Köszönöm, ez azért jó indítás, ahhoz képest, hogy cseréljek gyújtást röpke 80ezerért. Még a légszűrőm se a legcsodálatosabb, de azt már kimostam hétvégén és nem tűnt olyan rossznak így.
Végig kipucolom a benzin rendszert, csak tényleg az lenne a furcsa, ha eldugul valami akkor miért nem fullad el az alapjárat, meg miért változik meg az alapjárat, főleg felfelé.
Nagyon köszönöm, minden infó nagyon jól jön! Elbabrálok vele szerintem egy-két napot majd, csak, hogy biztos legyen nem az adott rész a gond.
A normál szint 11 literes. Mondjuk lehet tele van szutyokkal, mert elég sokat állt előtte a motor és volt hogy tartalékon már leállt még az elején mikor nem tudtam mennyit mehetek vele, majd pedig átfordítva az On állásra megint ment a gépezet, mert hallottam, hogy locsog benne a benzin.
Sajnos kipróbálni most nem tudom a dolgot, mert otthon van a gépezet vidéken és hét közben dolgozom. Hétvégén mindenen szépen végig fogok menni. remélem elhagyja a hülyeségeit. Mindenképpen jelentkezni fogok még a hétvégén, ha valami gond lesz.
Mindent amit mondtok gondosan elmentem, mert a fejem mint egy szita, de végig fogom nézni és nagyon köszönöm még egyszer, hogy segítetek nekem.
Mindenképpen tűpolúsút tegyél bele! Nem tudom miért, de ezekbe a motorokba beleteszed a gyári gyertyájukat, akkor 9ezer körül, mintha leszabályozna, a gyertya mindíg segít!
Legelőször vedd le a pillangót, pucold ki faszán, tegyél a tankba spurit és mennnnnnny vele egy nagy kört, egy kicsit magasabb fordulaton, nem kell széthajtani csak egy kicsit jobban mint ahogy szoktad! Sztem ez az első lépés, ha nem segít, akkor még kiprobáljuk a többit is! Egyes típusoknál előfordul hogy hozzá kell állítani, de valameyliknél magától beáll! A volvot annyira nem ismerem, de sztem ezt próbáld ki, mert ez a legolcsóbb és a legvalószínűbb a leírtak alapján! A spuri tényleg csodákra képes!
Bocsánat az értetlenségem miatt, de a színe akkor legyen őzbarna. De ha nem az, akkor az a továbbiakra valahogyan utalhat, vagy pedig csak a gyertyát tudom kiszűrni? Jeladót hogyan tudom ellenőrizni, vagy a gyújtótrafót? Ne haragudj, hogy ilyen hülye vagyok, de eddig ezeket nem kellett bántanom. A dugulást azért nem hiszem, m,ert miért pont 40-50 kilótérre a indulástól jelentkezik
de lehet véletlen? Mert olyan mondjuk még nem volt, hogy indulás után jelentkezett volna a gond. Trafót multiméterrel tudom mérni valahogy, vagy csak nézzem meg van-e szikra?
Pedig azután kezdte el a durrogást,hogybeletankoltam a neo-t,azért gondoltam arra,hogy amiatt van.egyébkéntmelyik karbi való af1-re 28-as vagy 34-es? sajna mind a kettővel ugyanaz a jelenség.
Én is nagyon köszönöm a segítséget. Lehet az , hogy kevés anyagot kap és durrog csattog a kipuff? Nem sokszor hanem főleg mikor elengedem a gázt. Mindent megpróbálok, ami egyenlőre általam megoldható , tisztítás, fúvóka méret ellenőrzése, beállítás, vagy annak egy próbája, valamint esetleg gyertyacsere?
Az a lkegrosszabb, hogy ha megcsinálom, megint csak több 10 kilóméter után jövök rá, hogy sikerült-e. Addig meg nem merek elmenni vele messzebb, hátha ottmaradok. Tudom ezt valahogy tesztelni előbb?
Nézd meg a gyertyát , milyen a színe? Mert ez a hiba lehet jeladó probléma, de lehet dugulás a benzinellátásnál is , vagy gyújtótrafó, vagy gyújtóelektronika hiba is !Ahogy leírtam abban a sorrendben nézd meg.
Új vagyok a KTM társadalomban, bár már mindenféle felesleges tiszteletkör nélkül nagyon nagyon régen vágytam egy KTMre.
Vásároltam is egyet nemrég. Viszont sajnos már szerelnem kellene és ha lehetséges nem vinném el szervízbe, mert így is épphogy ki tudtam fizetni. Egy KTM LC4-ről lenne szó, karburátoros 2002es évjárat.
Az a probléma, hogy a motor hidegen és előre bemelegítve tökéletes és semmi különösebb baja nincsen. Viszont amikor normálisabb tempóban motorozom vele nagyobb távot (most hétvégén 90-120 km/h és 40 km táv) akkor egy idő után elkezd fulladni mintha hirtelen kevés, vagy túl sok anyagit kapna a gépezet, szabályosan elkezd rángatni. Ez továbbhaladva pár száz méteren belül egyre rosszabb lesz és már ha kicsit is húzom a gázt akkor elfullad a gép és menet közben néha egy pillanatra húz, de aztán megint fullad és durrog össze vissza. Ha visszaengedem a gázt, akkor pedig a normálisnál jóval magasabb alapjárattal de tökéletesen jár a motor. Ahogy gáz húzok már fullad is. Ezek után egy 10 percet várva a géppel, megint magas alapjárattal de már el lehet vele közlekedni pár kilométert, aztán megint kezdi újra.
Ha hosszabb időt várok, akkor megint működik a gép.
Nagyon nagyon megköszönnél, ha egy hasonló problémát tapasztalt fórumozó kérem csak adjon ötletet mire gondolhatunk. Mit tudnék csinálni. Nagyon nem vagyok analfabéta a motorok terén, tehát , ha szétszedem össze is rakom, de ilyet még nem tapasztaltam. Nagyon nagyon hálás lennék ha tudnátok ötletet adni. Mi arra gondoltunk, hogy esetleg túl nagy a fúvóka a karbiban és ebben a nagy melegben túl sok anyagot kap és minél melegebb a gép annál kevesebb oxigéndús levegő juthat el a karbiig és nem tudja eldolgozni a benzint. Lehet teljes hül.yeség amire gondoltunk...
Vannak még más problémák a motorral, amiről a vásárláskor félig meddig tudomásom volt, de azok nem veszélyeztetik egyenlőre az a-ból b-be jutásomat, csak ez és persze a gondok általában a kereszteződésben jelentkeznek és alig bírok átmenni rajta éls ezért az emberek jogosan elég idegesek rám.
Üdv: Mater