Nem tudja valaki, hogy a képen látható ducati energia elektronikának mennyi az ellenállása? Piaggio liberty-ben van, és nem találok hozzá manualt! Feleslegesen meg nem akarom kicserélni!
Sziasztok! Nemrég vettem egy honda xl 600-ast. Az indítással semmi gond pöcc-röff ugrik semmi gondom nem volt vele, nem eszi az olajat,nem csöpög sehol semmi, szóval meg vagyok vele elégedve eddig. Viszont amikor hidegen beindítom egy kopogó hang jön a blokkból. kb 6-7 perc melegítés után ez a hang megszűnik. Akinek van valami ötlete vagy sejti hogy mi lehet ez a kopogó hang légyszi írjon
Sziasztok!
Van egy 50 es Giilera rcr enduro krossz mocim, (derbi blokkos) és még ne mvolt szétkapva a mocija. 20000 km van benne és most már megérett egy gyűrűzésre mert kcisit vesztett az erejéből. Azt szeretném kérdezni hogy ha új gyűrűt rakok bele a főtengely bírni fogja a nagyobb kompressszióttt vagy ruházzak be egy új főtengelyre is.?
Az olaj is lehet, de meg kellene nézni a kuplungkosár réseinél az éleket, ahová a lamellák körmei kapaszkodnak. lehet hogy az élek hullámosak mert kiverődtek és a lamellák nem tudnak összesimulni.Ilyenkor nehezen is lehet a kuplungot kiemelni,illetve bizonytalanul működik.
Kb. 1-2 hónapja olyan hiba jött elő a gépemben, hogy elkezdett qrvára csörögni, végül kiderült hogy a vezérműláncnál volt a hiba, akkor cserélt a szerelő vmit benne (nem láncot és nem feszítőt, de nem tudom pontosan mit, 10 ezer forintos alkatrész volt, azt mondta hogy a lánc még OK és a feszítő is)
Hát ma megint előjött (javítás óta még szerintem 1000 km-t se mentem), egy kereszteződésnél fékeztem és váltottam vissza és egyszer csak elkezdett igen erősen zörögni,csörögni mint a múltkor.
Fordulatra halkul, megszűnik.... szóval megint a vezérműláncnál lesz a hiba, de nem értem, hogy ilyen rövid idő alatt mi a f@szért adta meg magát megint...
Láncon és feszítőn kívül mi van még, mert jó lenne megtudnom, hogy mit cserélhetett a szerelő, ill mi okzhatta ,hogy ilyen rövid időn belül (és kevés km után) megint beszart?
Az a baj hogy a szerelő nyaral külföldön és nem tudok vele beszélni, de eléggé idegesít a dolog és ezért szeretném megtudni, hogy mi baja lehet a gépnek
sziasztok,125-ös yz-m most lett felujjitva,szakszerűen lett összerakva de valamiért csúszik a kuplung,pedig előtte semmi baja nem volt,mi lehet a baj?olaj?
Nekem xt 600 csinálta ezt a sztenderkapcsoló miatt nem tudom ezen a tipuson van-e. Szerintem éremes megnézni ha van rajta. Ideiglenesen ki lehet kötni.
Ennek a karbi tetején, a gumitoroknál van a csavar, most jelenleg 1.5 fordulatra van nyitva.Probáltam már egészen2.5 ig nyitni is de nem nagyon reagál rá.
Hali !Van egy xj550-esem,kínlódok a karbival!Nem ejti vissza a fordulatot 3-4 ezrerről ,ha mégis akkor csak lassan.pillangoszeleptengelyt már tömítettem, membránok ,gumitorkok jók.Esetleg kicsi volna az úszószint, ezért nagyon ki kellnyitnom a központi csavarral a pillszelepeket?Alapjárat jó, hidegen melegen jól indul!Ötleteket várok ,nekem nincs jelenleg több!
A szelepszár szimering szarságát onnan tudod megállapítani ,hogy a gáz levétele után füstöl.Ha kompresszió értéked jó attól még az olajlehúzó gyűrű még lehet szar .
Nem tudom milyen motorod van, de általában a jeladóból 2 vezeték jön ki azt mérd.Az ellenállás értéke bármekkora azt a serviz könybe le lehet ellenörizni az a lényeg ,hogy ha tudsz valamit mérni akkor valoszinü hogy küldi a jelet.
Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy van egy Cagiva Ala Verde 250 es motorom és szaggat húzatáskor a gyújtása!
Én a gyújtáselektronikára gyanakszok mert látszik hogy nem a gyári van rajta és az miatt lehet!
Tud e valaki hogy hol lehet ehhez megeggyező valamit kapni hogy jó legyen? Mellékelem a képet ami most van rajta.
Van egy 50 es Giilera rcr enduro krossz mocim, (derbi blokkos) és még ne mvolt szétkapva a mocija. 20000 km van benne és most már megérett egy gyűrűzésre mert kcisit vesztett az erejéből. Azt szeretném kérdezni hogy ha új gyűrűt rakok bele a főtengely bírni fogja a nagyobb kompressszióttt vagy ruházzak be egy új főtengelyre is.?
Kb. 1-2 hónapja olyan hiba jött elő a gépemben, hogy elkezdett qrvára csörögni, végül kiderült hogy a vezérműláncnál volt a hiba, akkor cserélt a szerelő vmit benne (nem láncot és nem feszítőt, de nem tudom pontosan mit, 10 ezer forintos alkatrész volt, azt mondta hogy a lánc még OK és a feszítő is)
Hát ma megint előjött (javítás óta még szerintem 1000 km-t se mentem), egy kereszteződésnél fékeztem és váltottam vissza és egyszer csak elkezdett igen erősen zörögni,csörögni mint a múltkor.
Fordulatra halkul, megszűnik.... szóval megint a vezérműláncnál lesz a hiba, de nem értem, hogy ilyen rövid idő alatt mi a f@szért adta meg magát megint...
Láncon és feszítőn kívül mi van még, mert jó lenne megtudnom, hogy mit cserélhetett a szerelő, ill mi okzhatta ,hogy ilyen rövid időn belül (és kevés km után) megint beszart?
Az a baj hogy a szerelő nyaral külföldön és nem tudok vele beszélni, de eléggé idegesít a dolog és ezért szeretném megtudni, hogy mi baja lehet a gépnek
nem tudtok olyan céget aki veszprémben vagy zircen motorok hengerfej sikolásával foglalkozik?
köszi előre is a válaszotok
én egyébként, amikor már végképp nem tudom a karbi gondját , azt szoktam csinálni hogy mindent belövök a gyári alapértékre, és onnan finomítok.
Cserélném a vezérműláncot de nem tudom levenni a főtengelyen lévő fogaskereket és így a láncot sem! Hogy kell levenni? Kawasaki ZZR 250
A malaguti f12 robogóm 80-nál ahogy visszaengedem a gázt utána ahogy húzom neki olyan mintha csúszna a kuplungja mi lehet a baja?
Olyan problémám lenne hogy van egy Cagiva Ala Verde 250 es motorom és szaggat húzatáskor a gyújtása!
Én a gyújtáselektronikára gyanakszok mert látszik hogy nem a gyári van rajta és az miatt lehet!
Tud e valaki hogy hol lehet ehhez megeggyező valamit kapni hogy jó legyen? Mellékelem a képet ami most van rajta.