Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nekem kb minden kell a blokkba.Ha veszek inkább egyet szerintem jobbanjárok viszont akkor ha elakarom adni csak papír nélkül tudom a motorszám miatt
én nem vettem még észre sajnos,hogy gyujtás ráadásánál megmozdult volna a power motor. hogy tudom leellenörizni,hogy megmozdul-e?
Sziasztok! Egy kérdéssel fordulok hozzátok.
XT 600 E vel kapcsolatosan. A motorban 20 e km van és a múltkori motorozásig minen tökéletes volt vele. Hidegen melegen jól indult, nem csörgött és nem füstölt. A múltkor odaadtam egyik havernak és mondtam, hogy nyugodtan hajtsa mert én sem szoktam kímélni.
Na most olyan jól sikerült az egyhelyben való gumifüstölés, hogy az előbb említett jó szokásaiból a motor mára egyiket sem tudja. Annyira füstöl, hogy a kipufogó végén látszik, hogy olajos.
Megadhatta magát 70-80 km alatt a blokk?
Vagy mi aszokot ilyenkor a gond lenni?
Ja és még annyi, hogy a végsebességbe sem a régi meg erőben sem.
Előre is köszönöm ha valaki válaszol.
A csapágyragasztó qrva drága, de egyszerre csak 0,5-1 köbcenti kell belőle. Döntsd el melyik az ésszerűbb.
Örülök, hogy motorozni akarsz, csak vigyázz nehogy úgy járj,mint egy ismerős egy régi szüreten : Akkorát akart fingani mint a haverja, aztán nedves-levesre sikeredett. Sajnos az, hogy belül milyen, azt csak szétszedés után tudod meg.
tudom tudom, nem azért írtam hogy hagytam bekapcsolni a ventillátort. De most igy bemelegítve nem volt rossz, légszürövel már szar volt.. légszürö nélkül egész jo volt.
Minden autó más, nem tudom, hogy a tiéden pont hova jön, de kövesd le az a legegyszerűbb! Ja és én nem a ventillátor kapcsoló gombára gondoltam, hanem a motor hőfok jeladójára, ami vezérli a befecskendezést is! Valahol a hengerfejben találod meg!
Úgy emlékszem, hogy a power motoron lévő rugó volt leugorva a helyéről! Amikor ráadod a gyújtást akkor az egy kicsit behúz, és ha gyenge a rugó, vagy le van ugorva akkor egy kicsit túlhúzza és alul gyengébb lesz a motor!
vákumcsöveket átnéztem, az mind fasza. most ahogy próbálgattam, bemelegítettem addig míg a ventilátor is elindult, légszüröt lekötöttem róla, 1100on volt stabil alapjáratom..
akkor szarakodik leginkább ha nagyon kis gázt adok neki, hogy éppen nyisson a folytószelep. Igy légszürö nélkül, bemelegítve, csak egy halvány füstöm jelentkezett csak. próbáltam a benzin visszatérő ágat, elszorítani hogy mi történik ha nő a benzin nyomásom, semmi nem változott. nemtudom jelent-e valamit. Lambda szonda vezetékét hol találom meg, azon kivül hogy a szonda a katalizátorban van..? Hova jön föl a vezeték általában?
Az a csapágyragasztó menyi pénz amugy?Mert amit én találtam rohadtdrága annyi pénzből új blokkot veszek bele.
Azt mi okzhatja ,motor vagy elektronika?
Jó de sz*rt meg nemakarok venni...motorozni akarok végre
Nézd meg nincs-e lecsúszva, vagy eltörve valamelyik vákuum cső! De egyébként lehet lambda szonda is vagy hőfok jeladó!
Hát karbi beállításra látatlanban nem tudok neked mit mondani, azt hallanom és látnom is kéne sajnos! Egyszer régen találkoztam én is ilyen problémával, hogy 5000-től nehezen ment nyitásig és asszem a powerral volt valami gond, mert alaphelyzetben is kicsit kinyitott!
Szétszedéskor meglátod.
Inkább hagyom.Találtam két blokkot jóáron....Egyik főtengelycsapágyas a másik elvileg jó de kitudja aztis.....És gondoltam hogy majd megveszem a főtengelyest és átrakom a cuccokat az én blokkomba dehát így.....De lehet inkább blokkcsere és hagyom az egész papírozás dolgot.
Kérdezz valami hozzáértőt, mutasd meg neki.
Hát lehet.......de nálam a másik blokközép elég ramaty..... és nemtudom két különböző blokközép hogy passzolna össze.....Nagy eltérések lehetnek amugy? A főtengelyen lévő csapágya ha mozgatom kb 0,2mm-t lötyög....ez már akkor kuka?
Loctite- csapágyragasztók teljes értékű csapágyrögzítést produkálnak.
De lehet más is , ipari gyakorlatban ezt használtam. És tökéletes volt .
meg lehet, gépmunkával, vagy az uj csapágyak beragasztásával.
Egyedül a hajtókarcsapágy szorult rendesen a többi nem......Ésfel nem nemlötyög a hajtókar.Hát akkor ezt a blokkot nemnagyon lehet megmenteni......
hajtókar oldalra lötyöghet, fel le nem szabad neki lötyögni!. Amugy, igen, az gáz hogy simán ki tudtad venni a csapágyat, annak szorosan kéne a helyén lenni, hogy ne tudjon megforogni.
Igen, erre gondoltam, és köszönöm!
halihó! Korábban hallotam valami löttyről amivel a szivárgó tankot lehet tömíteni, és az a kérdésem, hogy mi az, mert nem jövök rá. A tank alján ponthegesztéssel vanak a tartófülek, és gondolom a sok feszegetéstől megrepedt valahol, már a vázon is látszik, hogy valami ott folyt, és benzinszag van.... vagy jobb lenne bontóból egy másikat?