Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most egyesével kell ellenőrizni a jeladókat.szonda, légmennyiség mérő, vagyis messziről azzal kezdeném.melegedésnél nincs olyan pont mintha hirtelen változna a hiba jellege.
Na uram, kimentem megprobáltam ujrainditani a dolgokat.levettem az akksi mindkét saruját, 15 percre, utánna ráadtam a gyujtást , majd levettem. ezt eljátszottam vele párszor. Majd rátettem a negatív sarut, ugy is ráadtam majd elvettem a gyujtást, majd ráraktam a pozitiv sarut is. És inditás előtt párszor ráadtam a gyujtást majd elvettem.

Beindítás után, talán egy hangyányit jobb volt mint eddig, de nagyon kis gáz hatására ugyanugy lefullad még most is. és a fekete füstöm is megmaradt.
psszt az más volt..
úgy legyen
És az a múltkori amit Fecónak csináltál?
soha nem magyaráztam senkinek... És soha nem is ütöttem át semmilyen motorszámot , sem magamnak, sem másnak.. ennyi.
inkább odaverek neki 6.ban..mert az csak rendőri jelzés figyelembe nem vétele..ez meg...
Mikor magyaráztam én a kicsiknek? Most böngészem át ötödjére a 125\50 topikot, hogy írtam-e oda bármi ehhez hasonlót is.. de semmit nem írtam be!... Legyen neked igazad.. Akkor többet nem írok ilyet, még akkorsem ha ma írtam először..
akkor az Adás/vételbe, mindegy, valami kissrácnak osztottad az igét.
nem az csak a kondi kisütés miatt kell. az a légnyomásmérő hány vezetékes mert kicsinylem légmennyiségmérőnek. annak kalibrált átmérővel kell a hozzáadott benzin miatt mérni.
marhaság. Az első amire berágtam, hogy magyarázta a kicsiknek az 125/50-ben, hogy hogyan üssenek be 50ccm, motorszám, stb. a blokkba, itt meg egy ETZ blokkjára mondja, hogy csiszolják ki az új blokkét és üssék be a régiét.
mikor írtam én a 125\50-be? valami nekem csunyán kimaradt, vagy valami félreértés van
basszon oda doktorúr...
mi az a motorszámátütés?
ja, ez a magatartás, mármint az alternatíva felvetés a felbujtás törvényi tényállásáéhoz közelít. Most kérlek, hogy hagyd abba, mert nem adsz ezzel jó tanácsot.
mint ahogy a 125/50 topikban is.
tehát leveszem az akkusarut, ráadom a gyujtást ugy hogy nincs rákötve az akksi, és akkor teszem vissza a sarut mikor a gyujtás rá van adva?
Azt láttam és légmennyiséget is mér. a motornak nem fontos a beszívott levegő-hőmérséklet arra ott a vízgomba.Inicializáld a rendszert akkusaru le és gyújtás rá így kapcsolón keresztül kisütőd az összes kondit és saru fel. még nem tudni mi lesz de már csak a jelenlévő hiba miatt rossz vagy jó. rajzaim este elérhetőek.
de van egy szondám a folytoszelepház és a légszüröház közti gumicsőbe kötve, de tudtommal az beszívott levegő hömérséklet mérő.
Szerinted, akkor ujra kéne inditanom a számítogépet? Hátha a tps csere után igy már jó lesz? mert nem vettem le az akksit tps csere óta.. Mennyi időre kéne lekötnöm?
régi befecskendezés csak erős motorokon használták a cserélhető epron miatt. minden esetben kell egy installálás. csinálta ezt gyertya kábel miatt is egy mi-16-os.emlékeim előjönnének ha rajzhoz jutnék. A levegőszűrőházon nincs légmennyiség mérő?
gyujtásom az sima mechanikus elosztós, indukciós jeladó által vezérelt gyujtás. Amugy, nem tudom hány vezetékes a lambda szondám, nem tudtam még aknára álni vele hogy meglessem. Ha jól értelek, akkor a tps szenzor csere után is kéne egy ilyen akksi le-t csinálni?
még annyit igazad van a wv k-jetronik vagy e-jetronikot használt a fenix 3b a peugeot 405 és a citroen bx sajátja rajz van róla szarásig. így már tisztább a kép.azért volt ismerős a motortér és a gyújtás milyen.
fenix 3b jó befecskendezés nincs memóriája epronos kivitel így könnyebb a hiba keresés de minden javítás utáni indítás előtt akku le. A szonda hány vezetékes ha három vagy négy esetleg a fűtését kellene megnézni.
Nos, a befecskendezésem konkrétan, Siemens Fenix 3 B ,
am igen, a füst fekete a többlet benzintől. én lambda szondára tippelnék, valami univerzális cuccot tettek bele a szervizben állítolag, lehet hogy az szarakodik esetleg
információ özön még nem elég a hiba megtalálásához. 5-6 tétel hibaforrás okozhatja azokat pedig látatlanban javítani nehéz.nem tudni a befecskendezésed típusát így még nehezebb. Jetronik, motronik mind más hibát generál, lehet hogy a hiba miatt vészüzemen van a vezérlőd és már csak az okozza a hibát.messziről nehéz de nem lehetetlen. Alap tuningolt gázos motor esetleg befecskendezőfej cserével. ezeket tudni kellene. A füst fekete gondolom.
Nem értelek most az az igazság..
Az addig tiszta sor hogy az alapjárati motor szállítja plusz levegőt alapjáraton... de nem csak alapjáraton vannak gondok! Az egész fordulatszám tartományban füstöl mint az állat. az már csak egy plusz hogy nincsen alapjáratom.. Tartós gázon nem füstöl, csak hirtelen gázadásnál, és alacsony fordulaton.
Ha kikötöm az alapjárati motort, akkor viszont pörög mint a barom alapjáraton, annak ellenére hogy a folytoszelep teljesen el van zárva.( gondolom azért mert akkor teljesen kinyit az alapjárati motor is.