Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A bovden is új, nagyon könnyen mozog a bovdenköpenyben. A legnagyobb baj, hogy amikor összehúzatom a nyomórugó bent a kuplungkosárnál, a spirálok közt éppen, hogy csak van egy kis hézag, így nagyon nagy az előfeszítése. Arra lettem volna kíváncsi, hogy nem-e csak 5 lamella kell bele, mert akkor nem szorul annyira össze a rugó, így, ezáltal könnyebb a kuplung. Viszont nem sok esélyt látok arra, hogy amit rendeltem lamella szettet, az 6 db-os, de csak 5-öt kellene bele raknom.
Egyébként mindenkinek köszöntem a segítséget. S, ha valaki tud okosat mondani még ebben a témában, azt megköszönném.
Üdv. mindenkinek. Atos.
Oldal támasz kapcsoló ?
Vészleállító nincs beragadva ?
Én is jártam már így....
bowdent nézném át először...
Helló próbáld ellenőrizni a bovden elvezetését ,ne legyen megtörve .Ne legyen kiszáradva . VD 40 csodákat művel.
bowdened faca?
haver fz-jén is alig tudtuk huzigálni a kuplungot bowdencsere után vajpuha lett
pedig a bowden viszonylag jól mozgott üresen
meg nézd körbe hátha feszül valami a kinyomó résznél
Helló. Segítene nekem valaki? Egy viszonylag régi suzuki dr 600-as engurom van (85-87-es évjárak körüli). Az a baj vele, hogy a kuplunk annyira irreálisan nehezen megy, hogy kb 10-15, viszonylag rövid időn belüli kuplungolás után egyszerűen annyira elfárad a kezem, hogy alig bírom behúzni. Állítólag, akitől vettem azt mondta, hogy már kopott a lamellasor, így 1-vagy 2 lmellával több van benne. 7 db volt benne. Én vettem hozzá egy lamellakészletet, de abban 6 db volt, de így, ezekkel is, ha összetettem, annyira kemény a kuplung, hogy nagyon. négy db nyomó rúgó van benne, már csak arra tudok gondolni, hogy nem az eredeti rugók, csak mivel már megcsúszott nekik a kuplunk, így tettek bele erősebbet. VAgy előfordulhat, hogy 6 db volt a készletben, de csak 5 kell bele? Nem volt még dr-em én nem is én szedtem szét, így lehet hogy tákolva van, s hiába rakom ugyan úgy össze, ahogy volt, ha már eleve rosszul van összerakva. Akinek volt már ilyen dr-rel dolga, kérem, ha tud, segítsen. Előre is köszöntem. Üdv. Atos.
Én nem kockáztatnék.Mi van ha útközben teljesen eldurran a szimering?Fék nuku,kerék alá folyik és elesel stb.
Mindenképpen kicserélném indulás előtt.Nem olyan hosszú idő,max később érsz horvátba kicsivel.
Nem biztos, hogy nem kell tisztába tenni. Azért mondtam a kutat...
igen arra én is gondoltam hogy valami nedvszívó rongyot rátekerek a telóra.
a motoron van test meg a gyújtotrafónál is ,valami más hiba lesz.
Ha tényleg nincs más választás, indulj el így, de szigszalagot vigyél, és ha jobban folyik akkor a kutakon található papít törlőkendővel tekerd be úgy, hogy a működést ne zavarja.

A kifolyó olaj nem csak hogy balesetveszélyes, de kinyírja a fék "gumi" alkatrészeit, porvédőit. A fékbetét is odalesz...
hát azt inkább nem kellene erőltetni , mert elkezd jobba folyni, esetleg ráfolyhat a féktárcsára, és ha meg kellene hirtelen állni, akkor baj van , de te tudod...
Sziasztok!
Holnap indulnék motorral Horvátországba, és ma vettem észre hogy a bal első teleszkópon kicsit szivárog az olaj. Sajnos idő hiányában már nincs lehetőség szervizelni. Vajon el merjek e így indulni, kb 2500 km lenne az össztáv?
Kontakt hiba ,nézd meg a testkábeleket.
Szevasztok drz m-en nincs gyújtás.Mi lehet a baja, amikor a gyertya, a gyújtótrafó, és a gyújtáselektronika is működik másik motoron. Ki találkozott már ilyennel?előre is köszi!
A porlasztólevegőcsavarján is próbáld meg az állitást.Mármint ha kétcsavaros a porlasztód!
Én azért megpróbálnám a Babetta gyujtást megnézni,jó-e!Tirisztor,stb a Babetta tipushibák.Laza jeladó szegecselés,ilyenekre gondolok.A Babetta gyujtás is többfajta és egymással nem jó kombinálni mert mások az egységek ha jol tudom.
Természetesen jó helyen van a gyújtás...miután elindul minden probléma nélkül megy, azt meg nem hinném hogy sok benzint kap mert a gyertya teljesen tiszta, majdnem "őzbarna".
köszi a segítséget
Nekem 10e-ért csinálták.Ez tény.
Az öcsémnek szintén 10e-ért csinálták.Ez is tény!
Tehát tapasztalat és nem csak unalmamban írkálok minden hülyeséget össze-vissza.....
Az,hogy te mennyiért csinálod a te dolgod....DE RAJTAD KÍVÜL MÉG NÉHÁNYAN FOGLALKOZNAK MOTORSZERELÉSSEL!
Nem kell egyből megsértődni,ha vki olcsóbb ajánlatot tesz...A kolléga majd eldönti,hogy hova szeretné vinni,vagy esetleg nekiáll maga mókuskodni.Ezt bízzuk rá.
Láttam már én is érdekes dolgokat,árakat és hozzászólásokat mégsem hülyézek le egyből mindenkit...!
További szép napot!
Halihó
Na +érkeztek az okoskodók, a más fszával csalántverők
Üdv a csapatban
Csak pár gondolatot leírnék...
olaj úgy 3pénz
simmering garnitúra úgy 4-12pénz (főleg minőség és +porvédő függő)
a md. tényleg 6pénz
Aki nem kompetens kérem NE ugasson bele
Kinek nem inge ne vegye magára
1ébiránt oda viszed,ahova gondolod,a döntés csakis a tied
Üdv
Igen-igen!Max 10e-ért bárhol megcsinálják,és ebben a szerelés+olaj+szimmering+garancia+minden benne van....Nem éri meg otthon mókuskodni .....
Halihó
Ha kellek keress...anyag+md. 15pénz.
Elérhetőségeim az adatlapomon