Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heló mindenkinek!
VAn egy 125-ös enduróm, és sejtéseim szerint belefolyik a hűtővíz a hajtómű olajba , mivel eléggé híg lett , és párásodik a "kukucskáló" üvege a blokk oldalán

Az lenne a kérdés, hogy milyen tömítés, vagy szimering adhatta fel a szolgálatot az elmondottak alapján?
hali
Nemrég vettem egy GS 500-as Suzuki-t amikor a motor bemelegszik a fordulatszám fölpörög 4000-re. Mi lehet az oka? Aki tud segíteni.
Előre is köszi!
inkább a vaáló érdekelne!
sziasztok azt szeretném megkérdezni hogy tudna nekem valaki segiteni ?
aprilia rotax 123-as bloknak az öszerakási ábráit vagy rajzait meg tudná nekem valaki szerezni meg mutatni?
előre is köszönöm
köszönöm holnap rakok uj gyertyát bele
és meg probálom a tü állitást is
Gyertya tisztítás, karbi állítás.. szerintem karbi környéken lesz inkább a gond, tudtommal a drznek a karburátorában is van gyorsító fuvoka, ami hirtelen gáznál bespriccel egy kis adag benzint a torokba.. valoszinüleg tul meleg van már a motornak, és ezzel a kis plusz adaggal már tul dus lesz a keverék neki. Tűt dobd egyel lentebb, szerintem javulni fog a dolog.
köszönöm akkor holnap gyertya cser
hát, elképzelhető, hogy gyenge a szikra, és ha nyakonöntöd nem gyújt eléggé, de ha fogadni is kéne rá, akkor karburálási probléma.
jó estét a népnek
estleg ha volna aki táv gyogyitásba tanácsal eltudna látni
szoval van egy drz 400e motorom és ha hirtelen odarántok neki akkor be fulad
kérdés hogy ilyenkor a karburátoron kell alitani vagy gyujtás probléma is lehet
köszönöm estleges épitö jelegü tanácsot
jobban szemügyre veszem,és várom a további ötleteket . Nagyon köszönöm.
Gyújtás jeladót is ellenőrizted ?A kormány nyak körül vezeték törés lehet még.A szigetelés nem minden esetben sérül meg.
még annak örülök hogy a karbira tippeltek mert így talán nincs nagy gond! ebbe a motorba csak véletlen csöppentem bele ügyhogy azért nemnagyon ismerem.ezáltal minden segítség nagyon jól jön!
na ezaz hogy bekell állítani!Na ezaz a dolog amitt még nemnagyon csináltam,de ha kapok segítséget lehet hogy menni fog! nagyon lelkes vagyok.
És "bigoneoszi"-nak külön köszönet, hogy utánna nézett és talált róla dokumentációt, hogy 6 db van benne. :)
Akkor egyel volt több benne csak. Mondjuk én is elég elképzelhetetlennek tartottam, hogy egy elvileg eredeti japán lamellasorozatba egyel többet tesznek bele. De azért köszi. És még ha esetleg tudsz, akkor abban segíts legyél szíves, hogy most, hogy hét helyett csak a gyári 6 db van benne, egy lamállával kevesebb és egy közlő tárcsával kevesebbet is raktam bele. Na, most. Így, a kuplungkosárba lamellával kezdtem a betételt, aztán közlő tárcsa, lamella............. Így a legbelső és az utolsó lamella is tulajdonképp alumíniumra zár rá. Ha egy régi, keleti motort nézek (mz, etz jawa, stb.) akkor annál, a kuplungkosár, ahová az első lamella megy, ott rendes acél. Na, most ha a ebben is közlő tárcsával kellene kezdeni és úgy az első lamella, illetve a végén is az utolsó lamellára még kell egy acél közlő tárcsa, akkor még jobban feszít a rúgó és még keményebb a kuplung. Viszont, akkor a bojnyík gyerek, akitől vettem és buherálta, akkor egy tárcsát elgórt valahová. Na, már elnézést mindenkitől, hogy ilyen nehéz eset vagyok, de mindig tanul valamit az ember, nem szégyen tanulni az okosabbaktól, vagy akik már csináltak ilyen DR kuplungot.
Mindenkinek még egyszer köszöntem a szívélyes közreműködését, s, ha valaki tud ebben a "lamellával vagy tárcsával kezdem a sort" témában segíteni, azt megköszönöm.
pég ez a karbi lesz. Be is kel állitani ám.
6 darab kell bele ahogy néztem.
szerintem a tűszelep rendesen elzár,de a szintet azt nemnéztem hogy meddig van! Még azt az ötletet kaptam,hogy a karbi előtt levő gumicsonk ellehet öregedve.Deszerintem akkor nemmenne nagyfordulaton sem.Aztán lehet nemjól gondolom!Deazért az úszószintet megnézem,és köszönöm szépen!
A vészleállítót,és a kitámasztó kapcsolóját is megnéztem de semmi hibát nem találtam.Lehet,hogy szerelőhöz kell vinnem?
Már az egész szétszedtem ,és végigtapogattam mégsem találtam a hibát.Még valaki?
tűszelepet megnézted hogy rendesen zár-e? Úszoszint a gyári?
Üdv mindenkinek! Szeretnék kérni egy kis segítséget.Van egy honda cr 250-esem,es az a problémám vele,hogy kisfordulaton csak dadog,de amikor eléri azt a bizonyos fordulatot onnandtól kezdve tökéletesen működik.Meg ha alapjáraton ketyereg hamar felpörög magától,és fenttartja a fordulatot,elég magas fordulatonüzemel tovább.Hanagyon picit meghúzom a gázt,visszaáll alapjáratra,és kezdi előről! Akarbit már kipucoltam,denemlett jobb! Hidegen melegen tökéletesen indul.Szóval nemtudom hogy hollehet a probléma.Remélem valaki tud mondani valami okosat,mert neken meghaladja a képességeimet!
biztos megcsinálják 10000 ből mivel van hogy a gyári szimmering a pár kb 10000 .... az utángyártott is 3500 körül plusz olaj plusz munkadíj ... és porvédő párban kb 5000 típustól függően ....
én a helyedben levenném a tankot, ülést, és nekiállnék átnézni az egész kábelezést. a csatlakozásokat leginkább. jártam már ugy robogóval, hogy egy menet után szét csuszott egy csatlakozó, alig észrevehető helyen, és egy az egyben elment az egész gyujtás... szerintem ezeket nézd át. valahol ott lesz a hiba
az oldaltámasz kapcsolóval eddig nem törődtem,mert letámasztva is belehetett indítani.A vészleállítóval pedig nem önindítózik.eggyik sem jön be.De eddig is köszi!