Hát nekem kb minden kell a blokkba.Ha veszek inkább egyet szerintem jobbanjárok viszont akkor ha elakarom adni csak papír nélkül tudom a motorszám miatt
Sziasztok! Egy kérdéssel fordulok hozzátok.
XT 600 E vel kapcsolatosan. A motorban 20 e km van és a múltkori motorozásig minen tökéletes volt vele. Hidegen melegen jól indult, nem csörgött és nem füstölt. A múltkor odaadtam egyik havernak és mondtam, hogy nyugodtan hajtsa mert én sem szoktam kímélni.
Na most olyan jól sikerült az egyhelyben való gumifüstölés, hogy az előbb említett jó szokásaiból a motor mára egyiket sem tudja. Annyira füstöl, hogy a kipufogó végén látszik, hogy olajos.
Megadhatta magát 70-80 km alatt a blokk?
Vagy mi aszokot ilyenkor a gond lenni?
Ja és még annyi, hogy a végsebességbe sem a régi meg erőben sem.
Előre is köszönöm ha valaki válaszol.
Örülök, hogy motorozni akarsz, csak vigyázz nehogy úgy járj,mint egy ismerős egy régi szüreten : Akkorát akart fingani mint a haverja, aztán nedves-levesre sikeredett. Sajnos az, hogy belül milyen, azt csak szétszedés után tudod meg.
tudom tudom, nem azért írtam hogy hagytam bekapcsolni a ventillátort. De most igy bemelegítve nem volt rossz, légszürövel már szar volt.. légszürö nélkül egész jo volt.
Minden autó más, nem tudom, hogy a tiéden pont hova jön, de kövesd le az a legegyszerűbb! Ja és én nem a ventillátor kapcsoló gombára gondoltam, hanem a motor hőfok jeladójára, ami vezérli a befecskendezést is! Valahol a hengerfejben találod meg!
Úgy emlékszem, hogy a power motoron lévő rugó volt leugorva a helyéről! Amikor ráadod a gyújtást akkor az egy kicsit behúz, és ha gyenge a rugó, vagy le van ugorva akkor egy kicsit túlhúzza és alul gyengébb lesz a motor!
vákumcsöveket átnéztem, az mind fasza. most ahogy próbálgattam, bemelegítettem addig míg a ventilátor is elindult, légszüröt lekötöttem róla, 1100on volt stabil alapjáratom..
akkor szarakodik leginkább ha nagyon kis gázt adok neki, hogy éppen nyisson a folytószelep. Igy légszürö nélkül, bemelegítve, csak egy halvány füstöm jelentkezett csak. próbáltam a benzin visszatérő ágat, elszorítani hogy mi történik ha nő a benzin nyomásom, semmi nem változott. nemtudom jelent-e valamit. Lambda szonda vezetékét hol találom meg, azon kivül hogy a szonda a katalizátorban van..? Hova jön föl a vezeték általában?
Hát karbi beállításra látatlanban nem tudok neked mit mondani, azt hallanom és látnom is kéne sajnos! Egyszer régen találkoztam én is ilyen problémával, hogy 5000-től nehezen ment nyitásig és asszem a powerral volt valami gond, mert alaphelyzetben is kicsit kinyitott!
Inkább hagyom.Találtam két blokkot jóáron....Egyik főtengelycsapágyas a másik elvileg jó de kitudja aztis.....És gondoltam hogy majd megveszem a főtengelyest és átrakom a cuccokat az én blokkomba dehát így.....De lehet inkább blokkcsere és hagyom az egész papírozás dolgot.
Hát lehet.......de nálam a másik blokközép elég ramaty..... és nemtudom két különböző blokközép hogy passzolna össze.....Nagy eltérések lehetnek amugy? A főtengelyen lévő csapágya ha mozgatom kb 0,2mm-t lötyög....ez már akkor kuka?
hajtókar oldalra lötyöghet, fel le nem szabad neki lötyögni!. Amugy, igen, az gáz hogy simán ki tudtad venni a csapágyat, annak szorosan kéne a helyén lenni, hogy ne tudjon megforogni.
halihó! Korábban hallotam valami löttyről amivel a szivárgó tankot lehet tömíteni, és az a kérdésem, hogy mi az, mert nem jövök rá. A tank alján ponthegesztéssel vanak a tartófülek, és gondolom a sok feszegetéstől megrepedt valahol, már a vázon is látszik, hogy valami ott folyt, és benzinszag van.... vagy jobb lenne bontóból egy másikat?
XT 600 E vel kapcsolatosan. A motorban 20 e km van és a múltkori motorozásig minen tökéletes volt vele. Hidegen melegen jól indult, nem csörgött és nem füstölt. A múltkor odaadtam egyik havernak és mondtam, hogy nyugodtan hajtsa mert én sem szoktam kímélni.
Na most olyan jól sikerült az egyhelyben való gumifüstölés, hogy az előbb említett jó szokásaiból a motor mára egyiket sem tudja. Annyira füstöl, hogy a kipufogó végén látszik, hogy olajos.
Megadhatta magát 70-80 km alatt a blokk?
Vagy mi aszokot ilyenkor a gond lenni?
Ja és még annyi, hogy a végsebességbe sem a régi meg erőben sem.
Előre is köszönöm ha valaki válaszol.
akkor szarakodik leginkább ha nagyon kis gázt adok neki, hogy éppen nyisson a folytószelep. Igy légszürö nélkül, bemelegítve, csak egy halvány füstöm jelentkezett csak. próbáltam a benzin visszatérő ágat, elszorítani hogy mi történik ha nő a benzin nyomásom, semmi nem változott. nemtudom jelent-e valamit. Lambda szonda vezetékét hol találom meg, azon kivül hogy a szonda a katalizátorban van..? Hova jön föl a vezeték általában?
De lehet más is , ipari gyakorlatban ezt használtam. És tökéletes volt .