Hi Mindenkinek!
Cbr 600 f2.Vízhőfokmérő kiakad, motor leállít,túlfolyón olajos víz és mindenhol fehéres trutyi a vízrendszerben,de az olajtér gyönyörű tiszta.Hol folyhat össze a hengerfejtöm.kívűl? Van ennek ilyen típushibája? 85 e km van benne. Ha van valakinek hasonló tapasztalata,örömmel várnám. Köszi
szevasztok
lenne egy 88-as kawasaki zx10-em és karbit levettem átnéztem és alul volt egy csavar ami elvileg azt állitja be hogy 5ezres fordulatig milyen levegő és benzin keveréket engedjen be és azt mondták hogy csavarjam be teljesen és kifele 2 és fél forulatot meg is csináltam össze raktam beinditottam és 6-7 ezret pörgött a motor alapjáraton a pillangó szelepek nem zárnak normálisan és mást nem állitottam a gáz nincs be akadva a szivató sincs az alapjárat állitó se volt valaki tudna segiteni ebben ? lehet hogy nem 2 és fél fordulatot kéne kifelé csavarnom?
Full fém fékcsőveim vannak.... De köszi!
Ja!
És mikor légteleniteni akartam akkor valamiért nem szivott a felső tartályból fékolajat...egyszerüen nem értem.
szevasz báttya!. Fékcső! Ha még a gyári!.. 4 évente kéne cserélgetni, mert belül a gumi ha megadja magát, akkor egyik irányba nem enged át! Tehát vagy az van, hogy kemény a féked mint a barom, a motort még sem fogja, vagy a másik véglet hogy egyszer behuzod a féket és ugy is marad.
Valaki tudna-e valami okosat?
Történt tegnap este a soroksárin, hogy a második vagy a harmadik lámpánál befogott az első fékem. Az ut szélén megvártam mig kihül, és fék nélkül hazajöttem. Fékfolyadékcsere megvolt, betét,tárcsa, minden ok. Mi lehet? Munkahenger?
(gixxerezerk5)
Üdv! a vészvillogót illetően , megoldható , a relé nem mindegy hány lábas ... valószínűleg kell hozzá venned egy másikat. 3 lábast én 3500 forintért tudok legolcsóbban . a kapcsolót illetően bármilyen kapcsoló megteszi. a te dolgod mennyire adsza látszatnak ,mint a használhatóságnak . robogón még a műszerfalba is tudsz vágni egy autónak a kapcsolóját . vaterán keresgélj. beszerelést illetően részletes tájékoztatástt adnék majd ha lesz időm.
a fénykürt pedig érintőkapcsolón múlik ,ugyanarra a kábelre lehet forrasztani mint amin a rendes reflektor van.
Sziasztok srácok!
1997-98as KTM LC2-höz 125= yamaha dt 125r keresek hengerfej tömitést elég sürgős lenne ugyhogy akinek van vagy tudna szerválni az írjon pls, ha meg tudunk egyezni akár már 7főn küldhetné is ha lehetséges lenne.
Köszi a segítséget előre is
Sziasztok! Remélem tudtok nekem segíteni, mert fontos lenne. Egy Gilera Runner 50 SP-m van. A motoron nincs (ahogy a testvéreinél sincs) fénykűrt, és vészvillogó. Arra gondoltam, hogy érdemes ezeket beszerelni valahogy... eszembe jutottak más dolgok is pl strobozkóp, de ez szerintem a fiatalok butasága, úgyhogy inkább hanyagolom is. Nos ... vészvillogó, és fénykűrt. Ezeknek a beszereléséhez milyen alkatrészekre van szükségem? Kapcsolót hozzá lehet olyat kapni, ami az ilyen típusú motorokon van? És ezeknek körülbelül mennyi az ára?
Kinyomja a hűtővizet. A hűtőben lévő víz magas nyomása a kiegyenlítő tartályba kényszeríti a vizet majd ennek túlfolyójából a földre csepeg a nagy része. 2-3 dl szokott benne maradni.
Megnéztem a vízpumpát, tökéletesen forgatja. Leszedtem a hűtőt egy szem kosz nincs benne. Kitakarítottam számtalanszor a hűtőfolyadék járatát. vízhűtőtartály sapkája jól zár
Van esetleg valami elképzelésetek mi lehet a problémája?
na lőttem pár képet. légmennyiség mérőről, az állító csavarról amivel tudtam picit korrigálni ( potféklevegő csavar ), egy darab gyertyakép illetve a TPS szenzorról is van egy rajzom.
Üdv.
a fojtószelepemen potméter van! Nem pedig 3as kapcsoló. Ugyanolyan van rajta mint ami eddig volt, direkt ugy lett ehhez a tipushoz rendelve a kereskedésben. Motor hátulján is minden össze van rakva, átnéztem kis milliószor. A szondámat nem tudom hány vezetékes pontosan, de minimum 3nak kell lennie, mert fűthető (van neki biztosítéka, amire rá van írva hogy füthető lambda szonda).
Egyébként azon morfondíroztam, hogy akkor szokott valami nagyon pörögni, ha tul sok levegőt kap.. és érdekes módon, ha a folytoszelepemet csontra elzártam, a potlevegőt is elvettem teljesen, ráadásul az alapjárati motor csatlakozását is ledugóztam, hogy sehonnan se tudjon levegőt beszívni, akkor is járt a blokk...
Nem okozhat ilyen problémát esetleg az hogy valahol falsot szív a motor? valahol mondjuk injektor fej környékén ( még nem néztem utánna mert egyenlőre mással voltam elfoglalva, de szerintem a mai nap folyamán lebontom végig a szívósort és átnézem a tömítéseket.)
a fojtószelep potméter most hármas kapcsoló vagy potméter ami ellenállással variál nem mindegy mert a tiedbe egyfajta való és a külseje ugyan az. hány vezetékes a szondád és a motor hátulján mindent összeraktál. fényképet küldjél, vagy a tell számot küld emailban.
Ha a vezérlést kizártad akkor a jó keverékhez kell benzin és levegő. a fordulat jeladó a vízhőfok a pillangószelep érzékelő a szonda a levegőhőmérséklet mérő esetleg a kopogás érzékelő kell ahhoz hogy menjen.mindig egyvalamiről beszélsz hogy füstél torpog és nem megy.keveslem e légmennyiség mérőnek a két vezetéket.fényképezd le.
üdv
Egy egyszerü 2 csatlakozós szenzor, ami a folytoszelepház, és a légszüröház közé van magába a gumiba benyomva. ugy néz ki maga a szenzor, hogy van egy furatokkal teli müanyag külső része, belül pedig egy U alaku fém darabot látni.. ennyi amit tudok róla..
HELO!
Óriási problémám van.
VAn egy Yz 125 "92 évjáratú.
Olyat csinál pár napja, hogy beindul majd leáll, aztán nem is indul. Várok 5-10 percet, újra beindul de csak rövid időre?
A dugóban csak gyűrű volt cserélve, de ment úgy is.
Mi lehet a probléma?
Cbr 600 f2.Vízhőfokmérő kiakad, motor leállít,túlfolyón olajos víz és mindenhol fehéres trutyi a vízrendszerben,de az olajtér gyönyörű tiszta.Hol folyhat össze a hengerfejtöm.kívűl? Van ennek ilyen típushibája? 85 e km van benne. Ha van valakinek hasonló tapasztalata,örömmel várnám. Köszi
lenne egy 88-as kawasaki zx10-em és karbit levettem átnéztem és alul volt egy csavar ami elvileg azt állitja be hogy 5ezres fordulatig milyen levegő és benzin keveréket engedjen be és azt mondták hogy csavarjam be teljesen és kifele 2 és fél forulatot meg is csináltam össze raktam beinditottam és 6-7 ezret pörgött a motor alapjáraton a pillangó szelepek nem zárnak normálisan és mást nem állitottam a gáz nincs be akadva a szivató sincs az alapjárat állitó se volt valaki tudna segiteni ebben ? lehet hogy nem 2 és fél fordulatot kéne kifelé csavarnom?
Ha kellek segítek +csinálni, házhoz is megyek
Nem lenne drága,nem fog fájni
Infók az adatlapomon
Ja!
És mikor légteleniteni akartam akkor valamiért nem szivott a felső tartályból fékolajat...egyszerüen nem értem.
Valaki tudna-e valami okosat?
Történt tegnap este a soroksárin, hogy a második vagy a harmadik lámpánál befogott az első fékem. Az ut szélén megvártam mig kihül, és fék nélkül hazajöttem. Fékfolyadékcsere megvolt, betét,tárcsa, minden ok. Mi lehet? Munkahenger?
(gixxerezerk5)
http://pinkmotors.hu
a fénykürt pedig érintőkapcsolón múlik ,ugyanarra a kábelre lehet forrasztani mint amin a rendes reflektor van.
1997-98as KTM LC2-höz 125= yamaha dt 125r keresek hengerfej tömitést elég sürgős lenne ugyhogy akinek van vagy tudna szerválni az írjon pls, ha meg tudunk egyezni akár már 7főn küldhetné is ha lehetséges lenne.
Köszi a segítséget előre is
Előre is köszi srácok!
Yamaha TDR 125 '92.
Kinyomja a hűtővizet. A hűtőben lévő víz magas nyomása a kiegyenlítő tartályba kényszeríti a vizet majd ennek túlfolyójából a földre csepeg a nagy része. 2-3 dl szokott benne maradni.
Megnéztem a vízpumpát, tökéletesen forgatja. Leszedtem a hűtőt egy szem kosz nincs benne. Kitakarítottam számtalanszor a hűtőfolyadék járatát. vízhűtőtartály sapkája jól zár
Van esetleg valami elképzelésetek mi lehet a problémája?
Előre is kösz
a fojtószelepemen potméter van! Nem pedig 3as kapcsoló. Ugyanolyan van rajta mint ami eddig volt, direkt ugy lett ehhez a tipushoz rendelve a kereskedésben. Motor hátulján is minden össze van rakva, átnéztem kis milliószor. A szondámat nem tudom hány vezetékes pontosan, de minimum 3nak kell lennie, mert fűthető (van neki biztosítéka, amire rá van írva hogy füthető lambda szonda).
Egyébként azon morfondíroztam, hogy akkor szokott valami nagyon pörögni, ha tul sok levegőt kap.. és érdekes módon, ha a folytoszelepemet csontra elzártam, a potlevegőt is elvettem teljesen, ráadásul az alapjárati motor csatlakozását is ledugóztam, hogy sehonnan se tudjon levegőt beszívni, akkor is járt a blokk...
Nem okozhat ilyen problémát esetleg az hogy valahol falsot szív a motor? valahol mondjuk injektor fej környékén ( még nem néztem utánna mert egyenlőre mással voltam elfoglalva, de szerintem a mai nap folyamán lebontom végig a szívósort és átnézem a tömítéseket.)
Egy egyszerü 2 csatlakozós szenzor, ami a folytoszelepház, és a légszüröház közé van magába a gumiba benyomva. ugy néz ki maga a szenzor, hogy van egy furatokkal teli müanyag külső része, belül pedig egy U alaku fém darabot látni.. ennyi amit tudok róla..
Óriási problémám van.
VAn egy Yz 125 "92 évjáratú.
Olyat csinál pár napja, hogy beindul majd leáll, aztán nem is indul. Várok 5-10 percet, újra beindul de csak rövid időre?
A dugóban csak gyűrű volt cserélve, de ment úgy is.
Mi lehet a probléma?
Vákuum van, és elveszi a levegőt a kehelycsőtől...