Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kuplung bowden holtjáték mekkkora? Lehet nem ártana utána állitani, mert nem emel ki rendesen
ja és még annyit, hogy feltűnt ha indulok alig bírok 1-esből kettesbe váltani egy mozdulattal, mert megakad az üresben. Sajnos szerintem az összes váltás keményebb lett a kelleténél, mert régen elég volt egy finom mozdulat, most viszont egy hosszan tartó erős húzás kell neki.
Előre is köszi
Sziasztok!
Sajnos nagy problémám van a géppel. Yamaha xt 125 x, elérte a 23000 km-t és olyat csinál, hogy nem engedi ki sebességből. Például ha megállok 1-esben
akkor csak nagyon nehezen tudok vissza váltani üresbe. De volt olyan is, hogy megálltam lámpánál ötösben és nem engedte ( nem tudtam) vissza váltogatni, és ötödikben kellett elindulnom.Én személy szerint a kuplungra gyanakszom, de nem csúszik és alapvetően jól működik. Remélem nem a léptető villa lett kukás, de ez nem valószínű mert nem dobálja ki a sebességet.
Az lenne a kérdésem, hogy találkozott-e valaki hasonlóval vagy tudja mi lehet a baj?
Remélem tudtok segíteni! Előre is köszi
egy kérdés akkor mert kifelejtettem valamit ha csináltam hozzá nem légszűrőt és azt tettem bele és gyárit kivettem akkor esetleg az lehet a baja?
hali.van egy klr 600.am, és a motorblokk bal oldalán,ahol van a vezérmülánc,az alatt van egy másik lánc ami a kiegyenlitötengelyeket, és a vizpumpát hajtja. , ez a lánc el van nyulva , de nem tudom a nevét,hogy hogy hivják. légyszi irja meg valaki . köszike.
köszi.Én is nézegettem hasonló oldalakat,ezért nézném meg blokk szétszedés előtt az olajhűtőt. Vízpumpánál van lehetőség az összefolyásra?
Közben meg szétvet az ideg,mert vszínű csak 7végén lesz időm megnézni a gépemet.
lehet hogy megúszod a hengerfejet.
na még 1 kép, ez szemléletesebb!
a blokk elején található, gondolom a kipufogó leömlők pont előtte mennek!
bigoneoszi írta,hogy vízpumpánál nézzem meg.Ott is van olajjárat?A köv. lépés lesz az olajhűtő,ha vizes hűtésű ..És ha minden jó ezeknél,a hengerfejen kívül tudtok olyan deklit,fedelet,ahol összefolyhat? Nem akaródzik szétszedni a blokkot...
Generátor fedél töm.-t (bal oldali) néhány száz km-rel ezelőtt cseréltem.De ,ha jól emlékszem csak olaj csordogált. Ill. még a láncfeszítőnél matattam.
Hengerfejtömítésből,vezérműláncból ,ha netán kéne,csak gyárit merjek berakni ill. van-e utángyártott?
Sziasztok!
Lenne egy nem túl bonyolult kérdésem, bár nekünk mégis annak tűnt a végén... Van egy digitális fordulatszámmérőnk, és az a kérdés, hogy ezt hová kell csatlakoztatni, mert mi hiába próbálkoztunk, nullát mutatott bármilyen fordulaton. A készülék elemes, egy vezeték jön ki, és azt kell rácsíptetni valahová. Korábban már találkoztam hasonlóval, azt a gyertyakábelre, vagy a gyertya alá kellett tenni, és a frekvencia alapján mérte a fordulatot, de ez rejtéj,, pedig műkődőképes...
A rajzról nem derül ki egyszerű szemre vételezéssel kettő cső vagy négy cső megy bele a hűtőbe.
ha lehet hinni a könyvnek és az évjárat is stimmel, akkor ennek a tipusnak vizes olajhűtője van. kezdődő hengerfej tömítés sérülésnél még nincs túl nagy nyomás a hűtőkörben!
Lehet kapni háztartási boltban "hideg zsíroldót", azzal por szárazra lehet tisztítani.
Ha egy olyan csavar amihez csak szétszerelés után férsz akkor a kis japán nem gondolkodott.
Trisót neki egy vödörbe kint a bográcsozón. olyan lesz hogy félteni kell a szarkáktól.
szerintem inkább fals levegőt szív valahol, lehetségesen rosszl lett összerakva, és a kelleténél több levegőt szipákol be. akkor szokott magasan pörögni.
Nem a kip.gáz jut a vízrendszerbe,az tuti,mert nincs ill. nem volt túlnyomás a rendszerben,amíg ment :-( Azt hittem,hogy csak a ventilátor nem műxik,aztán megláttam azt a tejfölös masszát.Ha netán megtalálom a bajt,még akkor sem lesz 1xű kitisztítani a hűtőt+komp.rendszert.Autón már jártam így. Köszönöm a tippeket.
Ettől félek én is a legjobban,de reménykedek,hátha mégsem.....
köszi a tippet,megnézem..:-)
olajhűtő a levegővel érintkezik a kompresszió kemény túlnyomást csinál a hűtőben, és fújja a vizet mint a bálna.
üdv
szóbajöhet még az olajhűtő is, de az is elképzelhető, hogy a hengerfejtömítés sérült és az égésterméktöl szineződött el a hűtőfolyadék!
szerintem is, kuplunkrendszerben cserleltemolajat mert fekete volt,5.1 esolajatraktam bele also munkahenger folyik
HIT-MAN kolléga jót mondott. az új fékolaj előszeretettel marja a régi gumi alkatrészeket.
Szeva.
Az olajnak nagyobb volt a nyomása mint a víznek, ilyen pont csak a hengerfej tömítésnél létezik ahol közel van egymáshoz az olaj nyomóág ami ellátja a szelepeket és a víztér. 3-4 milliméter. esetleg vak/fagy/ dugók közül valamelyik de ott nincs túlnyomás.