben is lehet ilyen áteresztő csavart kapni!
Sziasztok!a Roman hatarhoz (Arad-Nagyvarad)melyik a leg kozelebbi megbiszhato Suzuki kirendeltseg (szerviz) 12000 km-es szervizelest szeretnek csinalni egy Hayabusanak,elore is koszi!
oké köszi:)
köszi esetleg telefonszámot emailt tudsz adni?:)
Próbáld meg a Tábori bácsit , Ők gyártanak tuning gépekbe is dugót garanciával és profi az Öreg!/taborituning.hu/
Sziasztok! Segítséget vagy tanácsot szeretnék kérni? Van aprilia sr50 di-tech tipusú robogóm és egy szerelő fel ajánlotta hogy átalakítja a motort karbisra. Érdekelne mi véleményetek rola.
Ne haragudj de ha pontosan nem tudod leirni mit tapasztalasz hogy segitsunk.Kicsit bovebben leirnad.
Amiket leirsz,azok alapjan valoszinu bealt a motorod.Vagy a dugo szorult meg a hengerben,vagy a fotengelycsapagy megszorult.
Nem szeretnek a beszelgetesekbe nagyon elmelyedni,de amit irtak neked szerintem nem teljesen igy van.Van a metrikus es a whit worth aminek 55-fokos a menete ,metrikusnal meg 60-fok.Colos menetrol en meg nem hallotam.,de a tevedes jogat nem zarom ki.remelem tudtam segiteni.
A túlfolyás hibaforrását NE is keresd a subertű,pillangó szelep,vákuumház,membrán környékén
Koncentrálj az úszóházra
Halihó
Pedig nem jó
Ha túlfolyik, akkór nem zár le az uszóház tüszelepe vagy maga az úszótartály nincs a helyén. Leszeded és 1enként kézzel az újacskáddal feltolod az úszót és +győződsz róla,hogy lezár-e ill.nem a tűszelep.Természetesen folyamatosan (ejtő tartály módján )folyatsz át rajta lónyálat.
Lehet úszóház talptömítés hibálya is.
Az úszóház benzinszintjét is ell. +1x
1kalappal
Szia

Ne viccelj, igazi tiszteletem és nagyon köszönöm az információkat! Szeretem tudni ezeket a dolgokat, de mivel nincs szakirányú végzettségem ezért csak a nálamnál sokkal okosabb és tapasztaltabb emberek segítségéből tanulhatok! Szerencsére rajtad kívül is sok ember van aki segít a magamfajta kezdőknek.

Üdv: Mater
sziasztok: engedelmetekkel motorfényezés http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Ja még azt elfelejtettem írni ,hogy a meterikus menetnél a menet kúpszöge 60 fok ,míg a collosnál ez 55fok.
A collos menetméretezést az különbözteti meg a metrikustól hogy az adott menet méreteit angol collban adják meg míg a metrikus menetekét milliméterben.Pl az M8 as menet átmérője névlegesen 8 mm-er, a menetemelkedése pedig attól függ hogy mire használják a menetet.Minél sűrűbb a menet annál precízebb a rögzítés de annál sérülékenyebb is mert a kapcsolatot orsó és anya között a nenetemelkedés arányában különbözö méretű anyagkeresztmetszet adja.Ezért fontos a meghúzási nyomatékok betartása mert ugy járhat az ember mint a te esetedben.A collos menet méreteit pedig angol collban adják meg( 1coll- 25.4 mm-er), a menetemelkedést pedig úgy hogy az adott csavarmenetben 1 coll hosszúságon hány teljes menet található.Hát röviden ennyi talán segítettem kicsit!?
vagyis nem fordul at a dugatyu, azt erdemes lenne szetkapni, levenni a hengert es meglesni h mi okozza a szorulast
Udv. Van egy olyan problemam h ment kozben inkab nagyobb temponal olyan eles hang halatszik nemtudom h a motorbol vagy honan de jol lehet hallani kaszkaban is, nem folyamatosan csak neha par masadpercig csinalya. a moci Canyon 500
Barmit szivesen meghalgatok, es elore is koszonom a valaszokat
sziasztok nekem van egy Aprilia af-1 125ösöm és azt szeretném meg kérdezni hogy mi lehet a baja nem indul.. az ön indító nem forgatja és betolásra a kerék meg szorul ha valakinek van ötlete írjon kössz
Ha a tuning hengeredbe szeretnel dugot gyartatni csak egy jotanacs.Ne tedd! Nem lessz jo.A gyari dugo tudom hogy draga ,de nem veletlenul.Ezekben a "hazilag"keszult dugokban sajna nincsenek benne azok az otvozoanyagok amik azert felelossek hogy a dugo amikor melegszik tartsa a mereteket.Motorline kft.-nel tudsz erdeklodniBudapest Regi szentendrei ut vagy a pinkmotors-nal Tatabanyan van.