ja és még annyit, hogy feltűnt ha indulok alig bírok 1-esből kettesbe váltani egy mozdulattal, mert megakad az üresben. Sajnos szerintem az összes váltás keményebb lett a kelleténél, mert régen elég volt egy finom mozdulat, most viszont egy hosszan tartó erős húzás kell neki.
Előre is köszi
Sziasztok!
Sajnos nagy problémám van a géppel. Yamaha xt 125 x, elérte a 23000 km-t és olyat csinál, hogy nem engedi ki sebességből. Például ha megállok 1-esben
akkor csak nagyon nehezen tudok vissza váltani üresbe. De volt olyan is, hogy megálltam lámpánál ötösben és nem engedte ( nem tudtam) vissza váltogatni, és ötödikben kellett elindulnom.Én személy szerint a kuplungra gyanakszom, de nem csúszik és alapvetően jól működik. Remélem nem a léptető villa lett kukás, de ez nem valószínű mert nem dobálja ki a sebességet.
Az lenne a kérdésem, hogy találkozott-e valaki hasonlóval vagy tudja mi lehet a baj?
Remélem tudtok segíteni! Előre is köszi
hali.van egy klr 600.am, és a motorblokk bal oldalán,ahol van a vezérmülánc,az alatt van egy másik lánc ami a kiegyenlitötengelyeket, és a vizpumpát hajtja. , ez a lánc el van nyulva , de nem tudom a nevét,hogy hogy hivják. légyszi irja meg valaki . köszike.
köszi.Én is nézegettem hasonló oldalakat,ezért nézném meg blokk szétszedés előtt az olajhűtőt. Vízpumpánál van lehetőség az összefolyásra?
Közben meg szétvet az ideg,mert vszínű csak 7végén lesz időm megnézni a gépemet.
bigoneoszi írta,hogy vízpumpánál nézzem meg.Ott is van olajjárat?A köv. lépés lesz az olajhűtő,ha vizes hűtésű ..És ha minden jó ezeknél,a hengerfejen kívül tudtok olyan deklit,fedelet,ahol összefolyhat? Nem akaródzik szétszedni a blokkot...
Generátor fedél töm.-t (bal oldali) néhány száz km-rel ezelőtt cseréltem.De ,ha jól emlékszem csak olaj csordogált. Ill. még a láncfeszítőnél matattam.
Hengerfejtömítésből,vezérműláncból ,ha netán kéne,csak gyárit merjek berakni ill. van-e utángyártott?
Sziasztok!
Lenne egy nem túl bonyolult kérdésem, bár nekünk mégis annak tűnt a végén... Van egy digitális fordulatszámmérőnk, és az a kérdés, hogy ezt hová kell csatlakoztatni, mert mi hiába próbálkoztunk, nullát mutatott bármilyen fordulaton. A készülék elemes, egy vezeték jön ki, és azt kell rácsíptetni valahová. Korábban már találkoztam hasonlóval, azt a gyertyakábelre, vagy a gyertya alá kellett tenni, és a frekvencia alapján mérte a fordulatot, de ez rejtéj,, pedig műkődőképes...
ha lehet hinni a könyvnek és az évjárat is stimmel, akkor ennek a tipusnak vizes olajhűtője van. kezdődő hengerfej tömítés sérülésnél még nincs túl nagy nyomás a hűtőkörben!
szerintem inkább fals levegőt szív valahol, lehetségesen rosszl lett összerakva, és a kelleténél több levegőt szipákol be. akkor szokott magasan pörögni.
Nem a kip.gáz jut a vízrendszerbe,az tuti,mert nincs ill. nem volt túlnyomás a rendszerben,amíg ment :-( Azt hittem,hogy csak a ventilátor nem műxik,aztán megláttam azt a tejfölös masszát.Ha netán megtalálom a bajt,még akkor sem lesz 1xű kitisztítani a hűtőt+komp.rendszert.Autón már jártam így. Köszönöm a tippeket.
Szeva.
Az olajnak nagyobb volt a nyomása mint a víznek, ilyen pont csak a hengerfej tömítésnél létezik ahol közel van egymáshoz az olaj nyomóág ami ellátja a szelepeket és a víztér. 3-4 milliméter. esetleg vak/fagy/ dugók közül valamelyik de ott nincs túlnyomás.
Előre is köszi
Sajnos nagy problémám van a géppel. Yamaha xt 125 x, elérte a 23000 km-t és olyat csinál, hogy nem engedi ki sebességből. Például ha megállok 1-esben
akkor csak nagyon nehezen tudok vissza váltani üresbe. De volt olyan is, hogy megálltam lámpánál ötösben és nem engedte ( nem tudtam) vissza váltogatni, és ötödikben kellett elindulnom.Én személy szerint a kuplungra gyanakszom, de nem csúszik és alapvetően jól működik. Remélem nem a léptető villa lett kukás, de ez nem valószínű mert nem dobálja ki a sebességet.
Az lenne a kérdésem, hogy találkozott-e valaki hasonlóval vagy tudja mi lehet a baj?
Remélem tudtok segíteni! Előre is köszi
Közben meg szétvet az ideg,mert vszínű csak 7végén lesz időm megnézni a gépemet.
Generátor fedél töm.-t (bal oldali) néhány száz km-rel ezelőtt cseréltem.De ,ha jól emlékszem csak olaj csordogált. Ill. még a láncfeszítőnél matattam.
Hengerfejtömítésből,vezérműláncból ,ha netán kéne,csak gyárit merjek berakni ill. van-e utángyártott?
Lenne egy nem túl bonyolult kérdésem, bár nekünk mégis annak tűnt a végén... Van egy digitális fordulatszámmérőnk, és az a kérdés, hogy ezt hová kell csatlakoztatni, mert mi hiába próbálkoztunk, nullát mutatott bármilyen fordulaton. A készülék elemes, egy vezeték jön ki, és azt kell rácsíptetni valahová. Korábban már találkoztam hasonlóval, azt a gyertyakábelre, vagy a gyertya alá kellett tenni, és a frekvencia alapján mérte a fordulatot, de ez rejtéj,, pedig műkődőképes...
szóbajöhet még az olajhűtő is, de az is elképzelhető, hogy a hengerfejtömítés sérült és az égésterméktöl szineződött el a hűtőfolyadék!
Az olajnak nagyobb volt a nyomása mint a víznek, ilyen pont csak a hengerfej tömítésnél létezik ahol közel van egymáshoz az olaj nyomóág ami ellátja a szelepeket és a víztér. 3-4 milliméter. esetleg vak/fagy/ dugók közül valamelyik de ott nincs túlnyomás.