Sziasztok! Tud valaki nekem segíteni abban, hogy a NPR-1 alatta 0,1 OHM (F) mit jelent? Az ECU-m nem szuperál és ezt az alkatrészt kellene kicserélnem. Esetleg valaki tud adni címet, hogy honnan lehetne rendelni és mi is ez pontosan? Előre is köszönöm a segítséget
üdv keresek olyan urat/hölgyet kinek ismerőse vagy saját maga dugattyú + gyűrű gyártásával foglalkozik:) kitseee@hotmail.com
köszönöm:) (aprilia sr 125/ 172 malossi tuning)
Bocsánat nagyon buta vagyok, de megint tanulhatok valamit. Az mit jelent hogy colos méretezésű? A sűrű menetezésre vonatkozik? Vagy a méretre vagy mire?
Hali!Ez nem metrikus csavar ,collos méretezésű,leggyorsabban mezőgazdasági gépalkatrészeket forgalmazó üzletben kaphatsz ilyet.Én már csavarboltban(fabory)kaptam már.
Lehet valami alkohol származékot tartalmaz a féktisztító?Nem vagyok mai gyerek de még nem használtam soha!Az ötlet nem rossz!Majd ha kipróbáltam tudósítok!
Szevasztok
olyan kérdésem lenne hogy van egy 88-as zx10-esem karbis persze és levettem a karbit átnéztem hogy nem-e piszkos mindent vissza tettem ugy ahogy volt és most meg a karbi túlfolyóból ömlik a benzin és nem megy 2 henger csak néha szerintetek mi lehet a baj ? gyertyák jók adnak szikrát subertű is jó úszók is gumi membrán is szal minden és rögzitve lett minden jól de eddig nem volt vele semmi gond ha valaki tudna nekem segiteni megköszönném
Sziasztok van vkinek ötlete mi okozhat erős zörgést k1 gixxer kuplungjában, alaphelyzetben erősebben, behuzva kissé halkul? A kuplung fedelet már vettem le kuplungtányér csavarok nincsennek fellazulva, kosár nincs beverödve. Én speciel a tűgörgös csapágyra gondolok, de lehet talán a váltótengely csapágya is.
Ha vki tud vmit kérem ne tartsa vissza
egy olajcsavarra lenne szükségem. Esetleg tudtok olyan helyet ahol ilyent tudok venni?
A csavar nyolcas és sűrű menetes A lyukak azért vannak megnyulva mert az általam most nagyon szeretett előző tulaj túlhúzta a csavart, csak nála nem törött le a feje, így mivel nálam kezdett ereszteni enyém lett a kitüntető feladat, hogy letörjem.
A menetes rész hossza: 10 mm
Menet külső mérete : 7.7 mm
A csavar eredeti hossza kb : 17 mm körül
A három lyuk átmérője nyúlás előtt kb 3mm lehetett
Belső átmenő lyuk átmérője : 4mm
Előre is köszönöm a választ!
U.i.: Ez egy KTM átmenő olajcsavar a blokk külső részén, erre jön rá a szűrőről a fitting.
Tudna valaki segitteni nekem abban,hogy,ha egy 600-as négyütemű 1 hengeres motort az első túlméretre felfúrunk,akkor hogyan és mennyi kilómétert kell járatni.
a fals levegőt egyszerüen le lehet ellenőrizni. vegyél egy flakon fék tisztito spray-t, és a csatlakozásokra fujkáld járó motornál.. ahol hallod h emelkedik a fordulat, vagy bármely irányba változna a megszokottól, ott szív falsot, mert ott beszívja a féktisztitót is .
Sajnos a gázbowden ha ki van kötve, akkor is csinálja. A pillszelep tengely visszamegy a helyére teljesen. A jelenség a moci melegedésével együtt erősödik, olyan falsgyanús.De jó a gumitorok, a membránok, a pillszeleptengelyt már eltömítettem.Szóval ezért vagyok tanácstalan!
köszönöm:) (aprilia sr 125/ 172 malossi tuning)
Bocsánat nagyon buta vagyok, de megint tanulhatok valamit. Az mit jelent hogy colos méretezésű? A sűrű menetezésre vonatkozik? Vagy a méretre vagy mire?
Üdv: Mater
olyan kérdésem lenne hogy van egy 88-as zx10-esem karbis persze és levettem a karbit átnéztem hogy nem-e piszkos mindent vissza tettem ugy ahogy volt és most meg a karbi túlfolyóból ömlik a benzin és nem megy 2 henger csak néha szerintetek mi lehet a baj ? gyertyák jók adnak szikrát subertű is jó úszók is gumi membrán is szal minden és rögzitve lett minden jól de eddig nem volt vele semmi gond ha valaki tudna nekem segiteni megköszönném
Ha vki tud vmit kérem ne tartsa vissza
Vagy mekkora a mérete?
egy olajcsavarra lenne szükségem. Esetleg tudtok olyan helyet ahol ilyent tudok venni?
A csavar nyolcas és sűrű menetes A lyukak azért vannak megnyulva mert az általam most nagyon szeretett előző tulaj túlhúzta a csavart, csak nála nem törött le a feje, így mivel nálam kezdett ereszteni enyém lett a kitüntető feladat, hogy letörjem.
A menetes rész hossza: 10 mm
Menet külső mérete : 7.7 mm
A csavar eredeti hossza kb : 17 mm körül
A három lyuk átmérője nyúlás előtt kb 3mm lehetett
Belső átmenő lyuk átmérője : 4mm
Előre is köszönöm a választ!
U.i.: Ez egy KTM átmenő olajcsavar a blokk külső részén, erre jön rá a szűrőről a fitting.
Üdv: Mater
Tudna valaki segitteni nekem abban,hogy,ha egy 600-as négyütemű 1 hengeres motort az első túlméretre felfúrunk,akkor hogyan és mennyi kilómétert kell járatni.
Elöre is köszi a segitséget.