1, honnan veszed hogy a mániám , mikor nem is ismersz?
2, soha nem ütöttem át motorszámot, és nem is tervezem
3, csak mint egy lehetséges alternatívát vetettem fel...
Sziasztok. Nekem vagy egy Suzuki Sepia ZZ robogóm! Valami olyasmi baja van, hogy elinduláskor nem veszi fel a fordulatot! Régebben Mikor elindultam olyan volt mint valami golyó! Most pedig alig bír elindulni 20-25-ig gondolkodik aztán elkezd húzni! Mi lehet a baja? :S
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Van egy cbr125 és a hűtővíz a levegőszűrőbe folyik...
Aki tudja,hogy ezzel mit lehet kezdeni,légyszi írjon.
a gáz érdekes dolog nem érzed de visszadurrog rendesen. egyszerű befecskendezés van az autódon közel jársz a megoldáshoz.A szonda kikötése inkább dúsulást okoz.pontosan tudod milyen befecskendezés van az autóban.például:/ME7.4.4/. Motorfék üzemben még a tied nem veszi el a naftát és ezért kell a pótlevegő amit a motor kér és ha köztes gázon marad a poti akkor bizony füst a vége.
a folytoszelepállás érzékelőm is szar volt , de azt már cseréltem. a szar-al, még volt alapjárata, de 2-3 ezernél rángatott.. a jóval megszünt a rángatás, de az alapjárat elment vadászni. Alapjárati motorom is müködik faszán, megnéztem, Érdekes, hogy csak akkor szarakodik , illetve leginkább akor ha nagyon minimális gázt adok neki.
Hali
Ha a gumi csöveket leszeded akkor látni lehet hogy a csőben egy másik cső forog azt kézzel-körömmel el lehet forgatni és akkor egy négyszögletes nyílást látsz. annak a mozgása a nyílás átmérő változása az alapjárat lelke. Esetleg a pillangószelep tengelyén van egy potméterszerű de lehet hogy csak a szokásos alap/köztes/teljes gáz kapcsoló az szokott még hasonló tüneteket produkálni mikor köztes gázon marad. ha nincs levegő akkor valamilyen szinten a vezérlő benzinnel próbál alapjáratot csinálni de ezt látni kellene. a szondát azért érzed gyanúsnak mert az szabályozna vissza. Amúgy ez tiszta Bosch rendszer.
szeva, nekem az alapjárati motorom ugy néz ki hogy van egy különálló motor, amire két cső csatlakozik, és 2 vezeték. 1 cső, ami jön a légszűrőt és a foylotszelepházat összekötő gumitól, ezen keresztül szipkázza a levegőt. majd az alapjárati motor tetejéről pedig megyen egy cső magába a szívó torokba. nem tudom hogy kokszos-e, vagy hasonlók, nem néztem meg az alapjárati motort igazság szerint, csak annyit tudok róla hogy nem rég lett kicserélve. Egyébként, én arra gyanakszom, hogy azért szarakodik az alapjáratom, mert kurvasokat zabál. Valami oknál fogva, kibaszott sok anyagot kap, és nem tudom miért. Tps-t kicseréltem, most már lehet vele közlekedni, nem rángat annyira tartós gázon. De motorfékre engedve hatalmasat ránt, gázadásnál szintén ránt. És baszott nagy fekete füstje is van.
Szia Hitman.
Az alapjárati motor léptető ami egy kúpot tologat és a pillangószelepházban van, vagy egy légrést forgat csőszerű házban.lehet hogy kokszos és nehezen mozog, Ha jó akkor szép lassan engedi vissza az alapjáratot.ÉS GÁZOS A KICSIKE.
ÁCSI! Ki beszélt itt arról hogy 50esként használd az etz-t? Alapból nincs is 50es etz, ezt még a leghülyébb rendőr is ismeri\tudja, szövegértés gyerekek.. Én azt mondtam hogy fogod a régi blokkot, kiveszed a vázból. Veszel egy másik blokkot, kicsiszolod belőle a számot, beütő készlettel át ütöd a régi blokk motorszámát az újra, majd a régi blokkot elrakod a sufniba alkatrésznek! Ennyi!...
Eszembejutott még egy ötlet.Veszek egy jó blokkot (remélem jó) belerakom használom.Aztán mikor odajutok tavasszal pl hogy eladom akkor átpakolom a saját blokkjába a cuccokat és kész.....Lehet hogy 100km után széthullik de nem az énhibám Végülis engem is ugyanígy vertek át.
igen hitmannek igaza van sokan szokták így hogy vesznek egy 50-es motort kiveszik belőle a jó blokkot átütik a számot és a szar blokkot meg az 50-esként használt 125 ösbe visza,xd
Grat hozzá! Léghűtéses motorral forrón gumit füstölni, ahhoz kell a sok ész! Szegény úgy megmelegedett, hogy kilágyultak a gyűrűk! Egy motorgenerál és már füstölheted is a következő garnitúra gumit meg gyűrűt!
Akkor nemtudom mitcsináljak..... Az a közép amiben a motorszám van az még viszonylag menhető lenne.De a másik.... az elején a hűtőborda letörve,olajleeresztőcsavar menet szétgyilkolva,a váltócsapágyakat kézzel lazán kihúzom stb.....Ha másik blokkot rakok bele azt marhadrága papírozni ezért akarom megtartani valahogy a saját blokkját vagy legalább amin a szám van.....De már azthiszem feladom.....sehogy nemtudom jól összehozni mert gondolnom kell arra is hogy ha majd eladom papír nélkül nemkell senkinek kb akármilyen jó is lesz de a gyári blokkot meg neméri meg rendberakni....
Ha két különbpző blokközepet akarok összerakni mennyi az esélye hogy stimmel/nemstimmel? Akkora nagy kopások csaknincsenek hogy rosszul áll a főtengely pl nem? Nemlehet sehogy összerakni két külön felet?
Nem szorult meg egy pillanatra sem. Viszont vízes lett a gyújtás része mert közben egyszer beázott valami és szárítani is kellett.
De attól is füstölhet olyan nagyon, és eheti az olajat?
haverodnál nem szorult meg a dugó?mert egyik ismimnek is hasonló szituáció miatt baszódott el a mocija,aztán főtengelyt kellett neki centírozni meg dugót,gyűrűt és jó is volt
de reméljük hogy csak a gyujtásod szar vay a gyertyád
2, soha nem ütöttem át motorszámot, és nem is tervezem
3, csak mint egy lehetséges alternatívát vetettem fel...