Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hy all! 1 olyan kérdésem lenne hogy egy Yamaha TT 600 as igen erősen eszi az olyajat. Olyan szinten hogy a kipuffon jön ki beköpi a gyertyát nem pörög. DE a gyűrűk nincsenek elkopva. Okozhatja ezt a hibát a szelepszár szimering kopása elhasználódása?
Dehogy. Felesleges.
köszönöm, a válaszokat akkor már nem is kell válaszolnod az emailemre, köszönöm még egyszer
Az
gondoltam rá hogy aluhegesztővel felépíttetem, vagy kitöltöm aluragasztóval és egy bilincset rá, akkor szerinted ez felesleges?
Csapágy nincs benne. Ez a porvédő lóg bele pár mm-t és alatta a szimering...
azon a részen elvileg mi van belül? egy csapágy meg a szimering?
Semennyire...
Sziasztok!

Szerintetek ez mennyire veszélyes? kb 1 mm mély a bemarás:
Sziasztok!

Tudtok esetleg olyan oldalt ami kiböki milyen típusú motorba milyen olaj kell a válóba? Na most nekem az a problémám hogy most 15w40 van benne és vadi új kuplungtárcsák, és hát reggelente induláskor ha egyesbe teszem már megy is, hiába húzom be a kuplungot, nem kapcsol szét. Ez két három váltás után megjavul... szerintem csak olaj lehet, de milyen kell vajh?
akkor viszont segítséget kérek hozzá.melyik vezetékeket kell mérnem,és milyen értékeket kell kapnom? Előre is köszönöm.
Sziasztok.
Tudom nem ebbe a topickba való de csak itt adnak értelmes válaszokat.Érdemes lenne e vennem egy supermotos csizmát?Mert nagyon bejönnek,meg állítólag nagyon védik a bokát ami nekem fontos.
Több ilyen hatásu paszta van,én barkácsboltban vettem,de lehet hogy már csak ujabbak vannak,azok még jobbak.
ja és a Nicro pasztáról tudsz valami websopot linkelni ahol meglehetne rendelni?
lehet de hol lehetne utánna járni... seholse irnak erről a Polini hengerről adatokat :S
Én mindent ezzel fujok le kipufogócsavarokat,hfejet stb.
A meghuzási nyomatékról ne feledkezz el,lehet hogy a polini tömitésnek nagyobb kell mint a gyári erő.
tömitést most próbáltam máshonnan szerezni... remélem nem ugyan azt küldik, csaj megvolt gyözödve róla hogy eredeti polini tömités... majd kiderül hétfőn.. a másik mien pasztát javasolsz? ja és a hengertöcsavarok egyformák... gyáriak.. és mindegyiknél ugyan olyan csavar van
Én megpróbálnák más gyártásu hengerfejtömitést szerezni hozzá,és lefujnám az egészet hőálló 1300 fokos pasztával.Ha sikban van akkor csak a tömitées marad hogy gyenge vagy meghuzási problémák vannak a csavaroknál.Egyformák a tőcsavarok?Mert ha csak egynek is más a nyulása akkor gondot okozhat.Az előirt nyomatékkal való meghuzás és a sorrend sem mindegy.
némi elektromos info kellene
szeretnék indexet tenni a gépre
kapcsoló van rajta meg vezetékelve is van az eleje
de 3 lábas indexrelének van a helye rajta
erre hogy lehet a 2 lábút feltenni? ilyen elektronikus kütyü kap egy +12 ot egyik lábra és azt szaggatva adja ki magából (ez menne a kapcsoló felé)
felcserélni nem lehet mert kinyúl

újravezetékelni nincs kedven, tuti van erre valami nagyon egyszerű magyarázat
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. TUdja E valaki , hogy a susuki vs 400-as intrudernek a szelephézag állítása hidrotőkés vagy sem?
segitsetek
Ne haragudj, de nincsen pénzed egy tűszelepre, és időd egy beállításra? Rendbe tenni az üzemanyag ellátást, légteleníteni a víz rendszert,és utána lehet bármit kezdeni.
ferivagyok-- a henger és a hengerfej is lett sikoltatva...
tomi51-- mindig az égéstér felöl ég be és ezáltal beledolgoz a vizbe és de eddig a mostani a legrosszabb még a fémlap a hengerfej körül is elrepedt
elektro-motor-- ő szerintem inkább fordiva.. mert szokszor látom h a karbiból folyik a benzin mindig elkell zárnaom a csapot...
összetettbe mit javasoltok?
valószínüleg nem egyenes a hengerfej vagy a henger el kellene vinni síkköszörültetni ....
Szia!Hol megy szét?A vizátfolyóknál vagy az égéstérnél?
Ilyen előfordulhat , ha a keverék (levegő-benzin) benzinszegény, és túl magas hőmérsékletű az égés!