Az AC kikapcsol akkor is, ha direkt 12 voltot adsz neki. Ahogy megvan a benzinnyomás, azaz bezárnak a tűszelepek, és megszúnik az áramlás, leáll.
Próbáld ki, hogy befogod a kivezető csövet. Csak ne legyen levegős, mert az egy kicsit megbolondítja.
Keress rá a google-ban: alumínium-hegesztés. Pont ebben a cipőben jártam 3 hete. Nekem a blokk tört ketté, de spiáter-ből van, és nem lehet hegeszteni. Kifurkáltam, és összedrótoztam, illetve csavarozgattam. De a keresőben nagyon sok céget találtam.
Remélem segítettem: Gyufa.
Sziasztok!
nem tud vki olyan hegesztőt veszprém megyében aki hengerfejet (ktm lc2= yamaha dt 125r hengerfej) tudna hegeszteni ugy hogy odaviszem és meg is tudná csinánli nagyon sürgős lenne!
köszi előre is
Nyugi, no para, egyszerű az egész, egyedül arra figyelj, de arra tényleg nagyon, hogy a csúszószárat ne sértsd meg, még egy nagyon picit sem, mert akkor két rugózás, és tönkrement az új szimering, én már tapasztaltam :( Na meg a belső alkatrészek sorrendjére kell figyelni, de lehet hogy rosszul nem is lehet összerakni, azért előtte pumpáld ki az olajat, és hagyad egy jó időre kifolyni a maradékot, mert különben nyakig olajos leszel, én is féltem először tőle, de tök egyszerű a menet, de mondom a csúszószárra vigyázz mint a csajodra
Segítségre lenne szükségem. A motorom nem indul be.
Hibajelenség: Az AC pumpa nem működik.
Amit átnéztünk: AC pumpa jó( vettem másikat, de sajnos feleslegesen, mert jó volt), Biztosítékok jók, gyujtáskapcsoló, gyorsleállító jók, üzemanyag relé jó, Engine stop relé jó, dőlésérzékelő is jó.
Egyszerűen gőzünk sincs mi lehet vele a baj.... Az ECU-t akarnánk megnézni, hogy hol kap földelést, de sajnos nem találok cbr 929-hez sehol se normális kapcsolási rajzot.Csak a manuálban lévő gyerek rajzot. Ha a üzemanyag relét rövidre zárjuk akkor a pumpa működik csak nem kapcsol,Ha nem az ECU tól adjuk a földelést akkor szintén jó, csak ugyebár akkor nem kapcsol ki, mert nincs mi vezérelje.
Ha valakinek van ötlete, hogy mit nézzünk még, illetve van kapcsolási rajza hozzá, kérem jelezze.
A rajzot a ducktoy@freemail.hu-ra lehetne küldeni.
Előre is köszi a segítséget.
Üdvözletem mindenkinek!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy Simsonnál miért lehet az, hogy ha hideg vagy közepesen meleg a motor akkor pöccre indul, de üzemmelegen csak tolásra?
Nem kap sok anyagot mert a gyertya szép tiszta. Azt még azért leírom, hogy mégis milyen: 4felömlős 55 ccm henger, átalakított gagyirezó, 18asra tágított gyári BVF karbi, babetta gyújtás (azt hozzáteszem, hogy nem lehet a gyújtás mert nagyon nagy szikrát ad már akkor is ha egy kicsit erősebben lenyomom a berúgókart kézzel)
Előre is köszönet a segítségért!
reger-motorostárs! Te minket nem becsülsz annyira, hogy megtisztelj a keresztneveddel legalább, + azzal , az ország mely részén laksz, akkor minek beszélgetnénk veled?
Próbáld ki, hogy befogod a kivezető csövet. Csak ne legyen levegős, mert az egy kicsit megbolondítja.