Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv
milyen légmennyiségmérő van rajta?
oda van vezetve a légszüröt is cseréltem és semmi
én a hejedbe a légszürő házba vezetném hogy tiszta pormentes levegőt szipantson
Sziasztok!
valaki segitsen nekem nem tudom mi lehet a simsonommal.
Melegen nem mindig pörög fel full gázon van és csak dadog.ha lehuzom a légszürő gumit akkor felpörög de akkorse mindig.
néztem a benzin szintet,cseréltem tömitést,állitotam a levegöcsavaron de nem lesz jóbb
aki tud segitsen köszi
Idomokról jön fel a fólia és matt színű lesz. De újra lehet fóliázni nem? És valaki tudja hol csinálnak ilyet?
nos uraim, átbojgattam a vezérlést.
EDDIGI BEÁLLÍTÁS - 1100as legalacsonyabb alapjárat, néha néha leesik 750-500ra onnan visszaküzdi magát. Füst alig észrevehető. 2000-es fordulaton tartva szar. ezen a fordulaton rángat is, illetve ugrál a fordulat.
EGYEL ELŐRÉBB TEKERT VEZÉRLÉSSEL - 1500as alapjárat, számottevőbb füst, lassu gázreakció, lassu fordulat visszaejtés.
ALAPBEÁLLÍTÁSTÓL SZÁMÍTVA EGYEL HÁTRÉBB TEKERT VEZÉRLÉS - fél órás indítózás után csutka gázon beindul a blokk, 20fordulat \ perc az alapjáratom. szó szerint. egyértelmüen nem jó beállítás, teljes gázt nyomva 5 perc alatt eléri a 2000et, onnan már pörög szépen, gázra szarul reagál.

Ugyhogy visszaraktam az alapbeállításra.
Kérdés hogy miért pont 2000nél szarakodik.. szerintem, az a hiba oka, hogy tul sok benzint kap, a henger megtelik benzinnel valamilyen okból, és nem tudja egyben elégetni. talán.
Várom az ötleteket.. hogy esetleg milyen szenzor lecsatlakoztatásával próbálkozzam hogy mi változna.
Jah a kép lemaradt a karbiról...
Sziasztok.
Van egy Yamaha DTR 125-öm.
Szétszedtem a karbit, puccantás céljából.
Tök tiszta volt, nem kellett volna. Viszont kivettem a kehelycsövet, és körbe sáros trutyi volt rajta. Letakarítottam, viszont azóta nem forog 8000 fölé, és ottartott gáznál is f@szul megy....
+ érezni lehet, mintha hol gyengébb, hol erősebb lenne a moci, mintha változtatnád a főfúvóka nagyságát.
Ez csak a felső tartományban inkább érezhető...
-Viszont van egy kis gond.
A kehelycső, vagy féklevegő-fúvókacső szellőzője, nem a toroktól légszűrőházból kapja a levegőt, hanem ki van vezetve a karbi oldalán gyárilag, és a hátsó rugóstagnál himbálózva szívja a "ZOXIGÉNT".
Valszeg ezért volt retkes a kehelycsövem is...

Kérdés:
-mit tegyek vele?
Érdemes lenne ledugózni, és a toroknál megnyitni, hogy tiszta levegőt kapjon?
Gondolom más lenne a gázreakció is, mert ott fordulatszámra nő a vákuum is...

Köszönettel Karika..
Természetesen darabokban jött ki
Szép kis meglepetés lehetett
Nincs köze a kompresszióhoz, hiszen ha a szeleptányérok jól zárnak és a gyűrű sem engedi el a kompressziót de valahol mégis bejut az olaj az égéstérbe akkor valószínű a szelepszár szimering
keményedett ki és a szelep szárán nem tömít, amikor pedig nyit a szelep az olaj bejut és elég a benzinnel együtt. Általában kékes füstöt produkál. Szedtem én már ki olyat ami bakelit keménységű volt
Faszán be kell karburálni, nem lesz baja.
figyeld mit csinál és jegyezd meg.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Egy aprilia etx 50 em van. Ha lassan és fokozatosan húzom a gázt akkor szépen kipörög a motor, viszont ha hirtelen gázadással próbálkozok akkor fullad valamint a kipufogó durrogtat mindaddig míg visszább nem engedek a gázból. hol keressem a hibát?
állítottam a vezérlésen. Előre egy foggal elrakva, még magasabb az alapjáratom, 1500 körüli.. fekete füst ugyanugy megvan. Visszafelé egy foggal, alig akar beindulni, ha nagy nehezen beindult akkor 100 az alapjárat maximum, és kurvára füstöl. Megnézem mégegyszer majd, hátha nem egy foggal hanem kettővel sikerült elraknom.. hátha.. aztán majd kiderül.
este elérhető vagyok.
oké köszi, délután megpróbálom . és majd írok mire jutottam
csinálhatod de ha arrébb raktad kézzel forgasd át vagy ötször hogy nem-e felakadva a szelep. szemből nézve előrébb lehet a felső jelölés a keréken.
a stifelés elméletileg pontosan a felső holtpontban tartja meg az egyes hengert ( A stift helye amugy lentvan az olajnívó pálca mellet a blokk oldalán)
tehát akkor próbáljam meg azt hogy stiftet be, felső holtpontra tekerem, majd egy a vezérmütengelyen , magát a szíjat egy foggal hátrébb helyezem ( maga a szijkerék ekkor előrébb mozdul majd egy foggal.
közép értéket valahol és ne a szíjat csak a stifttelést néz.pontos adatot ne várj tőle de viszonyítani tudsz.
igen, próbáltam ezzel a csavarhuzos mutatvánnyal. ugy hogy tekertem alul a főtengelyt . de amikor felső holtponton vagyok, még tudok tekerni elég sokat a főtengelyen ugy hogy akkor még meg se mozdul igazán a dugattyu
gyertya helyén csavarhúzóval a felső holtpontot megtudod nézni ha 5.ben lökdösöd.és akkor mindent látsz.
az a baj h fent nincs jelölés.. ugy kéne beállítani, hogy van egy jel a főtengelyen ( amihez nem fértem hozzá), van egy a vezérmütengelyen, és van 2 jel a szíjon. és ezeket kéne egybe lőni. de ha az egyiket nem látom, akkor már lőttek a dolognak
megpróbálom majd arrébb rakni egy foggal előre felé
felső holtpontot nézd meg pontosan és a jelőlés fent inkább hagyja el a stifttelést max fél foggal.
egyébként kicsit nehézkésen is indul be.. de forog rendesen a motor, ennek ellenére elképzelhető hogy a vezérlésem tréfál meg?