pont olyan kérdés mint mikor cseréli az ember az olajat és a gazdi megkérdi hogy milyen az olaj ? olyankor bele kell nyalni és azt mondani kurva szar íze van milyen motorban volt a lamella ? mennyi gyárilag a vastagsága ? mennyi ennek a kopottnak a vastagsága ? a nyomólapok elszíneződtek ? a rugók kilágyultak ? ha nem értsz hozzá cseréld ki és vagy jó lesz vagy nem ...
Sziasztok érdeklődni szeretnék!
Első fogaskereket szeretnék cserélni a motoromon,csak igazából nem tudom milyen menetes a csavar ami fent fogja ellentétes vagy a megszokott menetes.
Várom a segítséget.
Megszeretném kérdezni hogy lehetséges-e hogy azért csúszik a kuplungom mert kopottak a lamellák?
Csak akkor csúszik el amikor magas fordulaton jár a motor ill. ha hirtelen gázt adok.
A fordulatszámmérő kérdés megoldódott, még is jól tudtam, hogy a gyujtókábelre kell tenni, csak magasra volt állítva a minimális fordulatszám azért mutatott mindíg nullát, most működik a robogón, ésa gixeren is, bocsi hogy fársztottalak vele titeket
Szia! Nekem is van egy SR-em, a vizes benzintől is volt már ilyen, de azért nézd át a gépet, nem-e csúszott szét a légszűrőnél a csonk (ilyen is vlt és csak 40-el tudtam hazajönni full szivatval:D), és akkor már mosd ki a légszűrőt is
Sziasztok srácok! Olyan kérdésem lenne hogy..! Van eggy aprilia sr-em és olyan baja van hogy menet közben elkezdett rángatni.. ráhúztam a szivatót akkor semmi gond visszaengedtem újból rángatni kezdett! Nagy nehezen hazaértem vele, vártam vele kicsit, utánna újból próbáltam indítgatni de semmi elindult le akart fulladni ráhúztam a szivatót fél percig járt és megált újból! Én arra gondolok hogy szutykos vólt a benzin és eldugult a fuvóka pl... a másik ami gondlehet hogy múltkor eggy szar kuton tankoltam ahol állítólag "vizezik" a benyót...?! Szerintetek ? Köszi előre is!
Lenne egy nem túl bonyolult kérdésem, bár nekünk mégis annak tűnt a végén... Van egy digitális fordulatszámmérőnk, és az a kérdés, hogy ezt hová kell csatlakoztatni, mert mi hiába próbálkoztunk, nullát mutatott bármilyen fordulaton. A készülék elemes, egy vezeték jön ki, és azt kell rácsíptetni valahová. Korábban már találkoztam hasonlóval, azt a gyertyakábelre, vagy a gyertya alá kellett tenni, és a frekvencia alapján mérte a fordulatot, de ez rejtéj,, pedig műkődőképes...
Hali.
A motorblokkon keresgéld valahol a szívótorok környékén a jeladó gombát, nagyon táp/test ellátás gond lehet. müszerfal mögött is megmozgathatod a csatikat.
Kezdő motoros vagyok, nemrég vettem egy 99-es ZX6R-t. Az a problémám vele, hogy 7,5-9e fordulat között megtorpan a motor, van a teljesítményben egy "lyuk". Továbbá, ha nagyon meghajtom a gépet, olyan, mintha nem kapna elég üzemanyagot, úgy érzem fullad. Ha valaki találkozott hasonló problémával, kérem segítsen.
Üdv: Lajtsi
30e km-es lett a vas (GSR). Elvittem szervízbe szelephézagot állítani, kap egy úgy láncszettet, hűtőfolyadék csere, fékolaj csere, fékbetétek csere, olaj csere, szűrők csere. Mit lenne még érdemes megvizsgálni, esetleg cserélni?
Előre is kösz.
Ugyanez van a mi kisteherautónkkal is. Ki lett már cserélve a gomba, meg szinte minden, egyedül az óra nem... de mint írtad ha lehúzod a kábelt, akkor is ilyen... lehet az óra kettyent meg
Egy tipp, lehet hülyeség, az összes csatlakozót fújd át wd 40-el...
lenne felétek egy kérdésem. van egy simsonom és állandoan el szállnak a kondik benne már 5-6-ot cseréltem. mitöl lehet ez.
Legyenszives valaki segitsen! elöre is köszike mindenkinek.
Sziasztok.
Volna egy kis problémám: (motorom Honda cbr 600f4i 2001)a műszerfalon a vízhőfokkijelzőm menet közbe össze vissza irkál nekem minden fajta értéket.Érdekesség képpen a hűtő bal oldalán elhelyezkedő kábeleket csatlakozókat széthúztam és akkor is irja mennyinél jár a hőfok.ha felemelkedik a fordulat 4000 fölé (üresbe is)akkor kezd el baszakodni de addig semmi gondja látszólag.Segítségetek előre is kössz.
Beállítottam a holtjátékot teljesen nullára, gyakorlatilag nincs holtjáték, de persze nem kuplungol ha kiengedem.A probléma enyhült, mert ki tudom venni sebességből. De sajnos még így is nehezen, így sem az igazi.
Ha csúszott a kuplungod ,és megmelegedtek-elgörbültek a lamellák azért nem emel ki , vagy nem emel ki rendesen . A kapcsolófogak azért nem tudnak szétkapcsolódni.
Első fogaskereket szeretnék cserélni a motoromon,csak igazából nem tudom milyen menetes a csavar ami fent fogja ellentétes vagy a megszokott menetes.
Várom a segítséget.
De a kép alapján a lamella kopott?
1. Elkoptak a lamellák.
2. Nincs holtjáték .
Nézesd meg valami motort már látott haveroddal, és tudni fogod.
Csak akkor csúszik el amikor magas fordulaton jár a motor ill. ha hirtelen gázt adok.
Mellékeltem a képet:
Köszönöm a válaszokat.
Tiplizek is jaftecolni! Köszike!
A motorblokkon keresgéld valahol a szívótorok környékén a jeladó gombát, nagyon táp/test ellátás gond lehet. müszerfal mögött is megmozgathatod a csatikat.
Kezdő motoros vagyok, nemrég vettem egy 99-es ZX6R-t. Az a problémám vele, hogy 7,5-9e fordulat között megtorpan a motor, van a teljesítményben egy "lyuk". Továbbá, ha nagyon meghajtom a gépet, olyan, mintha nem kapna elég üzemanyagot, úgy érzem fullad. Ha valaki találkozott hasonló problémával, kérem segítsen.
Üdv: Lajtsi
30e km-es lett a vas (GSR). Elvittem szervízbe szelephézagot állítani, kap egy úgy láncszettet, hűtőfolyadék csere, fékolaj csere, fékbetétek csere, olaj csere, szűrők csere. Mit lenne még érdemes megvizsgálni, esetleg cserélni?
Előre is kösz.
Egy tipp, lehet hülyeség, az összes csatlakozót fújd át wd 40-el...
lenne felétek egy kérdésem. van egy simsonom és állandoan el szállnak a kondik benne már 5-6-ot cseréltem. mitöl lehet ez.
Legyenszives valaki segitsen! elöre is köszike mindenkinek.
Volna egy kis problémám: (motorom Honda cbr 600f4i 2001)a műszerfalon a vízhőfokkijelzőm menet közbe össze vissza irkál nekem minden fajta értéket.Érdekesség képpen a hűtő bal oldalán elhelyezkedő kábeleket csatlakozókat széthúztam és akkor is irja mennyinél jár a hőfok.ha felemelkedik a fordulat 4000 fölé (üresbe is)akkor kezd el baszakodni de addig semmi gondja látszólag.Segítségetek előre is kössz.