Roppant egyszerű ! Letekered a gyertyapipát, és kell lenni a testhez 6-8 mm-es szikrának. Ha ez nincs meg, akkor lehet kezdeni keresni , hol lehet a hiba. Mert fordul elő, hogy a gyertya tönkre megy de nem ilyen gyorsan. Annak oka van, hogy nagyon kormozódik.
Hali szerintetek mitöl nyirja ki az Nsr em a hengerfejtömitéseket...? annyit kell tudni róla, hogy 160 as polini, 3 hengerfejtömitést vettem eddig de mind 3 at kinyirta 2. után már kivettema termot és sikoltattam a H.Fejet na 1000km-vel többet is tudtam menni.. de hát a f*szom kivan h álandóan szét kell szedni..... nincs valami ötletetek?
ahogy nézegettem dugulás nincs... szivatyú is hajt szal végkép nem tom mi lehet a gond a rendszerben...
Helosztok. Van egy 125 ös gilera rx-em és elégette a gyerya szegmencsét. Valaki tudna nekem ebbe segíteni ,hogy ez mitől fordulhatott elő. Talán nagy előgyujtás, vagy rossz minőségű, hőrtékű gyertya?
elektro-motor Borsodba lakok az olaj lehet h kicsit sok benne mert az arol 2T volt csak otthon és arra azt mondák h abból nagyon picivel több kel mert nem jó minőségű de ha a gyertyát meg takarítom akkor még szikrát adnia kéne azért gondoltam a gyújtó trafóra h hibás
Valaki tud nekem segíteni a simsonom kb 20 km útán a gyertya megadja magát hiába csiszolom már mindent csináltam mosogato szerel a kormot leszedtem mind 1 szemig csilogot vilogot mint az új akkor se add szikrát csak ha újat teszek be de az is csak adig tart most a gyújtótrafóval van a gond vagy szar gyertyát fogok ki?
Sziasztok! Valaki segítsen! Egy honda transalp 600-al kapcsolatosan van olyan kérdésem hogy, nagyob gázadásra nem pörög fel hanem torpan, de ez talán joban üresben jelentkezik, menet közben nem anyira.
A motorja abszolult szépen jár, nem csörög, nem füstöl, alapjáraton viszont néha piciket durran, nem is durran csak pöffen inkáb.
A kérdés az lenne hogy ennek mik lehetnek az okai, nagy baja lehet vagy pedig lehet hogy csak légszürőt kéne cserélni vagy karbit takarítani? Esetleg valami szelephézag gondlehet?
Fontos lenne hogy valaki segítsen mert holnap megyek érte!
Ok! Most egy tankolás erejéig tölts több olajat a benzinbe egy két kupaknál,hogy gyógyuljon! 5 cl nyugodtan mehet bele.De az olajtartályt is töltsd fel és nézd meg majd hogy mennyi fogy majd el az egy tankolás alatt!Igy megtudod hogy jóe az automata különolajzásod,vagy kelle rajt állitani!
A különolajzást a Te motorodon nem tudom hogy van megoldva,az enyémen a gázbovden ágazik két felé és az egyik ága az olajszivattyu beállitó excenterét mozgatja.Az excenteren van jelölés hogy max gáznál egybe kell esni a két jelnek.
Azért ezt a részt is nézd át mert ha a tiéd is ilyen akkor lehet bovdenlazulás,szakadás is,ekkor minimális olajzás van csak!
Jó szerelést!
Látom neked feladta az élet a leckét olajozás terén....
Az tuti hogy mostantól megfogadom a tanácsod és én is rakok a tankba egy két kupaknyi olajat a biztonság kedvéért... de nem használok full szintetikusat mert a motor csak egyféle fél szintetikussal volt kezelve és nem szeretnék átállni...
Még 1 szer köszi a segítséget
Sajnos a 2 ütemüeknek ez az olajzás dolog a fájó pont.Nagyon kell rá ügyelni,de sajnos semmi nem jelzi hogy nincs rendben,csak azt hogy a tartályban kevés az olaj.Én minden tankolásnál a 3-4 liter benzinhez teszek 2 kupak keverékolajat.Az olajtartály szintjét pedig minden tankolásnál ellenőrzöm,hogy fogy e,ugy hogy tankolásonként mindig kiegészitem fullra az olajszintet,van a sisaktartómban mindig egy 2dl es üvegben keverékolaj.Igy ha tankolásnál kinyitom az olajtartály tetejét és látom hogy tele van akkor tudom hogy meghalt az olajzásom.De a motor nem fog tönkremenni,mert az a benzinbe öntött kevés olaj azért védi egy kicsit.Nekem tankolás olyan 100 km ként ,ekkor tankolok2.8-3.3 liter közötti benzinmennyiséget.Ehhez az olajfogyasztásom az olajtartályból a gyári beállitás szerint 1 dl keverékolaj!Tehát gyárilag olyan 30 as keveréket állit elő a szivattyum átlagban.A motorom különben egy kymco zx fever,eredeti honda blokkal szerelve.
És csak fullsztntetikus olajat használj,ha drágább is.A kenéshiány különben először nálam ugy jelentkezett hogy a motor kicsit jobban meghajtva hirtelen tulmelegedett és megállt.Pár perc hülés után elindult.Ezt csomószor lejátszotta.És még mindig ment.kb 10 alkalom után kezdett hangja lenni,na akkor vége volt,de akkor is még beindult.Ha lett volna eszem és a benzinben olaj,akkor nem dobtam volna ki egy halom pénzt.De akkor még tapasztalatlan voltam és szerelőhöz vittem előtte 2 nappal megnézetni,hogy jó e az olajzás,aki közölte másnap hogy jó!És a következő nap már zuhogott.
Millió köszönet a segítségedért! Ez a kis robesz 2 ütemű a délután folyamán ezzel a keverékolajozásos dologgal megpróbálom beindítani remélem sikerül és nem lesz baja... Még egy szer köszi nem tudok elég hálás lenni
Hello mindenkinek! Van egy Honda blokkos robogóm, ami a napokban romlott el. Hazafele jövet elkezdett lassulni a motor hosszabb úton, majd aztán le is állt. Innentől kezdve se kép se hang. Egyszer sikerült beindítani az úton, de akkor is csak "koppgázon" berregett alattam a motor. Hazatoltam, majd szétszedtem a karburátort, hátha valamelyik fúvóka eldugult. Kitisztítottam, majd beindítottam. Beindult, de 10 másodperc erejéig. Megint ugyanúgy tett, mint az úton, csak ez gyorsabban játszódott le. Megint szétszedtem a karburátort, az úszóházat megfürdettem benzinben, most pedig ott tartok, hogy be sem indul. Gyertya barnás színű, szikrát ad. Automata szivatós a motor, és 4 ütemű. Mi lehet a gondja?
Milyen robogó 4 ütemü v 2 ütemű?Ha 2 ütemű,tégy a benzintankba olyan 25 ös keveréket először is.Utánna nézd meg a kompressziót!Ha esetleg beindulás után zuhog,v csörög akkor már kiment a hajtókarcsapágy de ez elég durva hang.Ha csak gyenge hang van akkor még van remény.
Sajna nekem 75 e ft ba volt az olajszivattyu meghibásodása!
Azóta minden OKOSSAL ellentétben nekem mindig van a benzinemben is keverékolaj.
ahogy nézegettem dugulás nincs... szivatyú is hajt szal végkép nem tom mi lehet a gond a rendszerben...
A motorja abszolult szépen jár, nem csörög, nem füstöl, alapjáraton viszont néha piciket durran, nem is durran csak pöffen inkáb.
A kérdés az lenne hogy ennek mik lehetnek az okai, nagy baja lehet vagy pedig lehet hogy csak légszürőt kéne cserélni vagy karbit takarítani? Esetleg valami szelephézag gondlehet?
Fontos lenne hogy valaki segítsen mert holnap megyek érte!
A különolajzást a Te motorodon nem tudom hogy van megoldva,az enyémen a gázbovden ágazik két felé és az egyik ága az olajszivattyu beállitó excenterét mozgatja.Az excenteren van jelölés hogy max gáznál egybe kell esni a két jelnek.
Azért ezt a részt is nézd át mert ha a tiéd is ilyen akkor lehet bovdenlazulás,szakadás is,ekkor minimális olajzás van csak!
Jó szerelést!
Az tuti hogy mostantól megfogadom a tanácsod és én is rakok a tankba egy két kupaknyi olajat a biztonság kedvéért... de nem használok full szintetikusat mert a motor csak egyféle fél szintetikussal volt kezelve és nem szeretnék átállni...
Még 1 szer köszi a segítséget
És csak fullsztntetikus olajat használj,ha drágább is.A kenéshiány különben először nálam ugy jelentkezett hogy a motor kicsit jobban meghajtva hirtelen tulmelegedett és megállt.Pár perc hülés után elindult.Ezt csomószor lejátszotta.És még mindig ment.kb 10 alkalom után kezdett hangja lenni,na akkor vége volt,de akkor is még beindult.Ha lett volna eszem és a benzinben olaj,akkor nem dobtam volna ki egy halom pénzt.De akkor még tapasztalatlan voltam és szerelőhöz vittem előtte 2 nappal megnézetni,hogy jó e az olajzás,aki közölte másnap hogy jó!És a következő nap már zuhogott.
Sajna nekem 75 e ft ba volt az olajszivattyu meghibásodása!
Azóta minden OKOSSAL ellentétben nekem mindig van a benzinemben is keverékolaj.