Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még mindig jobb , ha megsül, mintha felverik habnak !
Helló! beletettem a gyertyát és tényleg megszünt a durrogás,ha kinyit a power nagyon megy. viszont szeretném a segitséged kérni! hogyan tudom a karburátort tökéletesen beállitani.most ha kinyit a power és elengedem a gázt mert lassitanom kell,utána nehezen megy fel a fordulat 5000-től power nyitásig.most a suber tű teljesen le van engedve.1-es 2-es fokozatban elég gyorsan fel megy 7800-ig viszont 3-as tól felfele 5000-töl nehezen gyorsul pedig harapnia kéne.
Köszi az infót!
Sziasztok!

Nah ma végre széthúztam az etz blokkom.A váltó az úgy ahogy van szinte kuka.... Az baj ha a lánckerék felőli csapágy a blokközépre alig szorul simán kiszedtem belőle? Azon gondolkozok hogy veszek egy jó blokkot és átpakolom a cuccokat így a motorszám is maradna....csak nekem a másikoldali blokközepet cserélni kéne....de hátha nincs annyira megkopva és összepasszol.....Blokközép közé tömítést lehet még venni valahol? Csapágyak szerintem maradnak..... És az baj ha a főtengelyen a hajtókar csak oldalra lötyög kb 2-3mm-t?
nekem is odasült napokkal ezelőtt.. kimegyek mezitláb, aztán csak belelépek a cipőkbe.. De amennyire felmelegedett a talpa, olyat fog mint egy jó pályagumi a MERSZ-en alig bírok benne lépni
Én má feladtam,2 percre jöttem ki a műhelyből azt a betonra odasült a cipőm,húztam is befelé
ne is mond baszki 60 fok van hátul a mühelyben! szó szerint!.. azt hittem ott fognak a tojásaim megsülni
jah , mellékesen, most ugy tartja meg az alapjáratot, hogy a folytószelepemen az ütköző csavart teljesen kitekertem, tehát a folytószelep teljesen el van zárva, egy gramm levegőt nem enged át. Tehát csak annyi levegővel dolgozik, amit maga az alapjárati motor átenged neki ( feltéve hogy valahol nem szív falsot )
Mindig szereltek Nem elég kint? Me,nekem má
szevasz, hengerenkénti befecskendezéses. a tünet amugy annyi, most voltam vele próbauton is. megy mint az állat, már nem rángat, csak motorfék - és gázadáskor. az alapjárat nem ingadozik, csak gondol egyet és néha leesik nullára majd visszajön. csak akkor ha kis gázos üzem után engedem el a pedált, ha megforgatom utánna szokott lenni alapjáratom. jah és e mellé kibaszott sokat eszik, mert alapjáraton is lehet látni a fekete füstöt.
Hali!
Kérdés a következő
Szeretnék venni egy Am6-os blokkot az Af1 50 es vázamba, de nem tudom passzol-e a felfogatása. A blokk 2003-as elvileg.
Valaki tudna segíteni?
Bontókban érdeklődj, és nézd, vagy nézesd meg, nem akku probléma van-e? Ugyanis a feszültség szabályzót a zárlatos akku tudja nagy előszeretettel tönkretenni . Vagy guglizzál.
Szia Hitman.
Injektoros motoroknál az alapjáratot a legtöbb esetben a fordulat jeladó szabályozza. valahol levegőt szívhat vagy nincs levegője, esetleg még a hőmérséklet szonda, fojtószelep kapcsoló, alapjárati léptetőmotor, légmennyiségmérő, kondi-szervó terhelés kapcsoló is lehet nem jó.Ahogy csökken az alapjárat úgy avatkozik be a vezérlő és többlet adagolással próbál rendet rakni. . ilyenkor írja ki a hibaolvasó hogy/ hibaérték szélső határon/. Úgy értem hullámzik az alapjáratod. Amúgy központi vagy hengerenkénti esetleg motoros fojtószelepes vagy libellás a befecskendezésed.
Hello!

köszi, de szerintem másról irtál mint ami engen érdekel, banditnál a váltó és az első lánckerék takaró fedlet leszedem, és minden bontás nélkül hozzáférek a kuplung bovden végén található csigához. Amit elvileg egy spanolo csavar tart előlröl hátulrol pedig kettő csavar, kiakasztom a bovdent és már hozzáférek, csak belül elvileg ilyen tekervényes golyos dologgal van megoldva és égedelem a golyokat visszajátszani a helyükre!
hali!van egy zx-6r-em amin telókupakot akarok cserélni csak nem egyszerű,valaki tud benne segíteni?
fhoksz: elméletileg nem nehéz szétkapni, mivel 6-8 akárhány csavar a fedél, aztán a tömítésre kell nagyon vigyázni, és már meg is vagy. Az azonban közel sem biztos, hogy a kuplungtól hozzá fogsz férni - bár a banditot nem ismerem annyira. Én a gixxerem szedtem szét, de speckó szerszám híján megnehezítettem a dolgom. Kuplungház csere lett a vége, és az nem jött jókor.
Gurulj el egy szerelőhöz szerintem, mert 3 perc alatt kapja szét, és ha cserélni kell valamit, akkor rögtön meg is tudja csinálni, ráadásul közben bele is néz a belébe - ami néha nem árt, főleg akkor, ha nem volt még szétkapva. 3-5 ezret megér szerintem.
isten fizesse meg
Köszi szépen a gyors válaszodat
valoszinüleg szelepszár szimering lesz , maga az alkatrész 190 ft körül mozog, a szerelés szokott drágább lenni, mert ki kell venni hozzá a szelepeket, és ha már kiveszed akkor illik becsiszolni is, stb stb
ezt a megoldást már próbáltam, sajnos nem segített egyik ismerősöm tippelt benzin nyomásra, de sajnos nem tudom itthon megmérni a benzinnyomásom, van valami megoldás rá hogytudnám megállapítani hogy az-e a gond? laza 20 litert eszik ez a szerencsétlen autó, valahonnan tuti hogy olyan utasítást kap a számítógép hogy dusítson ezerrel. a tps-t nem is tudom hozzá állítani a kocsihoz, mert fixen bent van a helyén, és csak magát a folytó szelepet lehet állítani hogy alaphelyzetben mennyire legyen nyitva (megjegyzem, hogy most tökig el van zárva a folytószelep, az ütköző csavarja teljesen ki van tekerve. igy hajlando valamelyest járni, ha adok neki egy kis levegőt, kicsit kinyitom a folytószelepet, akkor már 5 másodpercenként leesik 0ára az alapjárat és onnan jön vissza)
Azon gondolkodtam közben, hogy szvsz a nagy étvágyat 3 dolog okozhatja leginkább, 1 szar tps, 2 szar benzinnyomás , 3 szar lambda érték. Nem lehet valahogy a lambda szondát kiiktatni, és "átverni" a számítógépet, hogy mindig 1es lambda értéket kapjon?
Motoros tesók lenne 1 kérdésem, Honda xl 600, ddig épp hogy csak 1 minimális füstölgetés volt ha vissza engedteem a gázt, meg elhanyagolható olaj fogyás, főleg hogy 1 helyen kicsit ereszti is a gép, most meg 1 ik napról a másikra, mocskosul elkezdet füstölni, és zabálja az olajat, ha húzom neki akkor is füsttől jól de ha motorfékkel gurulok akkor még a Kamazt is lehagyná füstbe,meg kb max re álíttotam a nivót, 50 km alat lement vagy 1.5-2 cm olaj róla esetleg picit több is, szerintetek mi lehet a baja, tavaly vettem akkor azt mondták meg gyűrűzték, esetleg szelepszár szimering?
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem! A banditám kuplungja (feltételezem sok motor kuplungja ilyen) a bovden csatlakozásnál egy csigába megy be amely egy tengelyt benyomva aktiválja a kuplungot. Elég érdekes hangokat ad ki ez a csigás rendszer, gyanitom csak zsirzás hiánya mert nálam még az a része nem volt szétszedve, kivülröl pedig nem tudom kenni! Szoval szétszedésen lesz a sor... csak mindenki mondja hogy nehéz szétszedni összerakni, de soha nem láttam még ilyet... ha valakit tud rola képet videot mutatni hogy egy ilyen teknika hogy néz ki és mire figyeljek azt megköszönném, mert ha nem nagy kunszt neki esnék. Egyenlőre a rákent zsirt WD 40el próbáltam bemosni a csiga részbe majd ujra zsir... de ez a kenés egy elég paraszt formája... habár már nem zajos! :D Köszi a segitséget!
Már leírtam neked az első lépést! Ha az sem segít akkor megyünk sorba!
Szia.
A feszültség szabályzót verte ki,nem tudsz használtan 1-et.
Ha kiveszem, és hozzáférek rendesen remélem, akkor csinálok képet róla és akkor ha nem tudom eldönteni, akkor a szakik döntésére bízom magam!

Köszönöm!

Üdv: Mater