Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a membrános dolog , lengéscsillapító, az üzemanyag szivattyú nyomását simítja.
csatoltam még egy képet, jól van ez igy? a képen bejelöltem 3 dolgot, az egyik szerintem a benzin nyomás szabályzó szelep lesz, ő az amit ha lehuzok ugyanugy jár a blokk mint eddig..
a másik pedig a nyomo és visszatérő ág.
Erre már én is kiváncsi vagyok!
no uram, tényállás a következő. sikerült beszabályoznom az alapjáratot, ugyanis a folytoszelepházon van egy réz csavar ami tökig be volt tekerve, ezt kintebb tekerve, elzárt folytoszelep mellett ,stabil 1000-1100 az alapjáratom. Kitakarítottam az alapjárati motort is. Viszont , találtam valami érdekességet, mégpedig egy membránt, amin előre és hátra is át tudok fujni, és ez a membrán a benzin nyomó ágába volt bekötve!.. Kérdésem hogy ez mi a szent szar lehet? egyrészt, másrészt pedig van az üzemanyag csatorna végén egy szelep, ami rá van kötve a szívó nyomásra.. ha lehuzom ezt a szelepet, ugyanugy jár tovább a blokk mint ha semmi nem történt volna. Lehetséges lenne hogy az üzemanyag szabályzóm szarta el magát?

csatolok egy képet a nyomóágban talált alkatrészről, hátha tudod mi is ez.
Mellesleg, attol függetlenül h van alapjáratom, egy nagyon minimálisan adott gázra még befullad.. 1500 körül tartva a fordulatot vissza vissza fullad. alatta, felette hibátlan.
hali!
vki ha tud derbi rabasához robbantott rajzot, kapcsolási rajzot, vagy szervízkönyvet akkor linkelje már be lécci!
köszi!
A tps a rajzon levegő hőmérséklet és nyomásmérőként van leírva. a szonda helyettesítése csak ideiglenes megoldás. ha látod a bekötését az hány vezetékes mivel kikötötted.
had gondolkodjam, sokszor félórákat nézem a motorteret valami egyszerű hiba lehet. sok autót húztak már oda a kapum elé hogy leállt és darabokra szedték és nem tudták összerakni. összeraktam és máshol volt a hiba. nem lehet biztosra menni. a rajzot kell értelmezni. Farsh levegőre gyanakszom még mert ott az alapjárat szabályzót becsaphatja.vagy esetleg még a kettes torok nyitva van egy kicsit. a trafó mellet egy fekete doboz.
lambda szonda kizárva.. Lekötöttem, ugyanaz a hiba.
folytószelep kapcsolón a TPS szenzort érted, akkor az egy hetes sincsen, vadi uj. ráadásul gyári , ehhez a tipushoz. ma megprobálom a lamdba szondát kikötni, megnézem így mi történik. Erős a gyanum hogy az fog megszivatni. Ha az sem jó, akkor építtetek egy elektronikai eszközt, amivel a lamdba értékét lehet módosítani, oly módon hogy a számítógép felé mindig 100mV érkezzen a szonda felől, ami az 1es lambda értéknek felel meg.

Egyébiránt, halvány gőzöm nincs hány vezetékes az elektronikám, mert egyenlőre még meg sem találtam a kocsiban
Bocsi de nem a szondás rajzot küldtem. a gyújtás elektronikád hány vezetékes.
Jó Reggelt.
Este kutakodtam a sufniban hát nem mai befecskendezés találtam rajzot igaz emlékeimben felrémlik hasonló hiba, de mostanában csak új befecskendezést javítottam. rajzot nézegetve a fojtószelep kapcsolót nézném és nézném vagyis vezeték szakadást is, a szondát cserélném igaz van fiókban. ccm-re állítják be a szondát és lehet a tied nem megfelelő a méretezésű. És hány vezetékes?
Lekaptam a szelepdeknit,és a vezérműlánc nem volt laza.Meglepődtem,hogy milyen szép tiszta belülről.A zaj+van,de nem foglalkozok vele,mert egyébként semmi jele+hibásodásnak.Köszi a segítséget
Hali!
Egy 2003-mas R1-hez keresek generátor állórészt.
Ha valaki tudna segíteni kérném, hogy jelezzi itt és felvenném vele a kapcsolatot!
Üdv!
Valami érintkezési hiba miatt vagy gyenge az akksid!
google...
Honnan tudnék szerezni Suzuki Sepia ZZ-re kipufogót?
Szia!
Kitámasztónak hívják, és szerintem ne nagyon keress ilyet, sokkal jobb ha te magad, vagy ismerős csinál a motorodra egyet, de arra figyelj, hogy a rögzítési pontok erősek legyenek, és nem kell sajnáli belőle az anyagot, mivel extrém igénybevételnek vannak kitéve. Szögvas, és zártszelvény, rendesen meghegesztve, és nem csak két helyen felfogatva. Am lehet nem is lehet ilyet kapni szerintem...
Nekem is eszembe jutott, csak akkor miért érzékeny fordulatszámra? Simán azért mert máshogy rezonál az egész?
Sziasztok azt szeretném kérdezni, hogy a streetfighter robogókon, mi az az idom, ami a hátulján van, és arra is szoktak kiállni, meg mikor fentvan 1keréken az leér a földre ráálnak és úgy pörgetik a motort, meg arra is jó, hogy ha egykerekeznek akkor ne essenek hátra.

Ez az: de nemtudom mi a neve, és azt se, hogy hol lehetne beszerezni:

Válaszaitokat előre is köszönöm, esetleg ha vásárolni nemlehet, akkor a nevét, meg a készítése módját, hogy otthon hogyan lehetne megcsinálni... Egyébként Aprilia SR 50 Factoryra kéne. Köszi, Imi.
Szét kell szedni és majd akkor derül ki! Gyűrűzni tuti kell, szelepszárszimmeringet ilyen esetben mindíg cserélek, lehet, hogy kell dugó és hajtókar is, meg alap, hogy minden tőmités!
Köszönöm a választ, ettől tarottam én is. Most ilyenkor a miket kell cserélni? Csak gyürűket, vagy dugószettet is, vagy hengert is esetleg?
Semmi köze a blokkhoz! A tartályban az érzékelővel van valami!
Üdv!
Köszönöm a múltkori segítséget!, Egy biztosíték cserével megoldódott a problémám egész 20 forintból. Én voltam a hülye nem vettem észre.
szóval elektromosság rendben. További kérdéseim: ugye egy 50 ccm- kis kétütemű váltós motorról van szó. Cagiva supercity. Mostanában látom pislákolni az olajvisszajelző lámpámat. Szóval nem határozottan ég hanem hol halványabban hol erősebben világít. úgy hogy egy naposabb délelőttön nem is látszik a visszajelzés. De azért zavar a tudat. Először gondoltam adok neki még egy kis olajat hátha elmúlik. feszítettem az olajpumpa bovdenén hogy kisebb mozdulatra is nagyobbat nyisson. Semmi változás. Na most alapjáraton nem jelez hibát. Hidegen szépen füstöl is. 5-6 ezres fordulaton pislákol 6 500-nál szépen világít 7000 től megint nem jelez hibát. Nem értem. Lehet hogy valami komolyabb olajat kérne? Agip speed 2t olaj van benne. A tartáj teli.
akkor ez a visszajelző lámpa a hengerből szedi az infot? vagy a tartájból? esetleg is is. a tartájba is megy kábel. Az is felmerült bennem hogy a motor kopásának is van köze a dologhoz? 22000 km van benne és egy 17 éves gyári henger. Hát és már zörög is. A környékbeli szerelő azt mondta a dugattyú kopása miatt éshogy ne foglalkozzak vele még vígan elmegy vagy 7-8 ezret. Hát én nem vagyok ennyire nyugodt.

Mi a teendő? Mondjatok valami okosat. Budapest környékiek behajthatnak rajtam egy sört a megoldásért :)

Előre is kösz!
nem, semmi nem változik a motor melegedésével, illetve hülésével. Hol jó, hol nem. ha beinditom jár egy darabig 900on, aztán megemelkedik 1100re és kezdődnek a gondok. leesik 0ára a fordulat, majd ujra visszamegy 1100re. Próbáltam kiolvasni belőle a hibakódokat, de baszott bármit is kivillogtatni a gyári hibakód olvasója. Lehuztam rola a tps-t is, hogy ugy mit csinál. ugy stabil 1200 környékén volt az alapjárat, ingadozva ugyan. De füstöt nem tapasztaltam. Kéne egy szervizkönyv hozzá, de sajnos sehol nem tudtam letölteni.
amúgy a gyárak kitalálnak egy alkatrészt és mondjuk a víz hőmérséklet 80 fokon 800 ohm 1-től 10-ig beskálázzák és 795-805-ig megfelelő jelet ad a vezérlőnek. de te mondjuk 810 ohm-ot mérsz az 12-es a skálán már nem tudja tolerálni és nem állít utána.nehéz megtalálni mi csúszott ki a toleranciából.