Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az AC kikapcsol akkor is, ha direkt 12 voltot adsz neki. Ahogy megvan a benzinnyomás, azaz bezárnak a tűszelepek, és megszúnik az áramlás, leáll.
Próbáld ki, hogy befogod a kivezető csövet. Csak ne legyen levegős, mert az egy kicsit megbolondítja.
Szervízben kb. egy óra munkadíjat számolnak fel. Plusz a szimmering, meg az olaj, de azt neked is meg kell venned.

Szóval egy óra mdíj, kb. 5-6000 ft.

Egy tank benzin ára.

Geci nagy lehúzás....
úszóház szellőztető nincs eltömődve? én erre tippelnék!
Keress rá a google-ban: alumínium-hegesztés. Pont ebben a cipőben jártam 3 hete. Nekem a blokk tört ketté, de spiáter-ből van, és nem lehet hegeszteni. Kifurkáltam, és összedrótoztam, illetve csavarozgattam. De a keresőben nagyon sok céget találtam.
Remélem segítettem: Gyufa.
Sziasztok!
nem tud vki olyan hegesztőt veszprém megyében aki hengerfejet (ktm lc2= yamaha dt 125r hengerfej) tudna hegeszteni ugy hogy odaviszem és meg is tudná csinánli nagyon sürgős lenne!
köszi előre is
Jajjjj
A Tomit ismerem, de azé nem árt ha tudod mit rendelsz.
No az nincs, régi kuncsaft vagyok, csak megyek.
Gogle: csapágy bolt hajdú utca, ezekre kijön, és ott van telszám.
pont most rendeltettem a tombikeres csávótól első fogaskereket, onnan a környékrő na, jövő pénteken lehet megnézem. telszám nincs?
XIII. ker Hajdú utca, csapágy bolt. Van azonnal, és a fickó is motorozik, ért hozzá, és mellesleg occó.
téleg? mer akkor megnézem holmennyié rendeljek szimeringet
meg én . ebben ketten már profinak számítunk .
Én!
Nézz rá a www.motorhang.hu lapra!
Nyugi, no para, egyszerű az egész, egyedül arra figyelj, de arra tényleg nagyon, hogy a csúszószárat ne sértsd meg, még egy nagyon picit sem, mert akkor két rugózás, és tönkrement az új szimering, én már tapasztaltam :( Na meg a belső alkatrészek sorrendjére kell figyelni, de lehet hogy rosszul nem is lehet összerakni, azért előtte pumpáld ki az olajat, és hagyad egy jó időre kifolyni a maradékot, mert különben nyakig olajos leszel, én is féltem először tőle, de tök egyszerű a menet, de mondom a csúszószárra vigyázz mint a csajodra
ki segít cserélni villaszimeringet? kicsit tartok tőle, még nem csináltam. de nem akarom h lehúzzanak szervízben
Nem lehet, hogy valamelyik előző tulaj betett egy rejtett kapcsolót? Át kéne nézni a vezetékköteget, hátha lehet látni valamit.
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. A motorom nem indul be.
Hibajelenség: Az AC pumpa nem működik.

Amit átnéztünk: AC pumpa jó( vettem másikat, de sajnos feleslegesen, mert jó volt), Biztosítékok jók, gyujtáskapcsoló, gyorsleállító jók, üzemanyag relé jó, Engine stop relé jó, dőlésérzékelő is jó.

Egyszerűen gőzünk sincs mi lehet vele a baj.... Az ECU-t akarnánk megnézni, hogy hol kap földelést, de sajnos nem találok cbr 929-hez sehol se normális kapcsolási rajzot.Csak a manuálban lévő gyerek rajzot. Ha a üzemanyag relét rövidre zárjuk akkor a pumpa működik csak nem kapcsol,Ha nem az ECU tól adjuk a földelést akkor szintén jó, csak ugyebár akkor nem kapcsol ki, mert nincs mi vezérelje.

Ha valakinek van ötlete, hogy mit nézzünk még, illetve van kapcsolási rajza hozzá, kérem jelezze.
A rajzot a ducktoy@freemail.hu-ra lehetne küldeni.
Előre is köszi a segítséget.
Ja és nem lehet hogy benzindus a keveréked?Bocs hogy külön irtam
Ne haragudj a gyujtásod jó helyen van?
Üdvözletem mindenkinek!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy Simsonnál miért lehet az, hogy ha hideg vagy közepesen meleg a motor akkor pöccre indul, de üzemmelegen csak tolásra?
Nem kap sok anyagot mert a gyertya szép tiszta. Azt még azért leírom, hogy mégis milyen: 4felömlős 55 ccm henger, átalakított gagyirezó, 18asra tágított gyári BVF karbi, babetta gyújtás (azt hozzáteszem, hogy nem lehet a gyújtás mert nagyon nagy szikrát ad már akkor is ha egy kicsit erősebben lenyomom a berúgókart kézzel)
Előre is köszönet a segítségért!
reger-motorostárs! Te minket nem becsülsz annyira, hogy megtisztelj a keresztneveddel legalább, + azzal , az ország mely részén laksz, akkor minek beszélgetnénk veled?
Köszi Mummi!Maradtam tisztelettel,meg reménnyel!
üdv
létezik a DID-böl is több minőség a motorodra:

CZ O-gyűrűs meghajtólánc (428) (Hossz: 130 csap) 15600 Ft /db
Iris meghajtólánc (428) (Hossz: 140 csap) 5990 Ft /db
Iris erősített meghajtólánc (428) (Hossz: 136 csap) 7980 Ft /db
Iris erősített meghajtólánc (428) (Hossz: 140 csap) 8820 Ft /db
Iris O-gyűrűs meghajtólánc (428) (Hossz: 136 csap) 15960 Ft /db
KMC meghajtólánc (428) (Méret: 428, hossz: 134) 2950 Ft /db
JT ASAHI erősített meghajtólánc (428) (Méret: 428, hossz: 120) 3900 Ft /db
DID meghajtólánc (428) (Hossz: 126 csap) 4940 Ft /db
DID erősített meghajtólánc (428) (Hossz: 130 csap) 6700 Ft /db
DID O-gyűrűs meghajtólánc (428) (Hossz: 134 csap) 18300 Ft /db
DID X-gyűrűs meghajtólánc (428) (Hossz: 134 csap) 22260 Ft /db
sziasztok
nEM TUDNA VALAKI SEGÍTENI EBBEN A PROBLÉMÁBAN. A motor begyul és amint felmelegszik pár perc azonnal ledöglik!Mi lehet a probléma?